Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - nelze spojit s diagnostikou
Zdravím, m60b30 , žádná diagnostika mi nic nenačte, nespojí se to s jednotkama.... kde by mohla být chyba? zná někdo člověka z vysočiny nebo jihu co by to dokázal nějak proměřit proč to nejde? Potřebuju zjistit porč svítí ABS, nakodovat pár věci atd....bez diagnostiky jsem nahranej...
jednotky jsou v suchu, v elektrice se snad nikdo nevrtal, aspon to tak vypadá...
jednotky jsou v suchu, v elektrice se snad nikdo nevrtal, aspon to tak vypadá...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Rok výroby auta, jaká diagnostika. V případě diagnostiky INPA obsah souborů Ediabas.INI a OBD.INI. Nebo to auto připoj na ten diagnostický noťas a noťas připoj k internetu, nainstaluj http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx a pošli mi ID a heslo přes SZ. Zkouknu to nastavení online a rovnou online provedu diagnostiku. Zvládneš to? 



tak s tím na mě nechod, byl jsem v ZF pakra v jihlavě, chtěl jsem zdiagnostikovat převodovku kvůli hlášce o nouzáku, která ale zmizela po opětovném startu, zato se rozsvítilo ABS a už nezhaslo. Jenže se nemohl připojit, vzal mě do servisu kam vozej baworáky, má pořádnou diag s tou zlatou hlavou bo co, dělá kodovaní a všechno kolem toho, čermák jihlava,,, taky se nepřipojil, neměl čas, povidal něco o EWS a K-linu - jestli to dobře píšu.... Ale EWS to je snad na imobilizer ne? ani nevím zda ho ročník 94 má a těmhle věcem vůbec nerozumím.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
U E39 už ADS pokud vím není nikde zapotřebí (L-line). Pokud se nejde spojit s EWS, tak GT1 nedeterminuje automaticky typ auta... Mrkni v kastlíku na pojistky č. 15 a 38, tím bych začal.starML píše:Já bych řekl, že mluvil o ADS a K-Line. Ale pokud nemáš vlastní diagnostiku, tak na dálku pomoci nemůžu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
- ADS (L-Line), STD:OBD (K-Line) vysvětluji 18-03-2011 tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 61&start=0calif píše:... co je ADS , K-line ? Kde může být chyba?...ani nevím zda ho ročník 94 má
- chyba bude v módu nastavení Ediabasu viz. výše
- mód ADS je možno využít pouze u počítače s originálním sériovým portem, který je součástí základní desky PC (=adresy 0×3F8, 0×2F8 atd.), takže se nedají využít novější NTB bez sériového portu (= které mají jen USB); USB-Serial Convertery a PIC-MIC karty taky nefungují až na možnost popsanou členem BMW klubu zde http://blog.jaroslavklima.com/2011/04/m ... cmcia.html
- mezi módy ADS (L-Line), STD:OBD (K-Line) BMW přecházelo cca v roce 1995, přesný datum neexistuje, prodávalo se z toho, co bylo vyrobeno; frajeři z Buchloe přecházeli na K-Line až v roce 1996
- protože to asi je BJ94, dovolím si přepokládat mód ADS
- je to e38, ale i zde platí, co napsal kolega Fx

- proč diagnostik nezjistil, že dutinky v diagnostické zásuvce nejsou pod proudem nevím ...
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš, blbě jsem četl. Teda nečetl. Ale E38 740i '94 jsem načetl přes STD:OBD, jen jsem musel manuálně determinovat auto. Žlutá hlava si auto osahá a jede podle toho ve správném režimu, tam bych problém neviděl.
Jednoznačnou odpověď na otázku, zda ADS ano či ne, ti dá obsazení pacman zásuvky. Pin 15 obsazen = ADS, neobsazen = STD:OBD. To ale nic neříká o tom, že nenačteš tu či onu jednotku. Je to až podle toho, zda vyžaduje L-line na wake up příkaz.
Jsem dneska nějakej zmatenej. EWS to jako ročník 94 nemá. Teda má, ale EWS1, a to je jen relé.
Jednoznačnou odpověď na otázku, zda ADS ano či ne, ti dá obsazení pacman zásuvky. Pin 15 obsazen = ADS, neobsazen = STD:OBD. To ale nic neříká o tom, že nenačteš tu či onu jednotku. Je to až podle toho, zda vyžaduje L-line na wake up příkaz.
Jsem dneska nějakej zmatenej. EWS to jako ročník 94 nemá. Teda má, ale EWS1, a to je jen relé.
sakra chlapi, děkuju za reakce, ale vůbec sem nepochopil co s tím, jestli to mám rozbitý, nebo jen ti blbci neumí s tak starou kraksnou pracovat
v tom druhém případě měl tu zlatou,žlutou hlavu, to nebylo přes usb... ale je fakt že tam neparkoval žádný BMW starší deset let.
Pojistky jsou ok, teda vizuálně,nejsou prasklý,to bylo první co jsem kontroloval, problém ABS se ale vyvíjí, dnes mi na chvíli nešel tacháč a spotřeba, takže asi skutečně levé zadní čidlo ABS v kole.....

v tom druhém případě měl tu zlatou,žlutou hlavu, to nebylo přes usb... ale je fakt že tam neparkoval žádný BMW starší deset let.
Pojistky jsou ok, teda vizuálně,nejsou prasklý,to bylo první co jsem kontroloval, problém ABS se ale vyvíjí, dnes mi na chvíli nešel tacháč a spotřeba, takže asi skutečně levé zadní čidlo ABS v kole.....
už jsem to s ním řešil, tuhle jednotku co mám já nedělá... je fakt že to čidlo tam nešlo dát, tak jsem mu musel pomoct, tudíž tam není uplně rovně, nevím zda to na to má vliv. kontrolka svítí při startování, pak problikne a svítí dál jestě než se pohnou kola. nemoh sem to čidlo zkurvit? musí být zcela rovně? mozná koupim jeste jedno a zopakuju si to s tím že ho obrousim na tom plastu aby tam pěkně zapadlo... sere mě to fest,hlavně ten tacháč. konektor od čidla byl zatuhlej při manipulaci se rozlámal, ale kontakty zůstaly, tak jsem to spojil a zaizoloval,,,, ostatní šly rozpoji dobře a uvnitř byly zcela čisté, zkontroloval jsem všechny....