Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Transfagarasan 2015
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
JJ, dnes to bude debata nad smysluplností alfa verze. Vzniklou první ranou betu zveřejním zde k širší diskusi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Úvodní příspěvek změněn, je tam itinerář s datumy.
3x nocleh v horském středisku Rânca na Tansalpině
2x nocleh Mamaia, u Černého mořë
3x nocleh u přehrady Vidraru, pod Transfagarasanem
noclehy:
Rânca - mnoho hotelů, není spěch, od 400 Kč/osoba/noc
Mamaia - např. Vila Royal Paradise Beach, od 700 Kč/osoba/noc se snídaní. Mamaia je luxusní černomořské středisko, malé středisko, bylo by dobré objednat co nejdříve.
přehrada Vidraru - hotel Valea cu Pesti, obědvali jsme tam, asi 800 Kč/osoba/noc a nebo hotel Posada, asi 620 Kč/osoba/noc. Objednání u přehrady doporučuju uspěchat a objednat co nejdříve, jinak se nemusíme všichni vejít do jednoho hotelu. Každý je v jiné zátoce několik kilometrů daleko lesem! Hotely jsou tam asi jen tyto dva!
3x nocleh v horském středisku Rânca na Tansalpině
2x nocleh Mamaia, u Černého mořë
3x nocleh u přehrady Vidraru, pod Transfagarasanem
noclehy:
Rânca - mnoho hotelů, není spěch, od 400 Kč/osoba/noc
Mamaia - např. Vila Royal Paradise Beach, od 700 Kč/osoba/noc se snídaní. Mamaia je luxusní černomořské středisko, malé středisko, bylo by dobré objednat co nejdříve.
přehrada Vidraru - hotel Valea cu Pesti, obědvali jsme tam, asi 800 Kč/osoba/noc a nebo hotel Posada, asi 620 Kč/osoba/noc. Objednání u přehrady doporučuju uspěchat a objednat co nejdříve, jinak se nemusíme všichni vejít do jednoho hotelu. Každý je v jiné zátoce několik kilometrů daleko lesem! Hotely jsou tam asi jen tyto dva!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Kani
- Registrovaný
- Příspěvky: 1583
- Registrován: ned 15.03.2009 01:00
- Bydliště: Orlova
- Klubové ID: 3145
Taky pojedeme dva.
Termin a rozpis ok. Kluci radeji reknete, ktere hotely vybrat.
Takze hotel u prehrady:
Hotel Valea cu Pesti
Od Čt, 23. července 2015 do Ne, 26. července 2015 nemáme k dispozici žádné pokoje
Hotel Posada Vidraru
Od Čt, 23. července 2015 do Ne, 26. července 2015 nemáme k dispozici žádné pokoje
Takze babo rad.
Termin a rozpis ok. Kluci radeji reknete, ktere hotely vybrat.
Takze hotel u prehrady:
Hotel Valea cu Pesti
Od Čt, 23. července 2015 do Ne, 26. července 2015 nemáme k dispozici žádné pokoje
Hotel Posada Vidraru
Od Čt, 23. července 2015 do Ne, 26. července 2015 nemáme k dispozici žádné pokoje
Takze babo rad.
- Kani
- Registrovaný
- Příspěvky: 1583
- Registrován: ned 15.03.2009 01:00
- Bydliště: Orlova
- Klubové ID: 3145
To nevim jak by Houmik s pritelkyni ocenil, preci jenom v tom Zetku to musi byt problem i pro jednohoporsacek píše:OK jedeme jako v TOP Gearu takže spánek v autě .

Varianty v okoli jsou, zkuste na to nekdo taky kouknout. Vzhledem k poctu lidi, bych navrhoval toto:
http://www.booking.com/hotel/ro/popas-t ... =107437504
Jsou tam bungalovy, ceny lidove. Kazde auto muze mit svuj bungalov, pripadne to nejak namichat, pocitam ze pary budou chtit mit kazdy svuj.
Vybavení bungalovu: Topení, Dřevěná/Parketová podlaha, Skříň/Šatna, Společná koupelna, Společná toaleta, TV, Kabelové programy, Ručníky, Povlečení
Pri cene 1000,- Kc za 3 noci je to uplne smesne. Neni to hotel, ale alternativa zajimava, byt trochu spartanska.
Dalsi moznost je treba tady, zatim maji pokoju dost. 6 dvouluzkovych a 4 triluzkove:
http://www.booking.com/hotel/ro/pensiun ... map_closed
Ceny opet smesne.
- Kani
- Registrovaný
- Příspěvky: 1583
- Registrován: ned 15.03.2009 01:00
- Bydliště: Orlova
- Klubové ID: 3145
Pan to myslel tak, ze kluci posledne meli jeden pokoj dohromady, ale iniciative se meze nekladouporsacek píše:Jsou tam bungalovy, ceny lidove. Kazde auto muze mit svuj bungalov, pripadne to nejak namichat, pocitam ze pary budou chtit mit kazdy svuj.
Pán je expert už to chce namíchat to znamená výměna manželek v BMW Klubu .![]()

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Radši bych něco nad přehradou, kvůli ranní "rozcvičce" 
http://www.booking.com/hotel/ro/cabana- ... ra.cs.html
23-26.7.2015 pět dvoulůžkových pokojů k disposici

http://www.booking.com/hotel/ro/cabana- ... ra.cs.html
23-26.7.2015 pět dvoulůžkových pokojů k disposici
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nepředpokládám hromadnou objednávku. Určíme hotel a osazenstvo každého pokoje nechť si objedná a zaplatí za sebe.
Zkoušel jsem na booking.com, cena za 1 nebo 5 dvoulůžkových pokojů vychází v průměru na lůžko shodně.
Kde budeme bydlet až tak jedno není, je to půlhodina cesty a desítky km na každý výjezd. Zajímavá část na Fagaraš je až kus nad přehradou.
Bydlet přímo na trati má výhodu mít "základní" i "výškový" tábor v jednom
Zkoušel jsem na booking.com, cena za 1 nebo 5 dvoulůžkových pokojů vychází v průměru na lůžko shodně.
Kde budeme bydlet až tak jedno není, je to půlhodina cesty a desítky km na každý výjezd. Zajímavá část na Fagaraš je až kus nad přehradou.
Bydlet přímo na trati má výhodu mít "základní" i "výškový" tábor v jednom

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Bohužel jsem neměl možnost živé diskuze proto se musím zeptat tady, dost dobře nerozumím dvěma dnům ježdění na Transalpině a stejně tak dvěma dnům na Transfagarasanu.
Jezdit hore dole od rána do večera cca 12 hodin beru, ale dalších 12 hodin druhý den ? Nebyl jsem tam, možná je 12 hodin málo, nevím, ale tím se výlet prodlouží o dva dny, opravdu to stojí za to ?
Ocením když mi to někdo z vás trochu vysvětlí, děkuji.
Jezdit hore dole od rána do večera cca 12 hodin beru, ale dalších 12 hodin druhý den ? Nebyl jsem tam, možná je 12 hodin málo, nevím, ale tím se výlet prodlouží o dva dny, opravdu to stojí za to ?
Ocením když mi to někdo z vás trochu vysvětlí, děkuji.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jestliže jsou někteří z nás schopni půl dne kroužit na necelý kilometr dlouhém okruhu ve Vysokém Mýtě nebo Sosnové, určitě si užijí mnoho desítek kilometrů dlouhou horskou silnici i dva dny po sobě. Já rozhodně ano.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Letos to bylo na půl pátého dne celkem a bylo to velmi velmi intezivní. Měli jsme kliku, bylo skvělé počasí. Nebyl čas na večerní debatu, na degustaci, brzy ráno jsme museli vyjet na trať. Proto si to příště chceme víc užít, večer popít, během dne pojíst místní speciality, ...
525tds na to asi nebude nejvhodnější nářadí, to je spíš na kochání se panoramaty než na zážitek ze zatáček. Ruku na srdce, ani 328ti s diferem 3,07 není to pravé ořechové a proto k přebroušeným vačkám a lehkému setrváku přibyl M3 výfuck, ve stavbě je 6-klapka, zvažuju nad diferem 3,45 speciálně na tuto akci a když to vyjde, bude i lépe zalomená klikovka s patřičným zdvihem
P.S. brzdy třeba zahřát a ne chladit, protože studené pískají
525tds na to asi nebude nejvhodnější nářadí, to je spíš na kochání se panoramaty než na zážitek ze zatáček. Ruku na srdce, ani 328ti s diferem 3,07 není to pravé ořechové a proto k přebroušeným vačkám a lehkému setrváku přibyl M3 výfuck, ve stavbě je 6-klapka, zvažuju nad diferem 3,45 speciálně na tuto akci a když to vyjde, bude i lépe zalomená klikovka s patřičným zdvihem

P.S. brzdy třeba zahřát a ne chladit, protože studené pískají

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition