Díky za tipy
E65 745i - Únik oleje někde u alternátoru
-
Bembik
- Registrovaný
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned 30.09.2012 00:00
-
vlado42
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
-
inspi1981
- Registrovaný
- Příspěvky: 958
- Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
- Bydliště: Ostrava
cca 4.5 hodiny, motor v aute a vše v poho
http://2imgs.com/3e87f2d80b http://2imgs.com/0db4c1eb38
http://2imgs.com/1ca5d0fa29
http://2imgs.com/3e87f2d80b http://2imgs.com/0db4c1eb38
http://2imgs.com/1ca5d0fa29
-
Kena
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 24.02.2014 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Bembik
- Registrovaný
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned 30.09.2012 00:00
JaraXi - Pokud jsem to správně pochopil tak je to těsnění na držáku alternátoru - do alternátoru proudí olej? Nebo proč to tam je?
Čidlo tlaku je v úrovni pod otvorem pro nalévání oleje. Je potřeba sundat AirBox, nádržku na chladící kapalinu, odpojit konektor a pak 24ku očko (a po milimetru
)Výměna docela jednoduchá....
Čidlo tlaku je v úrovni pod otvorem pro nalévání oleje. Je potřeba sundat AirBox, nádržku na chladící kapalinu, odpojit konektor a pak 24ku očko (a po milimetru
-
inspi1981
- Registrovaný
- Příspěvky: 958
- Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
v tom drzaku je vystup na chladic oleje, 750 a 760 ho mají, ostatní ho mají "slepy" ale ten vystup tlakového oleje tam z bloku porad je, a je třeba to tesnit, ale to nevydrzi naveky, většinou to tesneni uplne zbetonovati...
Vymena na aute samozrejme není problém ale porad zastavam to, ze je lepsi udelat vse najednou nez jednou trubku zvrchu, altik zespodu, gufera na aute, vanicku zadni se sundanou převodovkou.... bla bla milion věci dohromady asi za milion penez... kdo to mysli s autem vazne a na delší dobu to udela a ma napořád klid... a za tyden je to hotovo... to se da prezit.
Vymena na aute samozrejme není problém ale porad zastavam to, ze je lepsi udelat vse najednou nez jednou trubku zvrchu, altik zespodu, gufera na aute, vanicku zadni se sundanou převodovkou.... bla bla milion věci dohromady asi za milion penez... kdo to mysli s autem vazne a na delší dobu to udela a ma napořád klid... a za tyden je to hotovo... to se da prezit.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
blankito
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 01.05.2008 00:00
-
kabyr01
- Registrovaný
- Příspěvky: 729
- Registrován: pon 12.01.2009 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
-
maxmin
- Registrovaný
- Příspěvky: 414
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
-
Jaris330D
- Registrovaný
- Příspěvky: 3672
- Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Ahoj borci, jak se dá dostat na to čidlo tlaku oleje, taky mě to přes to chčije. Je vidět jen zespodu na zvedáku. Koupil jsem 745tku a původnímu majitelovi to už chcalo nejspíš delší dobu, protože jak to kapalo na silenblok u ramene, tak ztvrdl a úplně se utrhl. Chtěl bych si vyměnit sám.
Díky Jaris
Díky Jaris
-
Jaris330D
- Registrovaný
- Příspěvky: 3672
- Registrován: pát 22.04.2011 00:00
