Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaké BMW ?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#21 Příspěvek od Kenobi »

ne ne, spotrebu jako takovou neresim, prachy na naftu a benzin mam to neresim, ale ted jezdim za 6L a nechci skocit na 15L treba :-) Jinak co tak ctu ta 545i ma spotrebu tak 13L, coz uz je dost.... ne ne, jezdim denne tak 40KM v prumeru, nafta me laka z hlediska spotreby a pocitu z jizdy ( nafta motor) a benzin me laka to, ze se skoro vubec nekazi.... asi bych volil 530i, ano bude asi linej v 5 rade, ale ze vsech tech benzinu co jsem vycetl a prokonzultoval v BMW, tak je nejmin kazivej. Kazdopadne vse bude i zalezet co zrovna bude na trhu, nebudu cekat rok nez se ukaze zaroven model D a I a ja si v jeden cas oba otestuji :-) To asi ne... kazdopadne si nedokazu predstavit co znamena slaby 530i, jel jsem v 530d tak pred 3ma rokama v automatu, a vykon byl dostacujici.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#22 Příspěvek od Filozof »

nevim co řešíš ... nejlepší kompromis u BMW jsou vždy podotýkám VŽDY...at si říká kdo chce co chce ... šestiválce v benzínu.

Pokud 5er tak 525i nebo 530i asi to nejrozumější a budeš se motat kolem 10litru průměru. Někdo zvládá i 9litru pruměr je klidnější řidič ...dálky to umí dokonce kolem 8mi litrů ... dost lidí to dává do LPG. pokud jezdí opravdu více jak 15-20tis ročně a chce auto na 5let tak se to taky vyplatí ...
Naftu starou určitě nebrat.

A V8 už musíš bejt fanda a opravdu chtít do toho více investovat ... oleje filtry svíčky více benzínu atd.

Takže za mě idea je 6vál. jak 525i tak 530i nebo 325-330i E90 pojede pěkně a myslím si pro 95procent lidí až moc dobře pokud tomu přišlápnou rozhodně líp jak ostatní auta v provozu.

více asi netřeba rozebírat. Výbava a stav auta je základ a je velice důležitej. Třeba já osobně komfortní sedačky s výhřevem a kůží bych určitě chtěl a velkou navi proff. a webasto by se taky hodilo ikdyž to má pár procent aut. Člověk to ocení v zimě....

Tak ted už jen co chceš a vybírat.
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#23 Příspěvek od Kenobi »

Asi mas pravdu, me se ten Benzin nejvic taky asi libi kdyz ted vemu v potas vsechna kryteria atd. Hold ted mne ta nafta hodne vysavala a proste nemam duveru. Navi a vybava to je pro me priorita tez. Jen skoda ze v manualu s navi se tezko shani...
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#24 Příspěvek od Kenobi »

Co se tak divam na CR trhu, tak zadny benzin 530i 190KW v manualu neni k sehnani :-D Hold jedine Nemecko, tam jich je tak 10 :-D :-D No jinak ty ceny v CR za 530d, oletane nad 200K. Nikoho tim nechci urazit, ale dneska jsem jel za kamosem co taha auta a uplne se tomu smeje. Chapu, ten servis boli a kolikrrat preplati auto, ale bohuzel, je to spotrebni zbozi. O
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#25 Příspěvek od hurvajs77 »

Kenobi píše:...nafta me laka z hlediska spotreby a pocitu z jizdy ( nafta motor) a benzin me laka to, ze se skoro vubec nekazi...
opravdu moc nerozumím. Pocit jízdy s chrochtem? Vždyť to dělá rámus a smrad :-O Když použiji slova JaraXe, tak se celý auto třese. Měl jsem 530xd, pak 730d a teď 750. Motoricky je to kurva rozdíl a nafta prohrává na plné čáře.

Měl jsem náhradní auto, BMW 320d a taky hnus. Nový auto a je v tom hluk, že by člověk brečel. To nemluvím o nějaké staré vylágrované 5er.

Spíše počkej a hledej auto déle. Rozhodně se to vyplatí. A jestli neřešíš spotřebu a jsi fanda tak jdi to V8. Motor ti to čekání pak vrátí ve svých vlastnostech. Já jsem ze 750 unešený už rok a další auto musí být V12.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#26 Příspěvek od Kenobi »

haha super, no jako spotrebu neresim, mam ted 2 auta a motorky, mam plnau vse prodat, a finalne mit jen jedno auto a moto. Kazdopadne po konzultaci atd jedine :

!!!! 530i, N52B30, 190 KW, 2 996ccm, 2005-07 !!!!

Co ctu, asi nejlepsi motor. Jasne, vetsina tady rika ze je to slabe, ale me 190 KW staci, protoze to mam z bodu A do bodu B. Nechci to na radeni, ocekavam pohodli, velikost auta. Proto nejdu treba do trojky, i kdyz takovy rozdil to neni, ale mne se trojka proste hnusi :-)

Jinak, jak se zda Vam motor ? Nejake zkusenosti do placu ? :-)

Ted mam 320d, 100KW :-D Koupil jsem to za pusu v nepojizdnem, cerpadylko 20K, zbytek oprav za 45K .-D Na starou kurvu tolik penez se mi uz davat nechce :-D

Jasne, mam horizont cca pul roku na auto. Doufam ze pres zimu se neco ukaze.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3887
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#27 Příspěvek od pavproch »

Kenobi píše:530i, N52B30, 190 KW, 2 996ccm, 2005-07 .....
Jinak, jak se zda Vam motor ? Nejake zkusenosti do placu ?.
Už sem to tu psal víckrát.... mám doma jak 3,0i N52 tak i N53.... a do daily bych znova šel do N53... :idea:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#28 Příspěvek od Filozof »

Nevim proč se bojíš automatu. Je to užasná věc. Otec jej má v E61 a já taky v 7er. Prostě do pohodlnosti a luxusu patří automat. U BMW většinou dávají ZF a ten je fakt nejlepší. Pokud je v dobrém stavu bude ti dělat radost ... pujč si auto na víkend a už nebudeš chtít manuál. Já osobně beru dnes manuál jako mínus u aut 5er a 7er. U 3er coupe to dokážu pochopit. Jinak mě osobně nesmí domu.

Takže bejt tebou vyzkouším a pak popřemýšlím. Tichej ševelící 6ti válec v benzínu a automat to je paráda...

V8 bych si nechal na později kdy budeš po 5letech spokojenosti prahnout třeba po výkonu ale jak píšu 190kw ti bude v 5er stačit na tvé ježdění jak píšeš. Pak jen hledat ve výbavě a vubec se automatu neboj. A ten cca litr rozdíl ve spotřebě opravdu neřeš.
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#29 Příspěvek od Kenobi »

Jako ja spotrebu neresim, ale zase nechci takovy skok. Penize jsou na hmoty pokazde, kdyby ne nepremyslim nad BMW :-D ja jsem to ridil asi 8 hodin, 530d v automatu, jako je to pohodlne jak prase, ale proste automat nechci. Jsem sportovne zalozeny ridic, a nechci proste automata :-) Vis jak je to jen vec v kusu, nerikam ze je to na hovno to vubec, ale proste jsem manualni :-D Ja si myslim ze 190KW v benalu bude v pohode, a hlavne mensi, znatelne menzi riziko zavad jak u vyletane nafty.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#30 Příspěvek od kurevtor »

Kenobi: Já osobně bych tedy raději 530d než 530i. Když benzín, tak 545i. Jak ale sám píšeš - najít přesně co chceš asi bude oříšek... navíc čím slabší motor tím horší výbava (obecně řečeno).
hurvajs77 píše:Osobně zastávám názor, že řešit spotřebu u BMW je špatně.
A proč teda jezdíš na plyn? :lol:
Kenobi
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 03.11.2015 01:00

#31 Příspěvek od Kenobi »

aha aha, no co se tyce vybavy, tak podminkou je NAVI. Je jasne ze je to kus od kusu a proste co se naskytne tak nebudu moct asi nejak vybirat, kdyz vemu jake mam naroky....
Odpovědět