Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - na displeji se objevilo spark plugs
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
vyměnit svíčky, smazat servis.
neexistuje žadný konkrétní interval výměny komponent u E65, to auto si o to říká samo, navíc v BMW na to serou, ten servis co tam auta dostávaj se dělá tak aby to vydrželo 200 000km a nazdar.
pokud autu chceš dopřát, se svíčkama vyměn i cívky, motor bude sametovější a neodejde ti cívka. cívky dávat jen bosch.
neexistuje žadný konkrétní interval výměny komponent u E65, to auto si o to říká samo, navíc v BMW na to serou, ten servis co tam auta dostávaj se dělá tak aby to vydrželo 200 000km a nazdar.
pokud autu chceš dopřát, se svíčkama vyměn i cívky, motor bude sametovější a neodejde ti cívka. cívky dávat jen bosch.
Prefekt , díky za odpověď Jaraxi, a svíčky mas nějak tip ? Jaké tam dat ? Je to můj první a luxusní benzin, rad mu dopřeju. Předpokládám ze ano
cívky tedy udělám taky. Hlásilo o i jiné hlásky jako pravidelná kontrola v servisu, proto jsem se ptal co kontrolovat v kolika km. Jinak měnil pravidelně o co si řekne. Na E60 jsem kdesi stáhl nějaký BMW servis a tam bylo přesně definované co preventivně kontrolovat. Ale to je ropa 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
pošli mi do SZ posledních 7 znaku vinu, pošlu ti ty svíčky.
co se týče servisu tak nic hroznyho,
- podvozek jednou za rok zkontrolovat, kde sou vůlě vyměnit,
- benzínovýmu motoru měnit pravidelně membráný sání(cca 100 000km)
- pravidelně měnit olej v motoru
- brzdovku
- chladící kapalinu měnit, ale jen když se rozdělá okruh, zbytečně jen tak bych ji neměnil, a vždy tak na cca 6 let
- měnit olej v diferáku (stačí i 200 000km)
- měnit olej v automatu - dle použití vozu 30 000-150 000km,
- měnit svíčky, u LPG bych je vyměnil dřív jak po 100 000km,
no a pak už co se objeví, když někde začně něco týct, tak to přetěsnit apod.
co se týče servisu tak nic hroznyho,
- podvozek jednou za rok zkontrolovat, kde sou vůlě vyměnit,
- benzínovýmu motoru měnit pravidelně membráný sání(cca 100 000km)
- pravidelně měnit olej v motoru
- brzdovku
- chladící kapalinu měnit, ale jen když se rozdělá okruh, zbytečně jen tak bych ji neměnil, a vždy tak na cca 6 let
- měnit olej v diferáku (stačí i 200 000km)
- měnit olej v automatu - dle použití vozu 30 000-150 000km,
- měnit svíčky, u LPG bych je vyměnil dřív jak po 100 000km,
no a pak už co se objeví, když někde začně něco týct, tak to přetěsnit apod.
Aha, super, všemu rozumím, tedy jen dva dotazy..
- ad membrány, kde je přesně najdu, četl jsem že vzadu na sáni? to vyměním pří jednom...dát si na něco pozor ?
- ad podvozek - vyměnil jsem "kosti" na stabilizátor, protože to jemně klepalo v přejezdu nerovností, nic dramatického, jen jsem to chtěl vymýtit. Nepodařilo se. Vůle tam asi moc nebudou je to pevné a přesně, volant neháže v žádné rychlosti, ale pořád se mi tam line nějaký jemný pazvuk
opravdu jen když jedu cca 10km v hodině k baráku po špatné cestě tak to jemně klepne, mailinko. Vím že řešení je ohulit L7 ale chtěl bych to najít
ještě jsem četl že to má bolesti v DD, respektivé vůle, na E60 mám taky DD a tam mám nalítáno 260Tkm a naprosto bez chyby... mohlo by to tedy být tím DD?
- ad membrány, kde je přesně najdu, četl jsem že vzadu na sáni? to vyměním pří jednom...dát si na něco pozor ?
- ad podvozek - vyměnil jsem "kosti" na stabilizátor, protože to jemně klepalo v přejezdu nerovností, nic dramatického, jen jsem to chtěl vymýtit. Nepodařilo se. Vůle tam asi moc nebudou je to pevné a přesně, volant neháže v žádné rychlosti, ale pořád se mi tam line nějaký jemný pazvuk

