Auto pěkný a 4litr taky super. Ono ty auta jedou fakt hodně a už člověk moc nepozná při běžném ježdění toho 0,5litru. Je tam minimální rozdíl pár kilowatt.
Jinak se o auta pěkně starejte a hezky je servisujte. Já si to za pár let od vás koupím za rozumnou cenovku skočím taky třeba do e65 pokud se bude dařit .... Je fajn si psát co se vyměnilo na autě atd. Já si to vždy psal i sebemenší blbost jako čerpadlo ostřikovačů atd. Člověk má pak dobrej pocit když vidí že se stará o auto a majitel nový taky že ví co bylo či nebylo měněné. Případně kdy asi tak.
Kolik přišla tato krasavice ? už si nepamatuji cenovku.
joo to je tak, když má někdo sedmičku bez EDC, to je jasný, že devatenáctky budou tvrdý
Černý kola určitě schvaluju, profil asi potřebuješ vyšší kvůli komfortu, ale i tak myslím, že by to chtělo alespoň osmnáckty...
Dynamic drive "pouze" naklání auto v zatáčkách takže sedíš v rovině.. EDC nastavuje individuálně tvrdost podvozku pro každé kolo... čili oboje je o komfortu, ale EDC víc...
no je možný že by to bylo tou baterkou, protože minule mi to zahlásilo ať dobiju baterku, údajně tam má bejt nová, jenže obyč kyselinovka, takže tam nebude mít asi dlouhýho trvání, jenže výměna baterky na AGM je o překodování nějakejch modulů co sem tu tak vyčet, takže i s výměnou baterky budu muset za snejkem
edit: a vůbec si nejsem jistej jestli jí můžu jen tak vyndat z auta a dobít jí doma a pak jí tam zas dát a jezdit vesele dál
že ti to zahlásilo dobití baterky je víceméně normální ten odběr je tak velkej, že stačí chvíli poslouchat logica bez zapnutýho motoru a už to řve
Tohle je mimochodem věc, která mě na E65 dost štve
no prej se dá na budíkách zapnout nějaký menu aby to ukazovalo napětí baterky + ještě další věci, vim že tam dělal repas altíku (mimo jiné), přestal dobíjet, tak mu odešla baterka, tak koupil novou, údajně nejlepší co tam de, ale to mu asi nikdo neřek, že nejlepší je agm, mohlo bejt po problémech
jo je to tak, na budíkách si můžeš pustit skrytý menu, ale to je pro tebe jen indikace... důležité je, aby ti to Snejk nakódoval na tu novou a aby ti proměřil odběry i při vypnutém motoru...
Je trošku zvláštní, že tam někdo narval baterku co tam nepatří, znamená to, že se tomu autu někdo nedostatečně věnoval...
ona tam origo je klasika kyselinovka baterka, takže tam nechal dát to co tam bylo, samozřejmě by bylo lepší kdyby tam dal agm, ale to se musí překódovat
vzhledem k tomu, že nechal udělat generálku motoru, tak bych neřek že na to úplně s*ral
sedačky vzadu sou úplně netknutý, vepředu řidičova je trochu otlačená ale co bych chtěl po 10letech a 300tkm
faktury oprav jen tak pro zajímavost:
Přílohy
faktura oprava.jpg (111.08 KiB) Zobrazeno 989 x
faktura go motoru.jpg (159.74 KiB) Zobrazeno 989 x
Tak to vypadá, že máš vyřešenej ten O-kroužek na vodní trubce, to je super
Jenom by to možná chtělo změnit ten olej na 5w-40, taky jsem tam měl 5w-30 a dolil jsem asi 1,5l během 12000km, ted jsem dal 5w-40 a už přes 3000km bez poklesu hladiny
kabyr01: prosím tě, jak tě napadla ta změna z 5w-30 na 5w-40? Všichni tvrděj, že tam patří 5w-30, ale Snejk mi teď posledně říkal, že 5w-30 je špatná volba...
Chci teď olej měnit a nevím zda je to dobrej nápad či ne zůstat u 5w-30.. (nejde mi o to, zda je ten či onen vydrží déle do výměny, stejně měnim spíš častěji, jde mi o to co je nejlepší pro motor)
takže bude asi nejrozumnější vyměnit olej na 5w40 a olej do převodovky dle stavu, protože mám obavy že za celej život toho auta se neměnil, když je to do 240tkm servisovaný v bmw (předpokládám že tam to neměnili když uváděj že je to doživotní náplň) a člověk od kterýho sem to koupil jí taky nenechal vyměnit, takže se asi můžu připravit na srandu