Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 - Auxiliary vs Independent heating

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od jaroslav »

Vsimol som si ze do E65 sa montoval:
S536A Auxiliary heating
S539A Independent heating

pripadne i oba. Existuju tiez 3 verzie dialkovych ovladacov - pre S536A, S539A a varianta ak su tam oba.

Aky je medzi nimi rozdiel? Co som cital tak "S536A Auxiliary heating" proste spaluje benzin mimo motoru a tym vytvara teplo pre ohriatie auta. Mam S536A takze som to skusil zapnut a motor nenastartuje len fuka teply vzduch. V manualu sa pise i nieco o startovani motoru (zrejme u S539A Independent heating). V BC sa da zapnut auxiliary heating a ventilation a funguju oba.

Kedze sa orig. ovladac stratil, zohnal som ovladac pre "S536A Auxiliary heating" (ten druhy S539A Independent heating nemam) - 6917815 a skusil to sparovat tak ze som dal kluc do zapalovania, podrzal OFF, 3x stiskol ON a pustil OFF. Par krat zablika cervena dioda ale zrejme sa to nesparuje pretoze to cez dialkove nejde zapnut. Zapina sa to tak ze sa podrzi tlacitko MODE nez sa rozsvieti zelena dioda a potom stlaci ON, naco znovu par krat zablika cervena dioda. Privitam napady co s tym :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

před parovanim vyndej a zase zapoj pojistku webasta, pak paruj
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od jaroslav »

Skusil som pred parovanim po cca 3 sekundach vybrat kluc zo zapalovania a doslo po sparovani k zamknutiu a odomknutiu dveri + blikanie diody. Tiez som predtym vybral a zapojil tu webasto pojistku.

Teraz sa mi pri pokuse zapnut webasto dialkovym zapne v interieri svetlo, ale webasto sa nezapne. Nejde to zapnut uz ani cez BC, ale pisalo mi charge battery takze je mozne ze sa to odmieta zapnut ked je slaba baterka.

Co ma stve ze mi jedna poistka upadla za ten kryt poistnej skrinky a nejde vybrat, nejde ju ani nahmatat. Nechapem ze to tak BMW debilne vymyslelo. Teraz ak mi bude za jazdy niekde hrkotat tak budem nasrany.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

tak to bych ti přal měnit pojistku u E90, tam je to teprve masakr, e65 je pohoda :)
ale zlata E38 :)
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od jaroslav »

Po nabiti auto baterie dialkove funguje. :)
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#6 Příspěvek od siko34 »

jaroslav píše:Skusil som pred parovanim po cca 3 sekundach vybrat kluc zo zapalovania a doslo po sparovani k zamknutiu a odomknutiu dveri + blikanie diody. Tiez som predtym vybral a zapojil tu webasto pojistku.

Teraz sa mi pri pokuse zapnut webasto dialkovym zapne v interieri svetlo, ale webasto sa nezapne. Nejde to zapnut uz ani cez BC, ale pisalo mi charge battery takze je mozne ze sa to odmieta zapnut ked je slaba baterka.

Co ma stve ze mi jedna poistka upadla za ten kryt poistnej skrinky a nejde vybrat, nejde ju ani nahmatat. Nechapem ze to tak BMW debilne vymyslelo. Teraz ak mi bude za jazdy niekde hrkotat tak budem nasrany.
mne raz za mesiac vyrazi poistku od vodicovej sedacky (ked mam pusteny vyhrev iba) a pri vymene poistky mi uz niekolko ich spadla za ten kryt :evil: ten pristup je naozaj ze strasny.
Brouczech
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 29.01.2009 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#7 Příspěvek od Brouczech »

Ahoj kluci, budu v Německu kupovat E60 s motorem 523i r.v. 2006, dle VIN má mít S536A auxiliary heating ( S536A Standheizung ). Jedná se tedy klasické nezávislé topení, které jede na benzin, i když motor neběží a ja jsem třeba ještě doma a muzu ho bud tedy nastavit přes displej v autě a nebo ovladač ( jedná se o zvláštní ovladač a nebo je intergrovaný na klíči, který se zasouvá do přístrojovky? ) a nebo to je pouze nějaký el. příhřev? DÍKY MOC!!
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#8 Příspěvek od Don »

Je to klasicky bufik, ovladac ma svuj zvlast. Bufik muzes pustit bud dalkou nebo si v aute nastavit casy kdy se ma zapinat.
Jinak jestli muzu doporucit - 523i je slaba, doporucuji silnejsi motor. Kolega v praci si ho koupil, ze super a za dva mesice prisel, ze to je nejake zdechle ;) Ale to jen tak mezi nami devcaty :)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Odpovědět