Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 - zaseknutý CD v changeru

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1 Příspěvek od kurevtor »

Ahoj,

mam problém - zasekl se charger. Situace je taková, že dvířka chargeru jsou otevřená a jedno cd je tam jakoby zaseklý (je vidět jak je jeden slot vysunutej doprava) a charger furt cvaká a snaží se ho natáhnout, ale prostě je to zaseklý takže to furt jen dokola cvaká.

Zas tolik by mi to nevadilo, jenže ono kvůli tomu nehraje ani normální CD, ani rádio, nic!! 8O :roll: :roll: :roll: fakt skvěle navržené :roll: :roll:

zkoušel jsem dnes na hulváta snejka, ale kupodivu v 11 hodin v sobotu tam nikdo nebyl, jak nečekané. Prosím vás, nezvládl by to někdo nějak vypáčit? Nějak prostě vyrvat aspoň ten charger. Jde mi hlavně o to, aby mi šlo aspoň CD z přístrojovky, charger necham opravit později, stejně plánuju větší servis.

Přijímám Vaše rady a nápady co s tím :-( předpokládám, že o víkendu mi s tim asi těžko někdo pomůže, což? :-(

edit: bavíme se o E65 předfl
lolko111
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: sob 29.05.2010 00:00

#2 Příspěvek od lolko111 »

Strč dovnútra prst a zatlač v pravom hornom rohu..... mne to pomohlo
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od mfojtu »

Měl jsem to samý. Zatlačení prstu nefungovalo. Nejrozumnější je sundat dřevěnou lištu, vytáhnout changer ven, rozdělat a cd vytáhnout. Práce na 40 minut.
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od mfojtu »

Jestli jsi z Prahy, klidně ti s tím pomůžu.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#5 Příspěvek od hurvajs77 »

a případně tam ani CD changer nedávat, dokud si ho nenecháš opravit. Stačí pak spojit MOST.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Peeter
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#6 Příspěvek od Peeter »

Mám podobný problém, zaseklý changer, zásobník nevyjede, CD tam myslím žádné není... Jde to nějak opravit nebo musím sehnat jiný? Setkal se s tím někdo?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#7 Příspěvek od kurevtor »

Peeter: obávám se, že se s tím setkalo 90% majitelů E65 :lol: 8) jsem fakt debil, četl jsem tady jak je ten charger problémový, říkal jsem si, že ho nebudu používat, ale měl jsem v něm CD, protože jsem týden před tím jel Frankfurt-Praha na jeden zátah.... až to bude spravené tak už do něj v životě nedám CD... je to celkem zklamání - zaseklé CD nejen že způsobí, že nehraje ani CD z přístrojovky, ale nefunguje většina věcí z iDrive... to mi nepřijde dobře navržené.

mfojtu: ještě čekám na odpověď snejka, se mi nabízel v neděli ráno, ale já jsem si toho nevšiml... když nebude moct o víkendu (já jindy nemohu) tak se ozvu a domluvíme se ;-) díky moc
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od jaroslav »

Mne sa raz zasekol DVD changer, box nesiel vybrat a nechcelo to prehrat zvoleny film. Vytiahnutie kluca, zamknutie auta pomohlo. Cakal by som ze po tomto ti minimalne pojde radio/TV/ASK CD. Pokial by sa to opakovalo tak asi jedine Snejk.
Peeter
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#9 Příspěvek od Peeter »

kurevtor: Mi jinak všechno funguje, jen changer ne :(
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#10 Příspěvek od kurevtor »

Peeter: tak to máš dobrý.... u mě je situace jiná :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

Peeter, jestli chceš vím o changeru za dobry prachy, otázka jestli nechceš ale rovnou FL
kurevtor, je to navržený dost dobře, jina auta maj na multimedialních sbernicích i jízdní věci, takže když ti nepujde changer, nepojede auto.
kdyby měla mít každá jednotka svoji sběrnici, tak by to auto stalo 2x tolik a vážilo u pul tuny víc.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#12 Příspěvek od kurevtor »

JaraX: nechci tady hanit bavory, ani nechci hanit sedmičku. 8) Přesto si dovolím názor, že tohle není úplně OK. Možná je to u mě nějak specifické, protože jak je vidět ostatním to iDrive neblokuje, ale připadá mi prostě blbý, že jedu autem a jen tak se zasekne CD v chargeru, ze kterého jsem ani CD neposlouchal a blokne to iDrive. Nejde CD, FM, AM, nejde BC - data se nesbírají ani nezobrazují, nejde navi atd. Prostě iDrive jakoby nebyl. Ani nereflektuje změny když změnim foukání klimatizace...
Taky chci ale dodat, že s timhle musí majitel počítat. Všude se píše o tom jak jsou ta auta komplikovaná co se týče elektroniky..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

tak mi napiš jak by jsi to udělal ty? docela mě to zajima.
vím o těchdle autech skoro vše ted jsem v německu v BMW dva dny a E65 je extra super kvalitní auto, ty Fka sou hruza
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#14 Příspěvek od kurevtor »

to mi nepřijde jako korektně položená otázka, já samozřejmě nemám znalosti na to, abych tady navrhl lepší řešení.
My v dnešní době kupujeme E65 za 10-25% jejich původní ceny takže musíme počítat s tím, že ty věci odchází, nějak se ale raději nechci vžít do situace, kdy jsem první majitel E65 a utratil jsem za ní randál a pak mi zaseknutý CD v chargeru znemožní používat iDrive, stát se tohle např. někde pryč a být najednou bez navigace..? Další věc - od zaseknutí chargeru mi příštrojovka hlásí, že SOS hovory jsou zablokovány nebo tak něco. Proč je ten systém takhle provázaný a jednotlivé komponenty nejsou víc nezávislé?

Jde mi o princip, já v práci navrhuju IT systémy, nedělam nějaký přiblblý weby nebo customizace hotových systémů a vždy se snažím (a musím), aby systém byl idiot proof a aby vždy existovalo back up řešení a aby případná chyba systému postihla co nejmenší část - a o to mi jde. Taky mi připadá, že ten charger samotný je zbytečně mechanicky složitý, už jsem pár chargerů z jiných aut viděl a když jsem viděl ten v E65 tak mi přestalo být zvláštní, že se prý často zasekává :lol:

ale jak říkám, já nepláču, že se to stalo, jen mě to spíš mrzí, že takováhle blbost se zvrtne v celkem velkej problém.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

changer se časem zasekava ve všech autech, je to jemna mechanika, extrémně namánaha teplem -30 + 70 je dost velkej rozsah, pracuje to často, je to namahy dírama na cestách apod, mě sem jezdí 40 E65 a na dvou sem řešil problem s Changerem, takže jsem spokojenej.
navíc to že to odstaví MOST už je docela vážná závada toho changeru a ne jen zasekly CD, to je něco s elektronikou, jelikož to nekomunikuje se zbytkem auta. to auto je normalně pojizdny.
ja v tom nevidim fakt ani trochu problem,
u F10 zamrzaj zámky dveří, když ten zámek zamrzne, nejde zařadit a auto zustane viset.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#16 Příspěvek od kurevtor »

no já bych byl opatrný s tou generalizací, že se zasekává ve všech autech :) v žádném autě v rodině se zatím nezasekl.

Dále:

1) říkáš že je to jemná mechanika - u BMW ano, CD vkládáš na "podtácek" a ten zasouváš do chargeru, mechanika rádia pak musí vytahovat celý lízátko a uživatel se musí modlit, že to cd na něm bude v tu chvíli zrovna ležet tak jak má. U mé audi je changer jen ta samotná schránka kam se CD naládují a to je vše, žádný vyjížděcí podtácek a hle - u audin se charger nezasekává.

2) je to namáhaný na cestách? V audi mám changer v kufru, tj. z pohledu chargeru na mnohem horší pozici co se týče vibrací, navíc jezdim na velkých kolech a každá díra je cítit a jezdim celkem dobytkově a hle - žádnej problém. BMW má EDC, changer je umístěn mezi nápravami a stejně se zasekává :-D Ještě doplním, že se mi charger zasekl na jižní spojce - rychlost 90 km/h, na rovnym úseku bez děr.

3) a že to pracuje často? Neberu to jako argument. Tahle věc je od toho, aby pracovala často, mělo to být navržené tak, aby to to auto přežilo, ne aby s tím byl častý problém všech E65..

nechme toho, jak říkám, nechci tady hanit E65, je to fajn auto, jen prostě konstatuji, že je to škoda a zbytečný trable hodně lidí. BMW 7 má určité ambice a tohle s nimi nekoresponduje, toť vše. Mír a přeji příjemný den. :)

PS: Snejku co ten víkend prosím? Budeš v dílně? Přijedu kdykoli 8)
Peeter
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#17 Příspěvek od Peeter »

Jarax: pošli mi pls cenu do SZ, za kolik je, díky :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

je ze šumperka, tuším říkal dvojku, čislo pak pošlu
nebo tady

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=139857
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#19 Příspěvek od kurevtor »

je potřeba to tu uvést na pravou míru..... omlouvám se JaraXovi za diskuzi "asi to neni úplně dobře navržené" :-) problém byl totiž v něčem úplně jiném..

čili....problém nebyl v changeru, ten byl a je v pohodě, celá ta diskuze tady z mé strany byla naprosto zmatečná, cvakal mi changer tak sem myslel, že se zasekl, ale ve skutečnosti byl přerušený obvod optiky :-) Stalo se to, že sem poslouchal přebasovanou hudbu, nastavil ekvalizér do V a odpálil Logic7 :-) Moc to nevydrží, odpálil jsem to za pár minut.. To způsobilo přerušení té optiky a proto ten changer začal cvakat a proto já myslel, že je zaseklej a je zdrojem problému... ale byl to jen důsledek.

takže se omlouvám a prosím admina o úpravu názvu topicu, CD changer je v tom nevinně... Ekvalizér do V + přebasované CD => odpálenej Logic7 :)

Mějte se :-)
Odpovědět