Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

převod diferáku z e34 520i M50

Náhradní díly. Kola mají vlastní sekci.
Odpovědět
Zpráva
Autor
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#1 Příspěvek od WinCent »

Koupím do e36 převod diferenciálu kolem 3,90 nebo i kratší.
Je to do seriovýho šestiválcovýho diferáku
tel. 721359933 nebo SZ
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#2 Příspěvek od WinCent »

:idea:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Tenhle převod v E36 obalu neseženeš. Hledej difec z E34 a E30 ;-)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#4 Příspěvek od WinCent »

MattyX píše:Tenhle převod v E36 obalu neseženeš. Hledej difec z E34 a E30 ;-)
OK já se v těhle starších nevyznám, koukal jsem ale že některý automaty to měly, nicméně sháním jen převod né obal, ten mám z 328i
takže převod z e34 půjde do tohodle e36 diferáku z 328i ?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Půjde tam soukolí z jakéhokoli difu typ 188. V E34 se mu říká malý a v E30 je to velký. Krom něj existovaly větší, typ 210 (ten měla v E36 jen M3 3.2) a menší, typ 168, ten byl v E30 zván malý.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3989
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#6 Příspěvek od pavproch »

když sem se buď tady nebo na AF.cz poptával na možnosti kratšího diffu pro m4Zlika, tak někdo (myslím že zrovna Francis) mi tam postnul odkaz na (myslím) e34 blog, kde byla krásná přehledná tabulka všech dotupných převodů v diffech BMW

akoráth to fčíl nemožu najít...

takže píšu z hlavy - nejkratší je tam pro 6MT myslím 4.27 a pro automat snad 4.44

m4Zlik má právě těch 4.27, takže sem musel nakonec jít pro zkrácení k Drechslerům, a to rovných 5.00 (///Motorsport- aktuálně má m4Zlik vyhřezlá střeva a diff na cestě do Reichu)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3989
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#7 Příspěvek od pavproch »

už sem to našel...

Obrázek
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#8 Příspěvek od WinCent »

ok super, díky za info potom tedy scháním převod z e34 520i M50 pokud je v tom ta velikost jako do diferáku z e36 328i
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jednodušší bude, když si zadáš poptávku na e30.cz na převod 3,91 do 325i e30.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#10 Příspěvek od WinCent »

Francis píše:Jednodušší bude, když si zadáš poptávku na e30.cz na převod 3,91 do 325i e30.
ok díky
Odpovědět