Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ MOTORIZACE OD ROKU 1999 do 2010

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3297
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od RealD »

Zdravím, chtěl bych rozjet anketku pro vlastní průzkům ale zároven i zoufalství kterého nabývám a nevím co ted v blízké budoucnosti koupit nejspolehlivjěšího do 200TKC.
OTÁZKA ZNÍ:
JAKÝ MOTOR/MOTOROVÉ OZNAČENÍ JE NEJSPOLEHLIVEJSI ve smyslu KTERY MOTOR NEJMENE CHCE OPRAVY (nebo kdyz uz tak jsou levné) OD ROKU 1999 do 2010

---------> NAPIŠ TŘI MOTORY OD SHORA - PRVNÍ NEJLEPŠÍ A DALŠÍ DVA (nezávisle na spotřebe, bavíme se o spolehlivosti) Klidně se odůvodněte. Díky

Záměrně dávám tyto roky aneb stará kovařina jako motory m20,m60 - sou známé že vydrželi hulvátství velké...

Důvod:
Píšu články na BMW a shrnutí této ročníkové kategorie. A dále z vlastní lásky tato zkušenost:
Už mám za sebou 7x BMW a z toho tři projekty. At to byla nafta, benzín, čtřvál, šestivál, osmivál...prostě se furt něco sr*lo. U benzínu se lehce zkroutila hlava (m50, u m54 šel i blok na vybrus - hlínik je na ho*no) u nafty lehly naftové komponenty (m57 vstřiky, čerpadlo).
A opomínám, k BMW sem se vždy choval slušně. Aneb kraviny az po 10km jízde, dochlazování, včasné měnění oleje, vyměnění dílů co byly třeba jako vzdy hned svíčky, chladící okruh apod.

Já dávám hlas pro
M62B44 (B35)
M57D30
M43B19
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#2 Příspěvek od TANN3R »

Tady bude asi velká hádka :D . Ono je hlavně problém v tom, jestli ti jde o to, že motor vydrží opravdu hodně km a stále je v super stavu, nebo ti prostě stačí že se pořád točí a auto se pohybuje, jedno v jakém stavu.. Hodně lidem stačí ta druhá verze a je jim jedno, že žere olej a nemá tlaky..

Za mě:
M62/M62TU
N62
M52

Řazené spíš podle sympatií, spolehlivostí bych řekl jsou tyhle tři nastejno.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#3 Příspěvek od ACDC »

Bez TU je lepší. Vanos-problémy, sice ne moc. Elektronický plyn-píčovina, která ten motor umrtví. Sekundární vzd. pumpa-další kravina navíc.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

M62/N62
M52B25/B28 (TU)
M54B25/B30 a N52B25/30
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#5 Příspěvek od Maysner »

Jsem zastance starsich motoru :lol:

M52 single vanos
M50 jakakoli
M60
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#6 Příspěvek od TANN3R »

To ja taky, ale maji to byt motory od rv. 99, coz M60 ani M50 nejsou..
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

dle mě jednoznačně nejspolehlivější M52B25 (B28) jestli vanos nebo double vanos je jedno .. tento typ je opravdu spolehlivý, nežere olej atd.

sice novější M54 atd jsou výkonější ale rozhodně ne spolehlivější. na V8 se spolehlivostí zapomeň to rozhodně není srovnatelné s motory R6
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#8 Příspěvek od Angelos »

Můj žebříček :)

M52
M62
N62
Odpovědět