Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 745i - na displeji se objevilo spark plugs

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od MUF_IV »

Ahoj přeskočil jsem 101 TKM a na display je hláska "spark plugs " výměna v Bmw. Mění je preventivne svíčky ? Nebo i cívky ? Nemáte někdo servisní manuál co přesně v kterých kilometrech ? Auto jede jak pila, pravidelně co měsíc na diagnostice a bez chyby. Nechci nic podcenit..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

vyměnit svíčky, smazat servis.

neexistuje žadný konkrétní interval výměny komponent u E65, to auto si o to říká samo, navíc v BMW na to serou, ten servis co tam auta dostávaj se dělá tak aby to vydrželo 200 000km a nazdar.
pokud autu chceš dopřát, se svíčkama vyměn i cívky, motor bude sametovější a neodejde ti cívka. cívky dávat jen bosch.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3955
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#3 Příspěvek od pavproch »

zkus si to naštudovat tady
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#4 Příspěvek od MUF_IV »

Prefekt , díky za odpověď Jaraxi, a svíčky mas nějak tip ? Jaké tam dat ? Je to můj první a luxusní benzin, rad mu dopřeju. Předpokládám ze ano ;-) cívky tedy udělám taky. Hlásilo o i jiné hlásky jako pravidelná kontrola v servisu, proto jsem se ptal co kontrolovat v kolika km. Jinak měnil pravidelně o co si řekne. Na E60 jsem kdesi stáhl nějaký BMW servis a tam bylo přesně definované co preventivně kontrolovat. Ale to je ropa :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

pošli mi do SZ posledních 7 znaku vinu, pošlu ti ty svíčky.
co se týče servisu tak nic hroznyho,
- podvozek jednou za rok zkontrolovat, kde sou vůlě vyměnit,
- benzínovýmu motoru měnit pravidelně membráný sání(cca 100 000km)
- pravidelně měnit olej v motoru
- brzdovku
- chladící kapalinu měnit, ale jen když se rozdělá okruh, zbytečně jen tak bych ji neměnil, a vždy tak na cca 6 let
- měnit olej v diferáku (stačí i 200 000km)
- měnit olej v automatu - dle použití vozu 30 000-150 000km,
- měnit svíčky, u LPG bych je vyměnil dřív jak po 100 000km,

no a pak už co se objeví, když někde začně něco týct, tak to přetěsnit apod.
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#6 Příspěvek od MUF_IV »

Aha, super, všemu rozumím, tedy jen dva dotazy..

- ad membrány, kde je přesně najdu, četl jsem že vzadu na sáni? to vyměním pří jednom...dát si na něco pozor ?

- ad podvozek - vyměnil jsem "kosti" na stabilizátor, protože to jemně klepalo v přejezdu nerovností, nic dramatického, jen jsem to chtěl vymýtit. Nepodařilo se. Vůle tam asi moc nebudou je to pevné a přesně, volant neháže v žádné rychlosti, ale pořád se mi tam line nějaký jemný pazvuk :) opravdu jen když jedu cca 10km v hodině k baráku po špatné cestě tak to jemně klepne, mailinko. Vím že řešení je ohulit L7 ale chtěl bych to najít :) ještě jsem četl že to má bolesti v DD, respektivé vůle, na E60 mám taky DD a tam mám nalítáno 260Tkm a naprosto bez chyby... mohlo by to tedy být tím DD?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

membránu zezadu motoru měli M62,
N62 mají dvě levné membrány nacvaklé na ventideklu, výměna za 20min hotová.

co se týče klepání doporučju zajet na STK na test podvozku, za 200kč ti zjistií kde je vule.
Odpovědět