Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 - test ojetiny ve Světě motorů

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#61 Příspěvek od hurvajs77 »

hodně lidí se bojí servisu jakéhokoliv BMW, natož 7er. Proto si kupují koncerny, kde si paradoxně myslí, že když má Das Auto servis v každé prdeli, bude to levný... Přitom já sám za sebe, pokud vezmu co jsem opravdu musel měnit, tak jsem za dva roky tak na 30tis (a to jen kvůli demenci předchozího majitele). Samozřejmě nepočítám normální údržbu (brzdy, olej apod.)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#62 Příspěvek od vlastnemec »

Prostě časopis upřednostnil naftu, když to bude psát jinej časák, třeba se pochválení LPG dočkáme. Pokud budu kupovat nové beru naftu (u nás v městě je jeden blázen který má novou F01 3.0dl, to je zase extrém a to má hodně velkou nálož a není to chudák).

Co se týče servisu jak píše Hurvajs - předchozí majitelé někdy dělají věci s fatálními následky, servis BMW umí kolikrát taky zapracovat a rádoby odbornících taky nemluvím a to mají dílnu vybavenou za několik mega.

Jo ještě se mi tam líbila věta "Co v autě není nemůže se pokazit" to jsem kdysi zaregistroval v časáku co hodnotí ojetiny a vlastně nejlépe vyšel Daewů (neba jak se to k...a píše) Lanos, ale v tom fakt jezdit nechci, ikdyž je věta pravdivá, ale ne na e65.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#63 Příspěvek od caknakis »

vlastnemec píše:(u nás v městě je jeden blázen který má novou F01 3.0dl, to je zase extrém a to má hodně velkou nálož a není to chudák).
já toho pána znám, pamatuji si, když jsem pořídil 3.0D, on mě pak vezl svojí 4.0D (v E65) a celou dobu do mě hučel, co jsem to za blázna, že jsem si koupil ten nejhorší motor, že on jezdí za 7 a podobně :-))) byla to docela švanda...no...než ta 4.0D tak nějak shořela...no....se stává :-))
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#64 Příspěvek od nandro »

Já koupil e65 760i individual za myslím pěkných 240tis.,s ověřenými 194-mi tisíci km a jsem velmi spokojen. Svojí vinou jsem si oddělal váhy vzduchu,Jarax mi poradil co vyměnit,což jinde bohužel nevěděli a jinak maximální spokojenost. Co se dívám kolikrát na originál díly,tak mě prostě na tohle auto přijdou levné. Motor nemá žádné přeplňování,prostě jen velký motor,dvě klapky,dvě váhy. Prasklá trubka vedoucí chladící kapalinu středem motoru mě vyšla na 500,prostě jsem spokojen. Časopis jsem ještě nečetl,snad jej seženu.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#65 Příspěvek od kabyr01 »

Stačí kouknout v tomto tématu na předchozí strany :wink:
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#66 Příspěvek od Atila »

hurvajs77 píše:hodně lidí se bojí servisu jakéhokoliv BMW, natož 7er. Proto si kupují koncerny, kde si paradoxně myslí, že když má Das Auto servis v každé prdeli, bude to levný... Přitom já sám za sebe, pokud vezmu co jsem opravdu musel měnit, tak jsem za dva roky tak na 30tis (a to jen kvůli demenci předchozího majitele). Samozřejmě nepočítám normální údržbu (brzdy, olej apod.)
Ja bych rekl, ze problem s vlastnictvim BMW 7 neni o tom jak ji servisovat, ale primarne o tom kde sehnat kousek, ktery neni uplne strasidelne domrdany. Fakticky co na to koukam je 90% sedmicek nabizenych v CR totalni vrak a zbytek jsou auta bez vybavy nebo s vybavou sedmicce nehodnou.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#67 Příspěvek od hurvajs77 »

Atila píše:...ale primarne o tom kde sehnat kousek, ktery neni uplne strasidelne domrdany. Fakticky co na to koukam je 90% sedmicek nabizenych v CR totalni vrak a zbytek jsou auta bez vybavy nebo s vybavou sedmicce nehodnou.
Tak pod to se rád podepíši, bohužel to je pravda :-(
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#68 Příspěvek od kabyr01 »

Taky souhlasím! Nedávno jsem to absolvoval a opravdu to není snadné...Na druhou stranu radsi deset paštik nevzít a něco projezdit a počkat si na tu jedenáctou krasavici :D

Počet pokusů může být proměnný od 1 až 99 :lol:
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#69 Příspěvek od jaroslav »

No tie bezne koncerny ti opravi kde kdo, zatialco E65 by som pod ruky hocikomu nedal :D, ale zalezi co za kus. Problem mozu byt i nahradne diely - na Skodovky je ich kopa, na E65 uz clovek musi hladat aby to nestalo prilis moc (tu neberiem beznu udrzbu ale ak sa nieco poserie). Vela ludi tie problemy nechce, chcu to dat nejakemu servisu a viac sa nestarat. Kamos jazdi na starsich Hondach (pred 1992) a velmi si ich chvali. Ale bezny clovek by do toho nesiel.

Mna ten clanok sklamal ze nevidim dovod ten casopis vobec kupovat. Na E65ku by to chcelo minimalne 2 stranky viac, hlavne popisat co to vsetko ma a jak je to vychytane.
Odpovědět