Alternator fault - to po mne dnes vypľula moja E66ka.
Náhodou som dnes dolial asi pol litra demineralizovanej destilky do nádobky na chladiacu kvapalinu motora, môže to súvisieť?
Pri naštartovanom motore som v sústave nameral 11.71V.
Ako sa pozrieť na alternátor a čo ako prvé skontrolovať? Koľko vybrať z prasiatka?
No mě když odešel altík tak to bouchalo jak vylágrovanej motor a BC nic nepsalo,je vodou chlazený(nevím jestli u všech e65/66) tak to může souviset.Kupoval jsem repasovanej asi kolem 10k,už nevím přesně,je to 4 roky zpět.
vodou chlazený maj všechny V8 předFC, krom totál socek, ty maj slabší obyč,
dá se to najít podle vinu.
kdyžtak tu mám vodou chlazený po repasi, výměným způsobem za 6000kč
Altík mám vodou chladený, 180A verziu. Auto nekecalo a fakt bola chyba v alternátore, bola minimálne odpálená nôžka diódy. Repas sa mi v okolí Prešova a Košíc vybaviť nepodarilo (a aj som stratil vieru, že by to niekto dokázal seriózne opraviť). Nakoniec som kúpil nový alternátor v ELIT-e, výmenným spôsobom za cca 600EUR. A áno, mali tam aj ten hore spomínaný, za cca 3 000 EUR
Pozdravujem aj nemeckých inžinierov, na povolenie šiestej skrutky držiacej alternátor som musel liezť pod auto a povoliť dve "ľahko prístupné" skrutky držiace úchyt remenice.