Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Moje nova 760li
Na LPG měla jen 660 kobylJaraX píše:ta přestavba M5 Gpower na LPG stála něco kolem 800 tisic korun, tam nikdy neušetřiš nic, to je spíš "machrovinka" a nasíračka na lidi co nemaj rádi LPG800koni na LPG
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX: nemam s tankováním problém. Vždyť o co jde? Zastavíš na pár minut, umeješ čelní sklo, protáhneš se a jedeš dál. To bych nemohl vstát ráno z postele, kdybych měl problém se zastavováním na pumpách 
A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)
Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)

Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

JaraX: nemam s tankováním problém. Vždyť o co jde? Zastavíš na pár minut, umeješ čelní sklo, protáhneš se a jedeš dál. To bych nemohl vstát ráno z postele, kdybych měl problém se zastavováním na pumpách 
A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)
Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)

Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

jezdím z Olomouce na Lefkadu bez přestávek, když se mi nahodou stane že už nemužu, tak se třeba na hodku s někym prostřídam a pak zase řidim, kdybych měl třeba tankovat co 400km, tak mě to hodně sere, těch 800km už je celkem ok, ale stejně mě to tak nebaví, je to prostě 10min zdržení, ale aspon si zajdu na WC, za celou cestu si dam jedno kafe a energitak, víc seru, jelikož to sem dělal jednou že jsem se furt dopoval a to jsem byl už jednou nohou v hrobě.
já jsem celkem zvyklej jezdím cca co 14 dní něměcko kdy najedu v pruměru 1600km za jeden den, + 2-3 hodiny na uřadech.
já jsem celkem zvyklej jezdím cca co 14 dní něměcko kdy najedu v pruměru 1600km za jeden den, + 2-3 hodiny na uřadech.
Když jsem koupil první E65, tak jsem měl dovolenou a zbytečný prachy. Udělal jsem si výlet na Gibraltar, skoro 3.200km a byl jsem naprosto v pohodě. Naštěstí u mě to funguje tak, že když řídím, nemusím moc pít ani jíst, takže mi stačí kafe magorák a redbull. Měl jsem asi 3 1/2 hodinové zastávky a samozřejmě tankování. Ale chápu, že většina to asi nedá. Tankování beru jako protáhnutí. Nejsem margor abych stavěl každých 100km a zacvičil si jak to říká besipkurevtor píše:...pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
protože piji jen ristretto, tak kafe magorák v mém poddání je asi tak 40 kafí v jednom - prostě co se mi vejde to malé termosky. To postupne sosám a zapíjím red bullem.
Souhlas, mít pochcávku, tak bych už za hranicema měl dřevěnou prdel a zlomený záda... :-D Je to o aute, i o teplotě co je uvnitř atd. A hlavně mě dlouhé štreky vyhovují.
Souhlas, mít pochcávku, tak bych už za hranicema měl dřevěnou prdel a zlomený záda... :-D Je to o aute, i o teplotě co je uvnitř atd. A hlavně mě dlouhé štreky vyhovují.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
to zní dost sebevražděně, bys mě zajímalo kolik máš pak pulzhurvajs77 píše:protože piji jen ristretto, tak kafe magorák v mém poddání je asi tak 40 kafí v jednom - prostě co se mi vejde to malé termosky. To postupne sosám a zapíjím red bullem.
Souhlas, mít pochcávku, tak bych už za hranicema měl dřevěnou prdel a zlomený záda...Je to o aute, i o teplotě co je uvnitř atd. A hlavně mě dlouhé štreky vyhovují.

Plyn je cely hrozny.To ze jezdis 1600km nonstop se vubec nechlub,je otazka casu kdy ti vypne mozek na vterinu a jakys byl.Nemusis mi davat skoleni o jezdeni,sam mam hodne pres dve mega najeto a pauzy si delam jak je treba jak v bavoru ci vtrucku.Pripomina mi to ty sracky v hospodach jak jeden tdickar rekne ze jede Split za 10h za 5 litru a druhy hned jel to same za 9h
.Ja jezdim na Balaton na dve pauzy,v klidu,rodinu to asi zas tak moc nebavi sedet na prdeli furt.Vcera jel se mnou syn doBratislavy a zpet a pronesl-tato.cestovat s truckem je pohodlnejsi nez s 745i(deti jsou prej uprimne)

tak to netuším... :-D Ale u mě je denní dávka kafe běžně kolem 30 kafí. Někdy i víc. I po zapití RedBullem nepozoruji nic zvláštního :-)JaraX píše:to zní dost sebevražděně, bys mě zajímalo kolik máš pak pulz :)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex