Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
hlava motoru M50 aM52
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
VANOS prý ano. Těsnění pod hlavu je shodné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ne z M50B25, pouze z M50B25TU.
Oba motory mají shodně 192 PS, ten s VANOSem má vrchol kroutícího momentu v nižších otáčkách.
Oba motory mají shodně 192 PS, ten s VANOSem má vrchol kroutícího momentu v nižších otáčkách.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
takže rozumím tomu dobře že na blok z vanosové 2.8 nelze prostě dát hlava bez vasnosu....
jelikož už jsem vyzkoušel vše a prostě z hlavy od sací vačky se linou zajímavé rachotivé zvuky, šel bych cestou klasiky a nechal hlavu s pevnýma vačka a kompletně to nechal "poladit" úprava kanálu a výměna vaček..
teď jsem koukal na kelly... a těsnění pod hlavu od victor reinz jsou pro motor 2.5 24v z e34 a 2.8 z e36 shodná... Těsnění na dekl pod vanos nebo pod záslepku u té e34 také shodné....
jelikož už jsem vyzkoušel vše a prostě z hlavy od sací vačky se linou zajímavé rachotivé zvuky, šel bych cestou klasiky a nechal hlavu s pevnýma vačka a kompletně to nechal "poladit" úprava kanálu a výměna vaček..
teď jsem koukal na kelly... a těsnění pod hlavu od victor reinz jsou pro motor 2.5 24v z e34 a 2.8 z e36 shodná... Těsnění na dekl pod vanos nebo pod záslepku u té e34 také shodné....