a nemáš zač
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Transfagarasan 2014 - víkendovka v srpnu
- AlexZ4
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 433
 - Registrován: čtv 19.01.2012 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 2940
 
Nemáš zač... Pravidla Top Gearu sice stále platí, ale na druhou stranu, ti hošíci taky mají svůj štáb co jim pomáháblackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
			
						EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
Bylo to asi to jedine, jak jsme ti mohli my ostatni pomoct. :palec: Drzim palce, at to mas rychle opraveny a muzes to zase prohanet jak benzinaka.blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Velice si toho vážím a všem mockrát děkuji. Nevěřil bych, že se sejde taková skvělá skupina lidí a jsem rád, že jsem některé z vás mohl poprvé poznat osobně
Máte to u mě všichni schované! Klobouk dolu a velké díky! Tohle dělá klub klubem!
- Kani
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1583
 - Registrován: ned 15.03.2009 01:00
 - Bydliště: Orlova
 - Klubové ID: 3145
 
Nevim v jakem rozsahu, ale levy predni blatnik minimalne, neco chytlo kolo a pod kapotu sem se radeji jeste nedival. To si schovavam na vecer jakozto bonus. Hlavne je ten blatnik lehce pres okraj kapoty, takze sem to nechtel otvirat namiste, protoze bych to uz nemusel zavrit

upload pic
			
			
									
						
										
						
upload pic
- blackjack
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1270
 - Registrován: sob 21.01.2012 01:00
 - Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
 - Klubové ID: 3035
 
Kani to je mi líto... Kdo byl viníkem? Doufám že on. Pak to z peněz od pojišťovny dáš do pucu a většinou ještě něco zbyde 
Jinak fotky z našeho výletu:
http://blackjack8928.rajce.idnes.cz/Transfagarasan_2014
Ještě jich tam pár na konec přidám od Vítka, hodně jsem to probral, bylo to přes 1000 fotek, účastníci je dostanou všechny spolu se zdrojovými videi.
Enjoy!
			
			
									
						
										
						Jinak fotky z našeho výletu:
http://blackjack8928.rajce.idnes.cz/Transfagarasan_2014
Ještě jich tam pár na konec přidám od Vítka, hodně jsem to probral, bylo to přes 1000 fotek, účastníci je dostanou všechny spolu se zdrojovými videi.
Enjoy!
- Kani
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1583
 - Registrován: ned 15.03.2009 01:00
 - Bydliště: Orlova
 - Klubové ID: 3145
 
Nastesti jejich chyba, on odbocoval doleva a najednou hodil blinkr, potom co tam stal pet minut, doprava a proste se rozjel. Ja uz jenom troubil, protoze za mnou a vedle me byly auta.
Jinak kdybych to pocital podle origo cen dilu, tak je to pekna raketa a to nevim co me ceka pod kapotou, tu otevru az s pojistovakem. Ted to nechci rvat.
			
			
									
						
										
						Jinak kdybych to pocital podle origo cen dilu, tak je to pekna raketa a to nevim co me ceka pod kapotou, tu otevru az s pojistovakem. Ted to nechci rvat.
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Nosník v poškozeném místě je poměrně daleko od povrchu karoserie, tipuju to na nový blatník a lak odřené kapoty po otevření.
Vzhledem k ceně originálních dílů a práce bys neměl prodělat
			
			
									
						
							Vzhledem k ceně originálních dílů a práce bys neměl prodělat
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Report sice již existuje od blackjacka v klubovkách, i s fotkami, ale nedá mi to nenapsat to i sem ...
Akce vyšla podle očekávání. Počasí skvělé, parta výborná, ... 7 vozů (E36 325td(s) saloon, E36 325i coupe, E36 328i convertible, E36 328ti Compact, E90 325i saloon a 2x Z4 2.5si)
Odjezd z Průhonic podle plánu v pátek ve 4:20 ráno. Cesta víceméně bez problémů, s přestávkami na jídlo, tankování a připojování účastníků (Kani s paní v Břeclavi + Houmik u Mosonmagyarovaru).
Zdržení na trase byla, kolona na dálnici v Maďarsku, nehoda na obchvatu v Aradu a oprava silnice mezi Aradem a Devou.
Příjezd do Sibiu po 22. hodině jejich času.
Náš hotel, Best Western Silva je skvělý, parkovaní ve dvoře s hlídačem, bohatá snídaně, ... za ty peníze by tady byla lepší ubytovna.
Sobotní výjezd na Fagaraš byl úchvatný. První část z Cartisoary byla lesem, po výjezdu z lesa měli všichni úsměv "od ucha k uchu". Do zatáček je vidět, místní jezdí nahoru předpisově vpravo a výleetním tempem, po ránu slabý provoz. Nádherné zážitky.
Sjeli jsme na druhé straně až k přehradě Vidraru. Trasa nad lesem perfektní, v lese kolem přehrady méně přehledná, nicméně desítky kilometrů zatáček s rovinkami v desítkách metrů. Zatáček nepočítaně, jedna za druhou.
Po noclehu v Sibiu v neděli výjezd na Transalpinu mírně zklamal. Našli jsme jen perfektní úsek 12km nové široké silnice uprostřed ničeho, příjezd i odjez skrz desítky kilometrů silnic poškozených povodněmi, místy spíš rally Dakar než silnice.
Večer jsme vyhodnotili, po konzultaci s mapami a předchozími návštěvníky, že nejlepší část Transalpiny jsme vynechali. Přehodnotili jsme potřebu dodržení plánu a brzy ráno vyrazili na spodní, jižní, část Transalpiny.
Dobře jsme udělali. Nový povrch silnice, nahoře bez svodidel, adrenalinový zážitek. Jak to tam vypadá, zjistíte na http://transalpina.biz .
Po zahájení stoupání na Transalpinu došlo k prvnímu problému - tds začalo plivat fridex a přehřívalo se, nešla otevřít kapota. Otvírání jsme pokořili brzy, přehřívání ne. Se šeti vozy jsme projeli zbytek Transalpiny tam a zpět a spolkli oběd.
6 aut pokračovalo domů podle zákona TopGearu, já s blackjackem, majitelem td(s) jsme počkali na vychladnutí, extrahovali termostat, zjistili že to nepomohlo a tipovali to na "fouklé" těsnění pod hlavou. Svezli jsme nemocné auto dolů do města Novaci, zaparkovali pro jistotu u Gendarmerie a vydali se s hodinovým zpožděním stíhat první skupinu.
Předjezdci zvolili nevhodnou trasu, jeli desítky km krokem. My nápodobně, v národním parku Defileul Jiului na silnici 66 je mnoho zůžení na jeden pruh a řízení semaforem.
Po třetím semaforu jsme se přepli do rumunského modu používání semaforů - nezávisle na svítící barvě jedou všichni v obou směrech
Když už to vypadalo na dostihnutí první skupiny na maďarských hranicích, začala mi blikat kontrolka dobíjení. Alternátor musel ven, uhlík nedoléhal na sběrný kroužek. Na propilování díry držící regulátor nebyo nářadí, nezbylo než odřezat část regulátoru a posunout jej blíž k ose alternátoru a kompenzovat opotřebený uhlík.
Toto další hodinoivé zdržení zapříčinilo dojetí první skupiny až v Břeclavi, a to jen opětovným přepnutím do rumunského modu jízdy. Co to znamená? Za světla jsou obce rozděleny rychlostně do dvou kategorií a to +10 a +30. V noci se limit posouvá na +50 a dvojnásobek
 Mimo obec v noci rychlostní limity asi neplatí, trasu Caransebes-Temešvár, něco přes 80 km, jsme dali pod 40 minut 
Ještě před odjezdem domů jsme vymýšleli varianty dopravy td(s) do Česka nebo odprodej v Rumunsku. Konečná varianta byla dojezd v úterý ráno domů, lehce se prospat, zapůjčit tahač E39 540i Touring + plato a ještě ten den večer po osmé vyrazit zpět pod jižní Transalpinu.
Díky pečlivému výběru trasy jsme dojeli bez zdržení a včas, našli nepojízdné auto kompletní, naložili a vyrazili zpět k domovu. Jeli jsme tři v autě, z toho dva s B+E řidičákem a střídali se během tankování. I tak ná únava zmohla a tři hodiny jsme stáli v Maďarsku na odpočívadle a spali.
Tahač byl slíben vrátit nejpozději ve čtvrtek v 10:00, což se povedlo, plato bylo odpřaženo v 9:50 a k majiteli tahače je to jen kilometr.
Tolik ve zkratce, podrobněji včera na Čerňáku a nebo na BIGu.
			
			
									
						
							Akce vyšla podle očekávání. Počasí skvělé, parta výborná, ... 7 vozů (E36 325td(s) saloon, E36 325i coupe, E36 328i convertible, E36 328ti Compact, E90 325i saloon a 2x Z4 2.5si)
Odjezd z Průhonic podle plánu v pátek ve 4:20 ráno. Cesta víceméně bez problémů, s přestávkami na jídlo, tankování a připojování účastníků (Kani s paní v Břeclavi + Houmik u Mosonmagyarovaru).
Zdržení na trase byla, kolona na dálnici v Maďarsku, nehoda na obchvatu v Aradu a oprava silnice mezi Aradem a Devou.
Příjezd do Sibiu po 22. hodině jejich času.
Náš hotel, Best Western Silva je skvělý, parkovaní ve dvoře s hlídačem, bohatá snídaně, ... za ty peníze by tady byla lepší ubytovna.
Sobotní výjezd na Fagaraš byl úchvatný. První část z Cartisoary byla lesem, po výjezdu z lesa měli všichni úsměv "od ucha k uchu". Do zatáček je vidět, místní jezdí nahoru předpisově vpravo a výleetním tempem, po ránu slabý provoz. Nádherné zážitky.
Sjeli jsme na druhé straně až k přehradě Vidraru. Trasa nad lesem perfektní, v lese kolem přehrady méně přehledná, nicméně desítky kilometrů zatáček s rovinkami v desítkách metrů. Zatáček nepočítaně, jedna za druhou.
Po noclehu v Sibiu v neděli výjezd na Transalpinu mírně zklamal. Našli jsme jen perfektní úsek 12km nové široké silnice uprostřed ničeho, příjezd i odjez skrz desítky kilometrů silnic poškozených povodněmi, místy spíš rally Dakar než silnice.
Večer jsme vyhodnotili, po konzultaci s mapami a předchozími návštěvníky, že nejlepší část Transalpiny jsme vynechali. Přehodnotili jsme potřebu dodržení plánu a brzy ráno vyrazili na spodní, jižní, část Transalpiny.
Dobře jsme udělali. Nový povrch silnice, nahoře bez svodidel, adrenalinový zážitek. Jak to tam vypadá, zjistíte na http://transalpina.biz .
Po zahájení stoupání na Transalpinu došlo k prvnímu problému - tds začalo plivat fridex a přehřívalo se, nešla otevřít kapota. Otvírání jsme pokořili brzy, přehřívání ne. Se šeti vozy jsme projeli zbytek Transalpiny tam a zpět a spolkli oběd.
6 aut pokračovalo domů podle zákona TopGearu, já s blackjackem, majitelem td(s) jsme počkali na vychladnutí, extrahovali termostat, zjistili že to nepomohlo a tipovali to na "fouklé" těsnění pod hlavou. Svezli jsme nemocné auto dolů do města Novaci, zaparkovali pro jistotu u Gendarmerie a vydali se s hodinovým zpožděním stíhat první skupinu.
Předjezdci zvolili nevhodnou trasu, jeli desítky km krokem. My nápodobně, v národním parku Defileul Jiului na silnici 66 je mnoho zůžení na jeden pruh a řízení semaforem.
Po třetím semaforu jsme se přepli do rumunského modu používání semaforů - nezávisle na svítící barvě jedou všichni v obou směrech
Když už to vypadalo na dostihnutí první skupiny na maďarských hranicích, začala mi blikat kontrolka dobíjení. Alternátor musel ven, uhlík nedoléhal na sběrný kroužek. Na propilování díry držící regulátor nebyo nářadí, nezbylo než odřezat část regulátoru a posunout jej blíž k ose alternátoru a kompenzovat opotřebený uhlík.
Toto další hodinoivé zdržení zapříčinilo dojetí první skupiny až v Břeclavi, a to jen opětovným přepnutím do rumunského modu jízdy. Co to znamená? Za světla jsou obce rozděleny rychlostně do dvou kategorií a to +10 a +30. V noci se limit posouvá na +50 a dvojnásobek
Ještě před odjezdem domů jsme vymýšleli varianty dopravy td(s) do Česka nebo odprodej v Rumunsku. Konečná varianta byla dojezd v úterý ráno domů, lehce se prospat, zapůjčit tahač E39 540i Touring + plato a ještě ten den večer po osmé vyrazit zpět pod jižní Transalpinu.
Díky pečlivému výběru trasy jsme dojeli bez zdržení a včas, našli nepojízdné auto kompletní, naložili a vyrazili zpět k domovu. Jeli jsme tři v autě, z toho dva s B+E řidičákem a střídali se během tankování. I tak ná únava zmohla a tři hodiny jsme stáli v Maďarsku na odpočívadle a spali.
Tahač byl slíben vrátit nejpozději ve čtvrtek v 10:00, což se povedlo, plato bylo odpřaženo v 9:50 a k majiteli tahače je to jen kilometr.
Tolik ve zkratce, podrobněji včera na Čerňáku a nebo na BIGu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
realizační tým:
Koukám do mapy, sepisuju si délky úseků a kvalitu povrchu. V neděli jsme jeli jen severní část Transalpiny, 31 km jsme ujeli k jednomu konci nového povrchu, tomu co jsme jeli někteří dvakrát. Pak jsme jeli 80 km kolem přehrady Vidra až na silnici 7 do Brezoi. Víte jak daleko jsme byli od severního konce úseku, který jsme jeli v pondělí? 5 km. Stačilo ujet 5 km a nemuseli jsme jet rally Dakar kolem přehrady Vidra, pouhých 5 km správným směrem
			
			
									
						
							Koukám do mapy, sepisuju si délky úseků a kvalitu povrchu. V neděli jsme jeli jen severní část Transalpiny, 31 km jsme ujeli k jednomu konci nového povrchu, tomu co jsme jeli někteří dvakrát. Pak jsme jeli 80 km kolem přehrady Vidra až na silnici 7 do Brezoi. Víte jak daleko jsme byli od severního konce úseku, který jsme jeli v pondělí? 5 km. Stačilo ujet 5 km a nemuseli jsme jet rally Dakar kolem přehrady Vidra, pouhých 5 km správným směrem
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition

							
