Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
převod diferáku z e34 520i M50
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Půjde tam soukolí z jakéhokoli difu typ 188. V E34 se mu říká malý a v E30 je to velký. Krom něj existovaly větší, typ 210 (ten měla v E36 jen M3 3.2) a menší, typ 168, ten byl v E30 zván malý.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3989
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
když sem se buď tady nebo na AF.cz poptával na možnosti kratšího diffu pro m4Zlika, tak někdo (myslím že zrovna Francis) mi tam postnul odkaz na (myslím) e34 blog, kde byla krásná přehledná tabulka všech dotupných převodů v diffech BMW
akoráth to fčíl nemožu najít...
takže píšu z hlavy - nejkratší je tam pro 6MT myslím 4.27 a pro automat snad 4.44
m4Zlik má právě těch 4.27, takže sem musel nakonec jít pro zkrácení k Drechslerům, a to rovných 5.00 (///Motorsport- aktuálně má m4Zlik vyhřezlá střeva a diff na cestě do Reichu)
akoráth to fčíl nemožu najít...
takže píšu z hlavy - nejkratší je tam pro 6MT myslím 4.27 a pro automat snad 4.44
m4Zlik má právě těch 4.27, takže sem musel nakonec jít pro zkrácení k Drechslerům, a to rovných 5.00 (///Motorsport- aktuálně má m4Zlik vyhřezlá střeva a diff na cestě do Reichu)
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jednodušší bude, když si zadáš poptávku na e30.cz na převod 3,91 do 325i e30.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition