Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
F01 - který motor doporučíte
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
740d je nejlepší z naft,ovšem i tak je to prostě nafta, ted jsem byl jednu kupovat se zákazníkem a když jsme do toho přesedli z e65 745i tak zklámání, ta nafta prostě nemá takovej zátah jako V8 benzín a spodek tomu motoru dost chybí.
pokud ti nejde tolik o spotřebu tak dobrá motorizace je i 760i, jede to jak praštěný a žere kolem 10ti na dálky, 20 město, narozdíl od 750i se ani moc nesere.
730d, apod nebrat.
pokud ti nejde tolik o spotřebu tak dobrá motorizace je i 760i, jede to jak praštěný a žere kolem 10ti na dálky, 20 město, narozdíl od 750i se ani moc nesere.
730d, apod nebrat.
No to je právě ono, moc se m do nafty nechce nemám proti ni v zásadě nic, ale 7 další bych chtěl benzín
trochu jsem na tom klidu v kabině ujel
, současná E65 745i jede jak pila a to same bych čekal od F01 ale atmosférám už asi odzvonilo a koukám že není co vybrat.... mě by 760 nevadilo ale jezdím dost město a doma už by to neprošlo
))



JaraX: nemohlo to být třeba studeným motorem? Já nemám reálné zkušenosti jako jako ty, ale když si procházím údaje o autech tak to z toho tolik nevypadá...
Když se budu držet wikipedie tak:
E65 745i má stovku za 6 sekund a táhne silou 450Nm ve 3600 otáčkách.
F01 740d má stovku za 6.3 sekund (čtyřkolka dokonce za 5.7 sekund) a táhne silou 600Nm, ale dokonce už od 1500 otáček.
Jak říkám, nemám ty reálné zkušenosti, ale podle papírových hodnot musí 740d vystřelit téměř stejně rychle jako 745i. Navíc 740d je přece oturbený takže hůř odpoda než 745i nepojede, ne?
A ještě jeden set údajů:
745i má 0-200 km/h za 24 sekund
740d (F01 zadokolka) má 0-200 km/h za 25.6 sekund
Čili to je téměř to samé takže akcelerovat musejí tyto dvě auta téměř stejně, ne?
A ještě k tomu přesednutí z E65 do F01 - nemohu souhlasit s nějakým potenciálním zklamáním.
Pokud někdo přesedne tak bude spíš mile překvapenej lepším iDrive a navíc ta přístrojovka v E65 prostě má svý mouchy. Nevýhodou F01 zase je, že má interiér běžnýho auta s normálním řadícím klackem, který se (mi připadá) nesnaží o žádnou invenci a člověk neví jestli je to 5er nebo co.
Když se budu držet wikipedie tak:
E65 745i má stovku za 6 sekund a táhne silou 450Nm ve 3600 otáčkách.
F01 740d má stovku za 6.3 sekund (čtyřkolka dokonce za 5.7 sekund) a táhne silou 600Nm, ale dokonce už od 1500 otáček.
Jak říkám, nemám ty reálné zkušenosti, ale podle papírových hodnot musí 740d vystřelit téměř stejně rychle jako 745i. Navíc 740d je přece oturbený takže hůř odpoda než 745i nepojede, ne?
A ještě jeden set údajů:
745i má 0-200 km/h za 24 sekund
740d (F01 zadokolka) má 0-200 km/h za 25.6 sekund
Čili to je téměř to samé takže akcelerovat musejí tyto dvě auta téměř stejně, ne?
A ještě k tomu přesednutí z E65 do F01 - nemohu souhlasit s nějakým potenciálním zklamáním.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
nebavím se o elektronice, ta je někde jinde.
sám sis odpověděl, to auto má podobnej výkon a mnohem větší krouták, ale uplně blbě rozloženej, když má krouták tam kde nemáš vykon tak je ti naprd
viz toto
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015011101
navíc to s tím kroutákem platí až po roztočení turb a tadle operace nějakou dobů trvá, navíc to byl xdrive a ten vezme poměrně dost,
když ty auta postavíš vedle sebe tak na tom budou dost podobně, ale pocitově se líp jede V8 atmosférou.
a ted co si koupit?
pořízovací cena
E65 cca 300k když to přeženu
F01 800k
tzn 0,5 mega rozdíl za to si mužu koupit nádhernou M3 a k tomu ještě X5 nebo motorku
F01 víc spadne na ceně jak E65
E65 má menší náklady na servis
E65 má pohodlnější motor
E65 má mnohem levnější provoz (745i LPG vs 740D)
E65 má lepší ergonomii (řadička, nápojačé, přihrádka v loketce, opěrka hlavy)
E65 pusobí kvalitněji, zpracování plastů, u F01 mi hrozně vadil hluk od kamenů z podběhů a pak jsem se díval na podběhy a to snad ani podběh není, jakysi petlahve
ale to by šlo lehce vytlumit
F01 je hezčí. novější, má mnohem lepší elektroniku, systémy apod, ale stojí to za ty peníze?
já už jsem si žebříček postupnosti svých aut udělal - E65 760LI LPG, MB W222, BMW i8 nebo M100
sám sis odpověděl, to auto má podobnej výkon a mnohem větší krouták, ale uplně blbě rozloženej, když má krouták tam kde nemáš vykon tak je ti naprd
viz toto
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015011101
navíc to s tím kroutákem platí až po roztočení turb a tadle operace nějakou dobů trvá, navíc to byl xdrive a ten vezme poměrně dost,
když ty auta postavíš vedle sebe tak na tom budou dost podobně, ale pocitově se líp jede V8 atmosférou.
a ted co si koupit?
pořízovací cena
E65 cca 300k když to přeženu
F01 800k
tzn 0,5 mega rozdíl za to si mužu koupit nádhernou M3 a k tomu ještě X5 nebo motorku
F01 víc spadne na ceně jak E65
E65 má menší náklady na servis
E65 má pohodlnější motor
E65 má mnohem levnější provoz (745i LPG vs 740D)
E65 má lepší ergonomii (řadička, nápojačé, přihrádka v loketce, opěrka hlavy)
E65 pusobí kvalitněji, zpracování plastů, u F01 mi hrozně vadil hluk od kamenů z podběhů a pak jsem se díval na podběhy a to snad ani podběh není, jakysi petlahve

F01 je hezčí. novější, má mnohem lepší elektroniku, systémy apod, ale stojí to za ty peníze?
já už jsem si žebříček postupnosti svých aut udělal - E65 760LI LPG, MB W222, BMW i8 nebo M100
no právě, myslim, že ta auta pojedou stejně a rozdíly budou jen pocitové....
W222 je samozřejmě porno, i W221 je krásná.
Jinak když jsem při psaní předchozího postu koukal na obrázek interiéru F01 tak jsem nemohl přijít na to co mi tam chybí a ty jsi mi to připomněl - jsou to ty nápojáče. Nevim proč od toho ustoupili, je to skvělá věc stejně jako řazení za volantem.
W222 je samozřejmě porno, i W221 je krásná.
Jinak když jsem při psaní předchozího postu koukal na obrázek interiéru F01 tak jsem nemohl přijít na to co mi tam chybí a ty jsi mi to připomněl - jsou to ty nápojáče. Nevim proč od toho ustoupili, je to skvělá věc stejně jako řazení za volantem.
Jaraxi, asi takhle ? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 29187.html
MOD fishmaker : upraven odkaz
MOD fishmaker : upraven odkaz
Ale jinak musim říct že jsem docela nasranej... mam krasnou E65 a k tomu jsem chtěl do stáje další vysněnou F01 která mě nadchla modernizací, neboť ještě před měsícem byla rozvaha nad autem na lyže a kola pro rodinu X5 nebo X6 a ty jsem odpískal kvůli výbavě a rodinná rada rozhodla že F01 by taky stát doma mohla. v X5 a X6 je většinou hovno výbava , když už comfortsize tak to je tak max, noční vídění snad až u modelů 2014.... a v F01 zase nahovno motory....
život nemá cenu..... 


no X6 jsem bral jako " designového dělníka" a vysoký pohled pro manželku a prcka vzadu. Limuzína z toho nikdy nebude tam jsem byl ochoten slevit na naftu 35d ale jsou to všechno holoty, to co mam ted v E60 rv 2004 to zdaleka nemá X5,X6 2010,11.... a abych dal za auto 25E a nic to nemělo.
.... tedy otevírá se nová cesta E66 vymazlená... asi o tom začnu přemýšlet, klasika v podobě 12V mě taky láká
nikdy jsem v tom nejel ale vzhledem k tomu že v atmosférách více BMW nenabízí tak to nebude špatné...
Paradoxně je hrozné jak si člověk navykne na výkon auta a najednou mu přijde že pod 250KW ani nemůže jít
a L7 je standard. Ale fakt je ten že E65 je liga.....jak budu mít více času tak tady taky hodím mé subjektivní srovnání. E60 mám na ni 100 tis za celou dobu a E65 na té zatím jen 30tis, ale zatím nemá konkurenci ...


Paradoxně je hrozné jak si člověk navykne na výkon auta a najednou mu přijde že pod 250KW ani nemůže jít
