Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e66 750i - spotřeba

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#21 Příspěvek od kurevtor »

hurvajs77 píše:podle toho co jsem četl tady na fóru, tak 40d je opravdu průser. Někdo to snad přirovnal k nejhoršímu motoru, co BMW udělalo
ty jo tak to jsme asi četli stejný forum :-D když jsem vybíral sedmičku tak jsem chtěl nafťáka, něco silnějšího... ale bohužel tady ty recenze na osmiválec 740d byly tak negativní, že jsem tuhle variantu vyškrtnul ze seznamu... ale docela by mě zajímalo v čem přesně je ten motor problémový. Chápu, že když se vysype turbo tak je to blbý, že se mění obě, ale co dál je tam tak problematický?

jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)
Uživatelský avatar
magyar Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 430
Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od magyar Člen Klubu »

kurevtor píše:jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)
To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:
d(- -)b
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#23 Příspěvek od hurvajs77 »

magyar píše:To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:
:smich2:
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#24 Příspěvek od kurevtor »

magyar píše:
kurevtor píše:jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)
To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:
:-D :-D :-D

no a co se na 740d sype? Je to fakt tak zlý?
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#25 Příspěvek od pivasek »

Já nevím jak je to možný, ale ty V8 v naftě jsem viděl vždy jen takhle...
Přílohy
IMG_207219642160131.jpeg
IMG_207219642160131.jpeg (152.95 KiB) Zobrazeno 1131 x
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#26 Příspěvek od jozin7 »

Nevsiml jsem si ze by byla rychlejsi na rozjezd 745d oproti 745i.Pred 3 lety jsem to zkousel na srazu u Opavy,nafta me nepredjela ve dvou pokusech ani jednou.Tak asi spatna nafta nebo cip,nebo tak neco. 8O .Pravda je ze ja mel nove pneu vzadu Pirelli,tudiz adheze ok a nehrabal,na rozdil od neho,ale to neni muj problem.Srovnani s 730d e65 byl uz rozdil tridy.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

to je zase jakejsi zmatek

740d, 745d E65 je V8 ropák, co se tam sere? motor ani ne, ale spíš příslušenství, turba,navíc se musí měnit vše párově, nemuže jedno turbo tlačit 1,8 a druhy 1,6. u osmiválce je vždy nutno řešit vyvážení motoru. stejně jako u benzínového osmiválce člověk nemuže vyměnit jednu lambdasondu. dál to má vysokotlaky railovy čerpadlo, to odchází, navíc odchází i tlakový regulátor a snímač tlaku, k tomu odchází vstříky a je jich tam 8, má to 2x EGR, další problémy,
prostě to má smysl akorát tak nový, stejně jako 730D, která jak už má nějaky kilometry už je taky past, ale zdaleka ne takova jako V8Diesel

F01 740d už je N57S, tedy 3 litr s dvouma turbama, na to že je nafta je to super motor, navíc benzíny šli do sraček, 730D má velkou turbodíru, 750D je jen xdrive, takže 740d je u F01 jasná volba.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#28 Příspěvek od Don »

Jeste tu mame F01 740i, snad to trochu zachrani :lol:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od jaroslav »

740i nebudu v dobrej vybave. Pokial problemy 750i nevyriesili vo FL tak tymto pre mna F01 pada a zostanem u E65.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#30 Příspěvek od hurvajs77 »

Také si říkám, že E65 je dobrá volba. Teď se 750Li jsem si udělal přípravu na spotřebu, aby to po naftě nebyl takový šok, a příští auto už bude 760Li... Jen mne trochu děsí ty benzinové motory v Fer... Ale uvidíme, myslím si, že dalších 10let klidně mohu mít E66 a nic vážného se nebude dít. E38 jezdí dodnes a některé jsou fakt pěkný kousky.

MOD fishmaker : smazána citace přímo předchozího příspěvku...doporučuju používat tlačítko ODPOVĚDĚT
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

zatím jsem nepostřehl nějaky problemy motoru F01 760i tak uvidíme
Odpovědět