nejsi sámJaraX píše:...bohužel nam sebrali atmosfery a to mě štve nejvíc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak jasne, zaplynovat jde vsechno, jde jen o to za kolik a u koho, aby to za neco stalo a auto jezdilo misto stani v servisu. U primovstriku se to nevyplati, kdo vi, ze chce plyn, koupi klasiku.
Co se tyce spotreby, nevim jak primovstriky ted, ale co jsem jezdil primovstrik u Forda (10 let stary auto koupeno ojete), tak spotreba mi prisla spis vyssi, rozhodne nebyla znatelne nizsi a odpovidala klasickemu motoru stejneho objemu i konstrukce. Ano, u noveho auta je skutecne mozna nizsi, ale u starsi ojetiny, coz je pripad vetsiny pripadnych zajemcu to nebude tak valne, protoze spalovani vrstvene smesi je IMHO hodne nachylne na stav vstriku a vsech moznych dalsich cidel, ktere tam byvaji navic oproti klasickemu motoru. Dale se kvuli chude smesi musi vyrobce popasovat s emisemi NoX, takze pak ve vyfuku muze byt vice katalyzatoru, coz zase u starsiho auta (x set tisic km najeto) neni nic pozitivniho a mohou to byt dost drahe atypy bez druhovyroby. V pripade zaplynovani takoveho auta je take otazka, zda provoz na plyn bude take tak "usporny".
Ale tak nebudu placat, u BMW nemam vubec predstavu jak ty primovstriky makaj a co vydrzej, stejne tu asi stretegii automobilky nezmenime
Co se tyce spotreby, nevim jak primovstriky ted, ale co jsem jezdil primovstrik u Forda (10 let stary auto koupeno ojete), tak spotreba mi prisla spis vyssi, rozhodne nebyla znatelne nizsi a odpovidala klasickemu motoru stejneho objemu i konstrukce. Ano, u noveho auta je skutecne mozna nizsi, ale u starsi ojetiny, coz je pripad vetsiny pripadnych zajemcu to nebude tak valne, protoze spalovani vrstvene smesi je IMHO hodne nachylne na stav vstriku a vsech moznych dalsich cidel, ktere tam byvaji navic oproti klasickemu motoru. Dale se kvuli chude smesi musi vyrobce popasovat s emisemi NoX, takze pak ve vyfuku muze byt vice katalyzatoru, coz zase u starsiho auta (x set tisic km najeto) neni nic pozitivniho a mohou to byt dost drahe atypy bez druhovyroby. V pripade zaplynovani takoveho auta je take otazka, zda provoz na plyn bude take tak "usporny".
Ale tak nebudu placat, u BMW nemam vubec predstavu jak ty primovstriky makaj a co vydrzej, stejne tu asi stretegii automobilky nezmenime

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
ale je to taky o kilometrech. Některé věci prostě odchází.
Koupíš auto co má 300-450tis km nebo 160tis km ? Budou vypadat obě stejně ale ?
Cena v reálu je uplně jiná třeba o 150tis tě někdo tímto připraví.
To co má 300-450tis km bude mít plno věcí na výměnu. startér, altík, převodovka může mít vůle a nevíme kdy byl měněn olej a plno dalších dílu na autě co se opotřebovávají.
Pokud kupujeme 12-15leté nebo starší auto tak už to nikdo neřeší ale pokud někdo chce 6-8leté tam to poznat je hlavně v ceně a opotřebení.
Koupíš auto co má 300-450tis km nebo 160tis km ? Budou vypadat obě stejně ale ?
Cena v reálu je uplně jiná třeba o 150tis tě někdo tímto připraví.
To co má 300-450tis km bude mít plno věcí na výměnu. startér, altík, převodovka může mít vůle a nevíme kdy byl měněn olej a plno dalších dílu na autě co se opotřebovávají.
Pokud kupujeme 12-15leté nebo starší auto tak už to nikdo neřeší ale pokud někdo chce 6-8leté tam to poznat je hlavně v ceně a opotřebení.
Zdravim panove, nedavno jsem prodal svou e39 528i a chci jit do e65, prave jsem narazil na tento inzerat
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
na 745 nizka cena a podle fotek vypada slusne. (specifikace e65 se teprve ucim, ale cerny bocnice, stropnici, sibr vidim v tyhle cenovy hladine poprve)
Znate to auto nekdo, byl jste se podivat? V sobotu to chci zajet omrknout, cena je fakt lakava, i kdyz je to autobazar - cemuz jsem se chtel vyhnout.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
na 745 nizka cena a podle fotek vypada slusne. (specifikace e65 se teprve ucim, ale cerny bocnice, stropnici, sibr vidim v tyhle cenovy hladine poprve)
Znate to auto nekdo, byl jste se podivat? V sobotu to chci zajet omrknout, cena je fakt lakava, i kdyz je to autobazar - cemuz jsem se chtel vyhnout.
Vypadá to zajímavě... černočená kombinace cajk.. akorát to dřevo bych tam nemusel, nebo alespoň jiný dekor, ale to je asi detail...
Začínám o E65 uvažovat poslední dobou taky, sice jsem myslel, že skončím na řadách E38/E39, ale tohle auto vypadá tak nějak bételně a serjóžně, až mě to láká
.
Ten ošoupanej volant nevím, jestli je možný aby to vypadalo po 200tkm takhle dost. Držím palce, ale bez znalce a diagnostiky bych pro sedmu nikdy nejel.
Začínám o E65 uvažovat poslední dobou taky, sice jsem myslel, že skončím na řadách E38/E39, ale tohle auto vypadá tak nějak bételně a serjóžně, až mě to láká

Ten ošoupanej volant nevím, jestli je možný aby to vypadalo po 200tkm takhle dost. Držím palce, ale bez znalce a diagnostiky bych pro sedmu nikdy nejel.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
vypadá hezky a je hezky vybavená, bohužel ale nemá Logica, resp. má jen HiFi speaker system což si nejsem jistý zda je nejhorší nebo druhá nejhorší úroveň hudby... :-/
jinak podle mě může mít klidně 220 tisíc, podle servisní knihy měla 95 tisíc před 4 roky... takže kdyby to byla pravda tak potom auto jezdilo každej rok 31 tisíc... mně to připadá OK.
Nicméně ta cena je podezřelá, v inzerátu je, že nejsou nutné žádné investice, cemuž bych asi nevěřil
jinak podle mě může mít klidně 220 tisíc, podle servisní knihy měla 95 tisíc před 4 roky... takže kdyby to byla pravda tak potom auto jezdilo každej rok 31 tisíc... mně to připadá OK.
Nicméně ta cena je podezřelá, v inzerátu je, že nejsou nutné žádné investice, cemuž bych asi nevěřil

blackend : samozřejmě diagnostika je základ...bez toho tam ani nejezdi nebo koupíš nějakou past...
Nevim co myslíš těma černejma bočnicema...ale když to má černou kůži, tak to má automaticky k tomu černý polokožený tapecy...ano černej strop byl možná za příplatek...ale já bych si to třeba nedal...vevnitř celý černý působí jak v rakvi
jinak výbava dle VIN docela dobrá...ale nemá to LOGIC7 a vzadu jen vyhřejvaný sedačky...ani roletky boční
co se týká stavu, tak vypadá zachovale z fotek...ten volant "může" znamenat, že to hodně jezdilo po městě a řidiči se víc potěj ruce...ale měl bych se na pozoru...podvozek taky napoví jestli jsou tam ještě origo ramena...
a potom jsou takový perličky, že může blbnout třeba ASK...což neznalý na první pohled neodhalí...a počítej, že budeš dřív nebo pozdějc dělat trubku jestli už jí původní majitel nedělal...což si myslim, že za tuhle cenu nedělal
Nevim co myslíš těma černejma bočnicema...ale když to má černou kůži, tak to má automaticky k tomu černý polokožený tapecy...ano černej strop byl možná za příplatek...ale já bych si to třeba nedal...vevnitř celý černý působí jak v rakvi

jinak výbava dle VIN docela dobrá...ale nemá to LOGIC7 a vzadu jen vyhřejvaný sedačky...ani roletky boční
co se týká stavu, tak vypadá zachovale z fotek...ten volant "může" znamenat, že to hodně jezdilo po městě a řidiči se víc potěj ruce...ale měl bych se na pozoru...podvozek taky napoví jestli jsou tam ještě origo ramena...
a potom jsou takový perličky, že může blbnout třeba ASK...což neznalý na první pohled neodhalí...a počítej, že budeš dřív nebo pozdějc dělat trubku jestli už jí původní majitel nedělal...což si myslim, že za tuhle cenu nedělal

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009