Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#881 Příspěvek od kurevtor »

tak je to jedno, to auto objelo zeměkouli několikrát více než je můj limit.. :-)

každopádně s tou ventilací sedaček to všem věřím, že je to naprostá nutnost, nicméně opravdu to nejde moc sehnat, prolejzám inzeráty denně po půlce evropy a je to celkem vyjímka.. když už to je tak je to v šedivym interiéru nebo zas něco jinýho chybí.. často se stává, že auto má výhřev, masáž, ale nemá ventilaci :roll:
taky si myslim, že hraje roli to, že v podstatě hledám nejlacinější verzi (3.0d) a tam je znát, že ty lidi ve výběru šetřili... ti co nešetřili šli do lepšího motoru..

nevím jestli neskončím u 740d nebo 745i... jenže u toho prvního se bojím, že to neni zas takovej držák a u 745i - nevim, já mam prostě nějakej blok v hlavě :-D nechce se mi jezdit za 13 litrů a víc. Všechny TDi v rodině byly super a benzíny slabota co se musely vytáčet... (samozřejmě 4.5l bude asi jiný kafe) :-D asi se zaměřím i na 740d
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#882 Příspěvek od Don »

745i pri normalni jizde radi v 1500ot na 1000ot takze ticho a klid. Hezky si pobublava, no a pak slapnes na podlahu a zacina ten spravny koncert.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#883 Příspěvek od jaroslav »

Pokial pozeras na servisne naklady tak 740d sa radsej vyhni. Najst dobre vybavenu 730d je velmi tazky ukol. To je tak jedna z 500.
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#884 Příspěvek od siko34 »

@jaroslav
mam 740d viac ako 2 roky a okrem vymeny/repas turba som zasadne vacsie opravy riesit nemusel.
Stale hovorim ze kazde auto ma svoje chyby a kazi sa,ci je to nafta,alebo benzin.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#885 Příspěvek od JaraX »

zajimave že naftaří říkaj že se kazí aji nafta aji benzín,
benzinaci říkaj že se kazí jen nafta :D
archaon
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 10.10.2005 00:00

#886 Příspěvek od archaon »

Atila píše:
Eks píše:Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč.
U te vybavy W221cek je zajimave, ze maji bezne ve vybave mraky serepeticek naprd typu nocni videni, ale skoro nikdy nemaji bezklicove ovladani. To ma v cenove kategorii do 700.000Kc snad jedna z dvaceti.

Co se tyce motoru, tak jeste je moznost 350tka, ktera sice neni v osmivalu, ale zere o litr a pul mene a tech 270PS na nenarocne jezdeni celkem staci.
Airmatic je u Mercedesu jeste relativne v pohode... Ale hydraulicky ABC je smrt... Podivejte se za kolik se treba prodavaji starsi CL :D komplet repase toho podvozku je kolem ctvrt milionu jenom v materialu. I kdyz svezeni je to paradni, to zase jo...
dom4130
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 17.06.2013 00:00
Bydliště: Praha 10

#887 Příspěvek od dom4130 »

Ahoj, nevedel byste nekdo o nejake e65 pouze predFL (735i nebo 730d) co by mela full komforty, soft-close a el. kufr? Prípadne díky.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#888 Příspěvek od kurevtor »

ahoj páni, co říkáte na tuhle výbavu? 8O

(nechci sem házet dlouhej post tak si prosím výbavu vyjeďte sami)

=> http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

=> DR47072


je to přesně to co chci, ALE!! Nemá EDC, že? :-( :-(
čili asi nebrat co? :-(

už mě to fakt nebaví vybírat a nevim jestli ji nevzít i bez toho EDC.. je to béžová kůže, full komforty, střešní okno atd...

co myslíte, mam to EDC oželet?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#889 Příspěvek od JaraX »

dyt je to nafta, tam těžko najdeš zajimavou vybavu, bud se smíř s tím že to bude socka a kup si naftu a nebo pokud si stojíš za výbavou tak si kup benzína, motor je taky výbava, kdo si připlatil za 760i ten si připlatil za výbavu, komu nevadilo že se to třepe a nejede to, navíc to má turbodíru, tomu ani nevadí že sedí v nepohodlných sedačkách a že podvozek je méně pohodlný.
naftová E65 má stejně vždy tvrději naladěný podvozek než benzínová, nehledě na výbavu podvozku, ten benzín je vždy měkší a plavnější
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#890 Příspěvek od kurevtor »

JaraX: teda já nevim co ti ta nafta udělala, že ji tak nesnášíš, ale proč bych se měl s něčim smiřovat? To auto má vše co chci + má věci navíc např. vyhřívaný volant a podobný zbytečnosti, navíc podobných aut je mnohem víc, je to pak jen o ceně, já se ptal na něco úplně jiného...

já se ptal na EDC - je to velký rozdíl bez EDC? Chápu ty režimy, ale nejsem si např. jistej zda EDC umožňuje nastavovat světlou výšku.. Zajímá mě to taky s ohledem na Dynamic drive, který ta sedmička má. Dynamic drive zajišťuje naklánění v zatáčkách, je to tak?
Prostě jsem se ptal na názor jestli bez EDC ano či ne, zda třeba není lepší mít bez EDC a nějaký lepší tlumiče...

Odpověď "dyť je to nafta..." :roll: :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#891 Příspěvek od JaraX »

tak motor snad taky určuje komfort nebo mi tvrd že ne,

no a EDC je samozřejmě mnohem lepší, EDC není žadny nastavení světlé výšky, ale tlumič s promělivou tuhostí, resp jednak máš možnost volby mezi sport a comfort a jednak si každé kolo měří vertikální zrychlení, pokud pak najedeš na rozbitou cestu, EDC najde optimální tuhost tlumiče aby to nebylo v kabině citit.
nafta mi udělala to že to musím furt servisovat, na jednu stranu je to pro mě celkem dobrej kšeft, řešit furt čepradla, vstřiky, řemenice na klice, DPF apod, na druhou stranu je mi těch lidi lito. nehlede na to naftova sedma ma pulku komfortu co benzinova.
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#892 Příspěvek od jaroslav »

Na 730d je to rozumna vybava, 730d su vecsinou socky :D . Viac nez chybajuce EDC by mi vadil ten slaby motor.

Ked na tom budes jazdit na 18" kolach tak by som EDC ozelel, hlavne ze to ma dynamic drive. Aj tak ta 730d bude hodne vylitana, takze tlmice by si musel menit a u EDC je to drahsie.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#893 Příspěvek od JaraX »

jaroslav, on ten výkon u 730d není až tak špatnej, teda pokud bereš sedmu na přepravu, prostě výkonově by mi i ta 730D stačila, průser 730D je ale obrovksá turbodíra, vyjíždíš ze zatáčky, dáš plnej, jede to jak šnek a pak tě to zatlačí do sedačky, u V8 a V12 máš výkon k dispozici hned bez jakýchkoli prodlev.
no a další problem sou vibrace, u luxusního auta bys ani neměl vědět že to je nastartovaný, natož aby se to chvělo.
většina 730D je vylítaná nahadry, kamarad sháněl tatínkovi no a 9 z 10 byli stočeny, všechny měli real přes 500 tkm, benzíny stočeny moc nejsou, protože si to kupujou lidi spíš na víkend, málo kdo si kupuje 745i nebo 760 na každodenní jízdu když nemá LPG.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#894 Příspěvek od kurevtor »

Jaroslav: Díky za odpověď, jezdit chci na 19 nebo 20. Čili EDC prostě musí bejt.. Abych řekl pravdu , tluče se to ve mně, ale nedává mi smysl mít 7er bez EDC (i když je to teda jen póvl 730d :-D ). Předpokládám, že pocitově to bude např. něco jako větší audina na vzduchovym podvozku a bez... A tam ten rozdíl je znát... prostě jí necham bejt a budu hledat dál..

ten benzín... já fakt nevim... :( mam prostě rád dýzl
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#895 Příspěvek od Filozof »

ten benzín... já fakt nevim... mam prostě rád dýzl - :D

toto prostě nechápu zase já ...mít nějakou krásnou 745i -750i v pěkné výbavě to je asi to nej (mimo 760iL) co se dá koupit u e65.
Případně LPG řeší vyšší spotřebu oproti naftě.

A on napíše že má rád diesel ... :lol:
Zvuk a tah auta s V8 tě přesvědčí že přemýšlet o naftě, pokud nemáš naftu zadarmo nebo fakt levně nemá smysl....
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#896 Příspěvek od kurevtor »

Filozof píše:ten benzín... já fakt nevim... mam prostě rád dýzl - :D

toto prostě nechápu zase já ...mít nějakou krásnou 745i -750i v pěkné výbavě to je asi to nej (mimo 760iL) co se dá koupit u e65.
Případně LPG řeší vyšší spotřebu oproti naftě.

A on napíše že má rád diesel ... :lol:
Zvuk a tah auta s V8 tě přesvědčí že přemýšlet o naftě, pokud nemáš naftu zadarmo nebo fakt levně nemá smysl....
ano, přesně tak, ze všech aut co jsme měli v rodině byly TDi vždycky v pohodě a benzíny bez turba byly a jsou líný. Všichni tvrděj jak je TDi horší na údržbu, přitom s benzínem musíš do servisu stejně jako s TDi a vždycky se něco najde takže to je to samý.
To samý dnešní auta, jezdím často s autama z půjčoven, tzn. max rok starý auta, a vždycky je TDi lepší ať je to BMW nebo mergl nebo volvo...
Nemusíte se mnou souhlasit, ale mně se s TDi prostě jezdí líp. Např. zvuk dýzlu mi vůbec nevadí :lol:

nicméně budu koukat i po benzínech, to vybírání už mě fakt nebaví :-D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#897 Příspěvek od kurevtor »

jo a ještě jeden dotaz: s autem s LPG se nesmí do podzemní garáže vůbec, nebo jen při zapnutém LPG?

Předpokládám, že vůbec? Pak pro mě není LPG přijatelná alternativa. :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#898 Příspěvek od JaraX »

s LPG se může všude, jen tam nesmíš mít nálepku :)

už jsi jel v 745i? 750i? odkud jsi?
doporučuji ti v tom v svezení, at přijdeš na lepší myšlenky.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#899 Příspěvek od kurevtor »

JaraX píše:s LPG se může všude, jen tam nesmíš mít nálepku :)

už jsi jel v 745i? 750i? odkud jsi?
doporučuji ti v tom v svezení, at přijdeš na lepší myšlenky.
nejel jsem v tom :)
sem čistokrevnej pražák, ale žiju mimo ČR...

čili s LPG se tam nesmí vůbec sem pochopil :-/ to je dost limitující

to s tou nálepkou - to jsem si přesně myslel :-D Předpokládám, že nálepka je kontrolovaná při STK kontrole, ale co třeba švestky? Když tě zastaví a nemáš nálepku, vadí jim to? Kontrolují to vůbec?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#900 Příspěvek od JaraX »

když si nenecháš zapsat plyn do evidence vozidel tak švestky nic nezjisti,
no a stav se za snejkem nebo třeba fishmakerem, třeba někdo bude tak hodnej a za lahvinku nečeho dobryho tě sveze :)
Odpovědět