Pokud se modifikace osvědčí, upravím oba kusy a vezmu s sebou, budu moci případně jeden zapůjčit ...
Po krátkém zkoumání zjišťuju, že nijak velké terno to není.
- indikátor baterky se rozsvítí, až když už to je skoro na chcípnutí
- návodem doporučeno je vypnout při nabíjení, ale není indikace o nabíjení
- není indikace plného nabití, v návodu uvádějí nabíjet max 12-16 hodin
- "bondovka" nic moc a nebo mám nekompatibilní ušní boltec
- nemá DCS kódy (digital) má jen CTCSS kódy (analog)
+ příjemně padne do ruky pravákovi i levákovi (PTT tlačítko ukazovákem nebo palcem)
+ vypadá to na odolný plast, nehtem rýhu neudělám
+ dole jsou dva nálitky, spolehlivě stojí na stole
Modifikace zvýšení výkonu z výroby není, zmátlo mě nastavení high/low power, což v továrním nastavení znamená 0,5W/0,05W. Doufám, že modifikace to zvedne na 4-násobek, jak je v diskusích uváděno.
Stanu se trochu radio-ladičem, našel jsem návod na jednoduchý měřič VF pole, v součástkách jsou náklady lehce přes 200 Kč. Na porovnání tovární a modifikované vysílačky by to mělo stačit.
Stejně blbě má řešené nabíjení i ta Motorola. Kontrolka na nabíječce svítí vždy, když je tam vysílačka zastrčená a nic ti neřekne, že už je nabito. Jenom v návodu píšou nabíjet 12 hodin.
A bondovka k Baofengu je taky podobná pohádka ... po chvíli z ní bolelo celé ucho
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Při objednávání konektoru pro anténu a antény přihodil jsem do košíku toto: http://www.ebay.co.uk/itm/251248823083
Má to hák kolem boltce a krofon na tyčce před ústa, tak uvidíme. Za 6 éček (170 Kč i poplatkem paypalu, poštovné se nakumulovalo s anténou), no nekupte to
K Inteku je špunt do ucha s molitanovým návlekem, nedrží to uchu. Na lyžovačku asi dobré, podržela by to čapka.
Uvidíme, až to přijde. Otestujeme cestou do kavárny na matalem organizovaný jarní výlet.
Přišla mi výzva k vyzvednutí součástek na měřidlo VF pole, vyzvednu to, večer zbastlím zapojení a ukáže se, jak je na tom vysílací výkon po modifikaci.
Přišly mi poštou antény z ebay. SMA konektor pro Intek 5050 do sesterského modelu 3030 nepasuje, plastové tělo má větší průměr. Proběhl tedy flexa-tuning, resp. dremel-tuning, na zmenšení ubroušením.
Zajímavý je test výkonu. Nejdelší anténa, na obrázku úplně vpravo, má nejhorší výsledek. Nejlépe je na tom prostřední délka, dvojnásobný vyzářený výkon oproti seriové.
Uvidíme, jak dopadne praktický test v terénu.
ja byl takto cca 14 pred otevirackou u Stelvia, celkem opruz to cele objizdet pres Švýcarsko, abych se dostal do Bormia njn, myslet (je teplo, to uz bude otevrene) je rozdil jak vedet (zavřeno listopad až květen)
Mám jeden nápad ... spojit příjemné s příjemným a udělat si malou "schůzi" jako podprogram jarního Matalova výletu, je to tak nějak stejně daleko z nejvzdálenějších bydlišť účastníků.