Jinak bych měl taky zájem se zúčastnit nějakého pěkného dne se supersporty
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Moje nova 760li
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
sorry ale jet 230km/h po čisté dálnici je připosranost. Já jsem jezdil 240km/h hodněkrát a nevidím v tom problém. Kdybych pak mohl v lambu jen 230km/h docela by mě to nasralo.
Když si půjčím supersport chci jej za ty prachy vyzkoušet pořádně.
Psal jsem že jiní instruktoři neměli problém nechat projet rychleji lidi (ferko jelo prej 280km/h)ale fakt jde o člověka co tam je zrovna.
Proto by byl ten okruh mnohem lepší jak běžná silnice.
230km/h dá dneska většina aut na rovné silnici je to uplně v klidu a to Lambo to tam má hned.
bylo by fajn vyzkoušet já osobně to porsche když píše že je tak fajn.
Když si půjčím supersport chci jej za ty prachy vyzkoušet pořádně.
Psal jsem že jiní instruktoři neměli problém nechat projet rychleji lidi (ferko jelo prej 280km/h)ale fakt jde o člověka co tam je zrovna.
Proto by byl ten okruh mnohem lepší jak běžná silnice.
230km/h dá dneska většina aut na rovné silnici je to uplně v klidu a to Lambo to tam má hned.
bylo by fajn vyzkoušet já osobně to porsche když píše že je tak fajn.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Osobně jsem taky pro okruh, pokud by byla možnost rád se přidám, ale určitě né kvůli max rychlosti a kolik max pojedu po naší dálnici to se mi zdá trochu ujetý, více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy, supersport je auto, které 0-100 udělá pod 5 a za poloviční čas se dostane 100 - 0. Jinak ze sedmou jsem zkoušel omezovač a byl tam celkem rychle a v pohodě, pokud si ho necháte odkódovat pojede o dvacet až třicet více a to je těch 280 co tu někteří chtějí.
Kdyz jsem byl v Pribrami, tak jsem zkousel i Porsche na sednuti. Samo o sobe se mi moc nelibi, ale je pravda, ze posezeni tam bylo luxusni az me to prekvapilo, jak pohodlny to melo sedacky. GTR naproti tomu stalo za hovno...strasne uzkej sedak a tlacilo to do stehen z boku, pulhodina mi uplne stacila.Tomasis píše:S tím Porsche nemám problém jezdit celý den a když se večer vracím do Prahy (jezdím i Slovensko), tak si tu jízdu ještě užívám, kdežto s tím Nissanem to mastím ať už to mám za sebou. O zbylých autech ani nemluvím, to jsou trakaře
Jinak Corvetta s manualem slavila u kamose uspech
Instruktori te nenechaj jet plnej knedlik, protoze ty auta musej taky vydrzet pro ostatni platici a za dalsi ti instruktori maji taky pud sebezachovy, takze podle toho jak cloveka odhadnou, tak ho nechaji jet.vlastnemec píše:více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy
Jezdit okruh na plnej taky nenechaj, protoze ty gumy a brzdy sou dost drahy, proto se na tech "akcich" jezdi relativne piano a pak zkouska maximalky na draze. Jinak ty dosazeny rychlosti jsou samozrejme omezeny delkou drahy, tj. ze neco jelo jen 250 neznamena, ze to nemelo koule.
no jo, ale ty jsi psal opak, že ten 300ZX dá ve zrychlení GT-Rjaroslav píše:Z 0-100 ten vytuneny Nissan 300ZX na GT-R nema (ani to neresi pretoze to nema na zavody), ale akonahle sa rozbehne tak rozhoduju kone ktorych ma viac. Ono seriove GT-R je tiez dost tazke auto oproti 300ZX. V zatackach je vraj pomalsi nez konkurencia (proc to nevim). Bavime sa ale o autach kde jedno je seriove a druhe brutalne vytunene a odlahcene takze je to mimo. Pointa bola ze za relativne male peniaze moze clovek ziskat docela vykonne auto a nemusi sahat po GT-R, gallardach atd.
Ked s tym ide po dialnici na tempomat 130km/h tak to zere tak 14.5L. Menej to nikdy nezerie
tu pointu moc nechápu... kolik přesně jsou "relativně malé peníze" ?
ještě k těm půjčováním supersportů - docela se divím, že to prochází, zejména v ČR, kde rádi lidi bonzujou. Je jasný, že každý si to zkusí aspoň na 220 km/h...
Tomasis: jaké máte zkušenosti s policejními passaty?
Je tady o tom vlakno , a dva členove to takhle řešili a jeden zrovna s 760 tam byl a platil tuhle cenu. Stara převodovka se tam nechá a za novou zaplatiš. Není tam menič ani mechatronik . Převodovku má druhým rokem a bez problému.vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Tady odkaz http://www.automatik-getriebeservice.de stači zavolat říct číslo převodovky a máš jí připravenou. Nyní se to pohybuje na 1400 EURvita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Za těch 1.450 € je to repasovaná převodovka bez měniče a mechatroniku. Komplet nová převodovka je za 3.490 €, což je dneska 97tis Kč bez montáže. A vzhledem k tomu, že tady Pilsner psal "Cela prevodovka v pici,co mohlo tam bylo zesrany",tak bych moc nepočítal s tím, že by se dal mechatronik použít ze staré převodovky. A mechatronik není zrovna levná záležitost, pokud vím
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No vyměnit skříň a nechat mechatronik a měnič, v těchhle kilometrech je měnič načatý a proč asi jde hlavně ta skříň srát? Hlavním důvodem je mechatronik který posílá slabý tlak oleje na jednotlivé koše a lamely jdou do prdele a s tím další.
Jinak by mě celkem zajímalo, jestli v Jihlavě mají mašinu na otestování mechatroniky? Tím je nechci hanit, ale za ty prachy a to znám nákupky už by na ní měli mít vyděláno.
Jinak by mě celkem zajímalo, jestli v Jihlavě mají mašinu na otestování mechatroniky? Tím je nechci hanit, ale za ty prachy a to znám nákupky už by na ní měli mít vyděláno.
