Mám Origo Westfalia 13 pin , používám redukci na 7pin
Poslední rok mi to začlo zlobit a to tak že když jedu s Bawem v tahu a dávám blinkr tak je všechno v pořádku . Stejně tak když brzdím motorem ale jakmile se dostanu pod 2000 ot. tak se mi zblázní přerušovač vozejk začne blikat jak vánoční stromek dokud auto nestojí. cca po 3 vteřinách po uklidní auta je všechno v pořádku . Když to zkouším po zapojení tak bliká všechno jak má .... dokud se nerozjedu


Vozík na ostatních autech v cajku
Rozebral jsem zásuvku na vozík na autě a je jako by ji včera poskládali. Nikde ani náznak oxidace .
Kabely nikde porušený jsem nenašel (E36 M52b28 r 98. touring)
Proměřil jsem zásuvku na autě a je pravda že to kostří na více pinech vzájemně .
Na palubním napětí na velkým BC se napětí nemění ani v tahu ani na volnoběh ani při zbláznění blinkrů....
Napadá někoho něco co to může dělat ?
PS: napadla mě kostra motorové elektriky ale nevím kde ji mám hledat a samotná kostra zásuvky vozejku je v bužírce a vede kamsi vnitřkem do kabelového svazku...