Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupujeme e65
u F01 nema smysl brat benzíny vubec, 750i se sere, 740i je spolehlivější ale zas tak moc nejede a něco veme. 730D taky moc nejede navíc ma poměrně velkou turbodíru, nejlepší vychází 740D, to že sou F01 nějak vybaveny bych netvrdil, většinou sou to spíš socky, aspon to co se u nas prodava a co ke mě jezdí.
Don:
ja byl ted v Německu a maximalně jsem si to užil, za dva dny Olomouc-Mnichov-Manheim-Stuttgart-Gutersloh-Hanover-Olomouc cca 2500km, celkem 48hodin z toho asi 30 hodin řizení, není to pecka?
užil jsem si to parádně. Bohužel už jsem nebyl čas si odskočit do Francie, ale tento týden asi jedu znova tak uvidíme.
ja byl ted v Německu a maximalně jsem si to užil, za dva dny Olomouc-Mnichov-Manheim-Stuttgart-Gutersloh-Hanover-Olomouc cca 2500km, celkem 48hodin z toho asi 30 hodin řizení, není to pecka?

Take po nich pokukuji. Rikam si, ze by mi slusna E65 stacila, ale kdyz tak koukam jak slusne E65 u nas atakuji 600.000CZK, tak mi to prijde uz ponekud nesmyslna investice, kdyz slusnou F01 ve vybave jsme uz videl pod 750.000CZK. A je to aktualni model, uplne nova generace z lepsi doby BMW a celkove to auto je uplne nekde jinde.Eks píše:No pojďme se vrátit k tématu. Jaké kdo máte zkušenosti s F01, protože do jednoho roku budou ceny hodně příznivé a přemýšlím jestli není lepší počkat a přidat 100-150 000Kč a koupit F01 než cpát podobné peníze do 5-9 roků staré E65 po fl. Jaká rizika představuje koupě 5,0i , 4.0i a 730d. Co jsem slyšel tak 5.0 poruchový díky chlazení a výdrž motoru do cca 150000km. Týká se toto i 4,0? O 730d jsem zatím nic moc negativního nečetl. F 01 bývá lépe vybavená takže by odpadlo zdlouhavé hledání.
Tak F01 minimalne vydelava na demokratizaci vybav, takze to co proste v dobe E65 byl zazrak co mel malokdo byl v dobe F01 uz lepsi standard. Proste v prumeru jsou novejsi auta lepe vybavena nez predchazejici generace.JaraX píše:u F01 nema smysl brat benzíny vubec, 750i se sere, 740i je spolehlivější ale zas tak moc nejede a něco veme. 730D taky moc nejede navíc ma poměrně velkou turbodíru, nejlepší vychází 740D, to že sou F01 nějak vybaveny bych netvrdil, většinou sou to spíš socky, aspon to co se u nas prodava a co ke mě jezdí.
Urcita skupina ludi si 7er s naftou proste nikdy nekupi. 750i sa serie, 740i je len 6ti valec ktory sice vykon ma ale zohnat dobre vybavenu 740i bude nadludsky ukol. Naviac oturbeny 6ti valec mi k limuzine proste nesedi, neni to ono. 760i pri dlhodobo stupajucich cenach benzinu neni na realne jazdenie. K tomu este nemoznost zaplynovat. To mozno povedie k tomu ze proste E65 bude pre mnohych konecna.JaraX píše:u F01 nema smysl brat benzíny vubec, 750i se sere, 740i je spolehlivější ale zas tak moc nejede a něco veme. 730D taky moc nejede navíc ma poměrně velkou turbodíru, nejlepší vychází 740D, to že sou F01 nějak vybaveny bych netvrdil, většinou sou to spíš socky, aspon to co se u nas prodava a co ke mě jezdí.
Vlastík je šašek. To se mi už několikrát potvrdilo... Tohle asi nepochopí. Já na tom také nevidím nic špatného, pokud rád jezdím, tak klidně pojedu i do Anglie nebo Portugalska autem.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Co bys potom musel bejt ty, hurvínku? Jeď si autem třeba do (_!_)hurvajs77 píše:Vlastík je šašek. To se mi už několikrát potvrdilo... Tohle asi nepochopí. Já na tom také nevidím nic špatného, pokud rád jezdím, tak klidně pojedu i do Anglie nebo Portugalska autem.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
tak teď nevím jestli si tu z nás děláš prdel nebo co. Pamatuji si, jak jsi mi tu psal, že naftu nikdy, že tak zkurvený motory ani omylem a že naftu jen novou. Pak zase čtu, že vlastně nemáš auto... Jsem z toho trochu paf...JaraX píše:F01 740D

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
To bude asi tim, ze v F01 uz jsou jen primovstrikovy benziny s turbama. Tyhle motory se serou stejne tak jako nafta, takze jestli ma clovek sypat do oprav motoru, bude to rozumnejsi u te nafty, kde alespon zustala vyhoda temer polovicni spotreby...
To neni jako u E65, kde si clovek vybiral mezi naftou narocnejsi na udrzbu, nebo atmosferickou relativne bezproblemovou V8 (navic s moznosti LPG).
To neni jako u E65, kde si clovek vybiral mezi naftou narocnejsi na udrzbu, nebo atmosferickou relativne bezproblemovou V8 (navic s moznosti LPG).
to že nejsou u Fka atmosféry je škoda a bohužel jsem i slyšel, že benzínáky jsou dost poruchové. Nevím jak je to se spotřebou u 740d, ale dělal jsem navigace na 34 kouskách 730d a měli spotřebu cca 8.5l. U benzínu je tuším přes deset.
Osobně bych se asi přikláněl k 740 nebo 760. Co jsem se tak bavil se Snejkem, tak on by bral 740, ale nikdy jsem neslyšel Snejka uvažovat o naftě, proto jsem se divil, protože JaraX mi přišel ještě větší radikál na naftu...
Osobně bych se asi přikláněl k 740 nebo 760. Co jsem se tak bavil se Snejkem, tak on by bral 740, ale nikdy jsem neslyšel Snejka uvažovat o naftě, proto jsem se divil, protože JaraX mi přišel ještě větší radikál na naftu...

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
No jo ale je 760i ještě V12 nebo je to V8 biturbo ?
Co se tam sere konkrétně ? Převodovky jsou to ZF a nechce se mi věřit že by něco podcenili v ZF jako dodavatel. Motor to je kapitola sama o sobě a to už nese BMW svoji vinu ve vývoji.
U nás byla na návštěvě 730d a druhej majitel ve firmě vlastní 740d a mají je cca dva roky a ptal jsem se jak je to s udržbou a říkal že 730d jezdí jen na pravidelné prohlídky a že zatim vše v pohodě a o té druhé tvrdil že taky žádné problémy neregistroval a auta jezdí furt velké porce km hlavně po evropě, nahánět zakázky apod.
S těma benzínama je to nějaká velká závada která by šla řešit výměnou při koupi vadného dílu nebo je tam nějaká větší zrada ?
Co se tam sere konkrétně ? Převodovky jsou to ZF a nechce se mi věřit že by něco podcenili v ZF jako dodavatel. Motor to je kapitola sama o sobě a to už nese BMW svoji vinu ve vývoji.
U nás byla na návštěvě 730d a druhej majitel ve firmě vlastní 740d a mají je cca dva roky a ptal jsem se jak je to s udržbou a říkal že 730d jezdí jen na pravidelné prohlídky a že zatim vše v pohodě a o té druhé tvrdil že taky žádné problémy neregistroval a auta jezdí furt velké porce km hlavně po evropě, nahánět zakázky apod.
S těma benzínama je to nějaká velká závada která by šla řešit výměnou při koupi vadného dílu nebo je tam nějaká větší zrada ?
ale bohužel k neduhu dosti lidí už to není atmosféra. Docela si hraji s myšlenkou koupit jako víkendové auto 760iL E65 a časem na běžnou pojížku 740 F02.Don píše:760i je 6.0 V12 biturbo...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
no ale určitě bych si vzal k 760i spíš radši F01 než X5,
jinak u E65 není co řešit, V8 s LPG je the best, výkon jako kráva, výbava super, bezporuchový
ale ty benzíny u Fka nejdou zaplynovat a navíc se megaserou, pečení turb není ani tak hrozny, horší je že furt nevychytali vsttřiky, občas nedovřou a nachčije benzín do válců, ty to odmastí a stratí to tlaky, na to umře většina těchto motorů. zatím živnotnost osmivalu vychazi cca 100 tkm
u novych naft zase víc odchází převodovky, ale dneska už si člověk nevybere, to není E65, tady už se sere všecko.
jinak u E65 není co řešit, V8 s LPG je the best, výkon jako kráva, výbava super, bezporuchový
ale ty benzíny u Fka nejdou zaplynovat a navíc se megaserou, pečení turb není ani tak hrozny, horší je že furt nevychytali vsttřiky, občas nedovřou a nachčije benzín do válců, ty to odmastí a stratí to tlaky, na to umře většina těchto motorů. zatím živnotnost osmivalu vychazi cca 100 tkm
u novych naft zase víc odchází převodovky, ale dneska už si člověk nevybere, to není E65, tady už se sere všecko.
A nejvetsi oser pak je, ze i ta uspora benzinu je vlastne ciste teoreticka, protoze je to spocitane na nejakem nesmyslnem cyklu rychlosti 80km/hod, coz neni uplne sedmickovy jizdni standard, takze fakticky mas podobnou spotrebu jako stare neprustrelne osmivalce, akorat ze mas motor co se sere.
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
jenže lidí to chcou, se podívej, když vidím blbost hromady svých zakazniku tak je mi jich líto, ale píšeš to všude po forech a ti lidi si nedaj říct,
na foru se ti každej vysměje že jsi blbeček ze Štěpánova, ale pak ti tady lidi brečí že jezdí s dieslem jen po městě a maj furt ucpanej DPF, že jejich nejdelší trasa je 10km, ale koupí si diesela protože to málo žere.
tchán nechtěl o V8 ani slyšet a už vůbec ne o benzínu nebo LPG, dycky měl naftovy auto posledních 20let a když se svezl benzínem tak řekl že to nejede odspodu, ale nejsilější benzín s kterym jel byl nějakej dvoulitr, koupil si 535d a ja ho pul roku ukecaval at se projede 750i E65 a nechtěl o tom ani slyšet, pak se svezl a E60 šla hned z domu, když to kupoval tak jsem mu říkal že podmínky sou EDC, DD, Logic, komforty, nakonec sem mu našel auto auto ktery ma najeto 120tkm, 745i po duchodcovi, vybavu ma 5x takoovou než jsem mu hledal, on žadnou nechtěl, stačili mu věci co měl v 5er. ted najednou přišel jak je to bomba, jak se ta sedma proti té pětce vůbec nenaklaní, a že si dal do auta CD s nightwish a na tom logicu slyší tóny který na základním audiu vubec neslyšel, a že najednou jede 500km a jako padesátníka ho z auta nic nebolí, že to dlouho nezažil.
největší radost má z toho že se mu dobře nasedá a vysedá, u pětky si stěžoval že je nizká, ale sedmička je prej ok, hrozně chtěl X5, ale pak zjistil že se tam nasedá hůř.
ted jel se švagrovou E65 730D a říkal, no jede to jako dobře, výkonově je to dobrý, ale ten komfort je mnohem menší, ten motor je takovej "hrubej" a motor pozdě reaguje, ta 745i jede tak jakoby mnohem "hladčeji"
na foru se ti každej vysměje že jsi blbeček ze Štěpánova, ale pak ti tady lidi brečí že jezdí s dieslem jen po městě a maj furt ucpanej DPF, že jejich nejdelší trasa je 10km, ale koupí si diesela protože to málo žere.
tchán nechtěl o V8 ani slyšet a už vůbec ne o benzínu nebo LPG, dycky měl naftovy auto posledních 20let a když se svezl benzínem tak řekl že to nejede odspodu, ale nejsilější benzín s kterym jel byl nějakej dvoulitr, koupil si 535d a ja ho pul roku ukecaval at se projede 750i E65 a nechtěl o tom ani slyšet, pak se svezl a E60 šla hned z domu, když to kupoval tak jsem mu říkal že podmínky sou EDC, DD, Logic, komforty, nakonec sem mu našel auto auto ktery ma najeto 120tkm, 745i po duchodcovi, vybavu ma 5x takoovou než jsem mu hledal, on žadnou nechtěl, stačili mu věci co měl v 5er. ted najednou přišel jak je to bomba, jak se ta sedma proti té pětce vůbec nenaklaní, a že si dal do auta CD s nightwish a na tom logicu slyší tóny který na základním audiu vubec neslyšel, a že najednou jede 500km a jako padesátníka ho z auta nic nebolí, že to dlouho nezažil.
největší radost má z toho že se mu dobře nasedá a vysedá, u pětky si stěžoval že je nizká, ale sedmička je prej ok, hrozně chtěl X5, ale pak zjistil že se tam nasedá hůř.
ted jel se švagrovou E65 730D a říkal, no jede to jako dobře, výkonově je to dobrý, ale ten komfort je mnohem menší, ten motor je takovej "hrubej" a motor pozdě reaguje, ta 745i jede tak jakoby mnohem "hladčeji"
Myslim, ze to lide nechteji, vyrobci je take nechteji, ale proste EU naridila, tak se vyrabi. Koupi dieselu pochopim tam je ta uspora na palivu tri litry a vice, coz jednak potesi kapsu, jednak je tam pak zajimavy dojezd a nekomu to muze davat smysl. Nicmene u tech silnych turbobenzinu je ta uspora takova dost pofiderni a ty komplikace za to nestoji. Neco jako kdyz Audi nahradilo puvodni 4.2FSI novinkou 3.0TFSI, ktera o dost hure jede, vice se sere a rozdil ve spotrebe neni ani pul litru.