Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pneumatiky NEXEN N8000 na BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#41 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Filozof píše:jinak bych jim věřil že nebudou špatné, když je obouvá i audi a porsche.
https://www.youtube.com/watch?v=kOcahuy ... G_ZzXZpxwy
ve videu je videt seznam znacek a Porsche ani Audi v nich NENI... pak se objevi pouze na nich obute (mozna, ja to z toho prujezdu nepoznam)...
stejne tak se ve videu firmy Hromburac&syn muze objevit Lambo s vyfukem s jejich logem...
znamena to, ze je pro ne vyrabi v prvomontazi/vyrobe oni?
kupujte si co chcete...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od paveld »

No jako pro rozměr 225/40 R18 za 1700.- /kus super. Sice jsem se zařekl kupovat levný gumy, ale pokud jsou fakt tak dobrý jako tu víc lidí píše, tak je asi zkusim ..aspoň budu vědět co je na tom pravdy :-).
K těm Michelin co tu zaznělo, myslim, že budou o třídu jinde i proti ostatním dražším značkám. Krom bezvadných jízdních vlastností jsou to jedinný gumy u kterých jsem měl na kolech tak extrémě málo závaží, že jsem to nechápal že to stačí. Na žádný jiný značce jsem to neviděl.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Huska »

vzhledem k množství 6-ti aut co mám ve firmě a nájezdu cca 45tis.km/rok jsem zkoušel mnoho gum. Nexen (tuším že to byly N2000) taky a jsou to průměrné gumy (v žádném ohledu nezklamaly ale ani nenadchly) .. takže za mě je doporučím
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#44 Příspěvek od Birkoff »

Už jsem to tu psal: mám konkrétní srovnání na E39 535iA v rozměru 235/45R17. Kupoval jsem Dunlop SP Sport Maxx a Nexen N6000. Vzor dezénu naprosto shodný (kdo asi kopíroval). Oboje od nových, oboje cca 20tis. Dunlopy hrbatý=neskutečnej hluk a popraskaný, Nexeny se rovnoměrně sjely. Nikdy žádnej problém na suchu ani vodě ani u jedněch. Podotýkám že nejsem žádnej letec. Takže při srovnání ceny, pro moje potřeby, volím zase Nexeny.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#45 Příspěvek od Filozof »

Takže mi to potvrdili nejen pár lidí v zahraničí ale i vy tady někteří že ty pneu jsou v pohodě a ok. A drží jak na vodě tak na suchu.


Tady například ve velkém rozměru na 18" mají 3tí místo. Což je mazec.

http://www.testpneumatik.eu/letni-sportscars-225-35-R18

Nemusí bejt uplně nejlepší ale za ty prachy mi přijdou prostě bomba.
Asi tak.

:) 8)
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#46 Příspěvek od xyron »

Filosof: kup, ojezdi, zrecenzuj :D :wink: ... dal tahle debata už nemá smysl..
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Birkoff píše:Už jsem to tu psal: mám konkrétní srovnání na E39 535iA v rozměru 235/45R17. Kupoval jsem Dunlop SP Sport Maxx a Nexen N6000. Vzor dezénu naprosto shodný (kdo asi kopíroval). Oboje od nových, oboje cca 20tis. Dunlopy hrbatý=neskutečnej hluk a popraskaný, Nexeny se rovnoměrně sjely. Nikdy žádnej problém na suchu ani vodě ani u jedněch. Podotýkám že nejsem žádnej letec. Takže při srovnání ceny, pro moje potřeby, volím zase Nexeny.
Zítra jedu pro zánovní sport maxxy (DOT 2013) v R17 za 1500ks :) Tak jsem zvědavej jaký budou, zda se projeví něco z toho co píšeš :) na okruhu obyč pneu beru na mokro, takže vyzkouším i vodu... uvidíme. Nexen ani za zlatý prase zatím :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#48 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Birkoff píše:Už jsem to tu psal: mám konkrétní srovnání na E39 535iA v rozměru 235/45R17. Kupoval jsem Dunlop SP Sport Maxx a Nexen N6000. Vzor dezénu naprosto shodný..
Prosímtě a ještě by mě zajímalo jaký tam jsou Treadwear na těchto "dvou" směsích ? Taky záleží na které nápravě pneu je a tím se sjíždějí jinak. Předek je většinou oskákanej z horších tlumičů nebo stavu podvozku, tak bacha. :idea:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#49 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

V 235/40R18, které nejspíš hodím na léto:
(ceny cca za 4ks, vct DPH, běžným vyhledávačem v eshopech v ČR a skladem)
Nexen N6000 - 8000,- (73dB, Ba E, mokro C)
Nexen Nfera - 10300,- (72dB, Ba B, mokro C)

Bridge Potenza RE002 - 12900,- (70dB, Ba F, mokro C)
Pirelli P Rosso - 13800,- (71dB, Ba E, mokro A)
Bridge Potenza RE050A - 14700,- (72dB, Ba F, mokro C)

P RE050A mám najeté v 235/45R17 (sehnal jsem je pod 12tis) a šel bych do nich znovu, krom toho, že jsou měkkčí (logicky=sport pneu), není jim co vytknout, jak na suchu tak na mokru.
Vím, že ty parametry jsou o ničem, stejně jako udávané normované spotřeby.
Uvidím, co se naskytne, třeba napíšu hezkou slohovku o Nexenech :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#50 Příspěvek od Filozof »

Pěkné ale na NEXEN N8000 jsi zapoměl :D :lol:

Ale jinak super. Alespon takové porovnání.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#51 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nakonec jsem vzal Fulda SportControl v rozměru 235/45R17, vybíral jsem na zkoušku tiché - 68dB a fakt to funguje, uvnitř i venku je až trapné ticho, do cca 70ti slyším od zdí hlavně motor (ikdyž to nekotlím), předtím spíš valivý hluk... ve vyšších rychlostích pak svist větru... negativem jsou měkké bočnice, musel jsem je trochu více nafouknout, měl jsem pocit žvejkání v zatáčkách (málo).
“Ability is what you're capable of doing.”
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#52 Příspěvek od ACDC »

Na Nexenech jsem jezdil 328i (E46) 17palců, asi225/? a tak nějak v pohodě. I v horku na jihu (Ital, Chorv).
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#53 Příspěvek od Filozof »

ACDC: Jak to myslíš v pohodě ? jsi závodník nebo spíše klidnej řidič ? Prostě průměrné pneumatiky tak bys to hodnotil ? V zatáčkách to drželo ?
Na mokru taky ? Či jak jsi to vnímal ? Nebyl nikde žádnej problém ?

Jak rychle se sjížděli a hlučné byli na suchu ?

Nevzpomeneš na přesnou značku nexenů ? jakej typ to byl ?

díky :)
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#54 Příspěvek od ACDC »

Závodník nejsem, ale :-)) Na tom výletě jsme taky v německu testovali maximálku, projeli Alpy (já s bráchou, tak si to umíš představit asi). Prostě mi přišli v pohodě. Podívám se ti v dílně, zítra, mám nálepku. N8000 225/50 ZR 17. Tam jsem tam došel teď...
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#55 Příspěvek od Tomino550 »

tak ted jsem neco podobneho otevrel na foru 5-kove rady.....

dokonce jsem tam dal i odkaz kde ty 8000 byly v roce 2013 vybrane jake 3-ti nejlepsi pro sportovni vozy, koukam ze tato diskuze byla v 2013

Ti co to maji tak nam dejte vedet myslim ze dost z nas bude potrebovat dobre obuti na leto
dik
Tomas
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#56 Příspěvek od Risa525 »

pavproch píše:Ani nevím proč mě při pohledu na název vlákna napadá přirovnání o opici a banánech... :twisted:

Je třeba si uvědomit, že mě a moje blízké drží mezi životem a smrtí 4 malé stykové plochy mezi gumou a asfaltem... imho s tímhletím nemá smysl nejen šetřit ale ani experimentovat...
musím s tebou na 100% souhlasit!!! kamarád vlastní pneuservis a tyto pneu byly dobré před hodně lety, ale poslení dobou je to dost naprd...přesně jak psal Francis, kvalita šla dolů...

Nebrat!!!
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#57 Příspěvek od TeskMaster »

ja nexen kdysi jezdil na 328i se svorem, daval sem jim cocku a je fakt ze i pri obcasnym driftu se moc neopotrebovali, pomalu zrovna nejezdim a nikdy problem nebyl co si vzpominam a byly to tusim N3000 225/40 r17
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#58 Příspěvek od TeskMaster »

taky sem mel falken v 17" a ty mi vydrzely 5tisic km nez byly hladky a to na predku, zadek byl hladkej driv ale drzely jak bejk
hankook sem mel na 18" a ten drzel taky celkem dobre ale lepsi pocit jsem mel z tech falkenu
Odpovědět