



V mých očích je vítěz v souboji 550i vs 750i jasnej

jinak sedma pro mě není limuzína, ale správně velkej sedan, myslím Tominho, že po pár měsících v pětce budeš chtít upgradovat do sedmičky

750i na sedmnáctách a bez DD je teda hodně dokurv*** kombinaceHanz píše:no za me musis rict, ze svezeni se 750i bez DD na R17 je asi stejne zabavny jako OktaI na R15nevim, 5er je jeste auto, ktery muzes "drzet u huby" a nutit ho, aby delalo co TY chces...
Jak odlehčený? Povídej, přeháněj. Navíc má velkou výhodu v tom, že ji můžeš ještě otočit a vycouvat.JaraX píše:do kopce je vždy lepší zadokolka přece, předokolka do kopce nejede, protože ma odlehčeny hnany kola. máš to nějaky popleteny
když jedeš do kopce, těžiště se přesouvá na zadní nápravu, což je výhoda zadohrabu a důvod proč se s předokolkou do kopce couvá.Vlasta píše:Jak odlehčený? Povídej, přeháněj. Navíc má velkou výhodu v tom, že ji můžeš ještě otočit a vycouvat.JaraX píše:do kopce je vždy lepší zadokolka přece, předokolka do kopce nejede, protože ma odlehčeny hnany kola. máš to nějaky popleteny