
Co se výbavy týče tak na 7mičku dost zlehka, ale to mi vyhovuje z hlediska funkčnosti auta (čím více tam toho je, tím více se může posrat) kupuju sedmu hlavně kvůli vzhledu, ne proto aby mi za jízdy pomáhala mrkat a stříhala nehty na nohou.
Takže klasika. ABS, tempomat, el. okna, el. sedadla, el. zrdcátka, central zamykaní, dálkovej central manuální klima (pro mě plus jelikož mám v garáži teplo a auto bude ježděno jen za slunečného parného léta, takže když tam sednu vyhulím klimu na max a až se srazí teplota ne přeživatelnou hodnotu, otevřu okna a vyhodím bad ass pazouru z okna) senzor opotřebení destiček, ski box, cd changer a origo mp3 radio
 , letní a zimní kola a celý exterier je úprava ac schnitzer včetně podvozku a brzd. Nikasil nebo Alusil tohle neřeším jelikož je auto původem z mnichova a tam v té době se sírou problémy nebyly. Auto mám v úmyslu postupem času oturbit popřípadě kompresor, samozřejmě se všemi náležitostmi okolo spojenými (vnitřnosti) a tedy nějaké rady ohledně těchto motorů (vím jen co mám načtený, praxe je ovšem mnohdy jiná)
, letní a zimní kola a celý exterier je úprava ac schnitzer včetně podvozku a brzd. Nikasil nebo Alusil tohle neřeším jelikož je auto původem z mnichova a tam v té době se sírou problémy nebyly. Auto mám v úmyslu postupem času oturbit popřípadě kompresor, samozřejmě se všemi náležitostmi okolo spojenými (vnitřnosti) a tedy nějaké rady ohledně těchto motorů (vím jen co mám načtený, praxe je ovšem mnohdy jiná)A teď mě nejspíše všichni řidiči 7er sežerou, ale ano právě 6ti kvalt s kombinací právě 4,0 motoru namísto 4.4 motoru mě přiměl k rozhodnutí pro tento kousek, podotýkám že jsem již automatovou sedmu měl a jsem si vědom všech kladů a nemnoho záporů které steptronic nabízí, nicméně po svezení v 7er s 6ti kvaltem, pří kterém mi úsměv páral hlavu vejpůl a srdce bušilo kadencí gatlingu z toho, jak krásně se s autem dá hrát za jízdy se mé nadmírů psychopaticky zvrácené já definitivně rozhodlo něco takového vlastnit.4.0l motor právě kvůli nevanosu, a taky proto že z nějakého nepochopitelného důvodu má M60ka stálejší elektroinstalaci nežli M62, nejen že mi tato informace padá od každého na hlavu ale dočetl jsem se to i na spoustě zahraničních forech. Už jen to že u manuálu můžu daleko více brzdit motorem, ulehčím jak nápravám tak hlavně brzdám (každý ví že 2 tuny při brždění z 200 udělá svoje)
Tak to je vše a pusťte se do mě, raďte, kritizujte všecko snesu

Sibu
¨


 [/img]
[/img]
 
  

 
							


 . Ani 15k za setrvačník neni zrovna málo peněz. zvlášť u auta co pořídíš do 100k. Osobně jsem si taky koupil V8 s manuálem, ale pokud odejde převodovka, tak je celkem problém sehnat náhradní. samozřejmě je to lepší než dát 40k za repas automatu, ale o tomhle jsem se už bavit nechtěl...
 . Ani 15k za setrvačník neni zrovna málo peněz. zvlášť u auta co pořídíš do 100k. Osobně jsem si taky koupil V8 s manuálem, ale pokud odejde převodovka, tak je celkem problém sehnat náhradní. samozřejmě je to lepší než dát 40k za repas automatu, ale o tomhle jsem se už bavit nechtěl...