Panorama těsnění
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
-
inspi1981
- Registrovaný
- Příspěvky: 958
- Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
-
rawen
- Registrovaný
- Příspěvky: 263
- Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 3677
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
Díky za reakci! Máme každej jinou káru, já mám X5 E53/2006, vývody mám nahoře pod v rámu zadních dveří, otvory o průměru cca 1,5 cm, ucpaný nejsou, zkoušel jsem lít vodu do pootevřený střechy a zezadu to v pohodě vytékalo, z obou stran stejně, tak hledám řešení. Myslím, že výměna těsnění by mohla i snížit aerodynamický hluk v autě. Je demontáž a montáž těsnění složitá? Nějaká úskalí?
-
gsicbr
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: sob 10.11.2007 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
to gsicbr: Ahoj! Trochu jsem čekal, že se ozve někdo, kdo to už dělal, ale zatím nic. Sám jsem zatím nepokročil, bohužel jsem řešil závažnější věci (alternátor, výměna předního měchu, teď zase přetěsnění motoru...) Tohle je trochu kosmetika. Od doby co jsem si X5 koupil, dva roky jen opravuju a opravuju....
-
gsicbr
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: sob 10.11.2007 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
-
gsicbr
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: sob 10.11.2007 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
gsicbr
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: sob 10.11.2007 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
louis
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: čtv 20.09.2012 00:00
- Klubové ID: 3130
Já už jsem starej pařez, a tak pamatuju dobu, kdy jsem se nebál jet i se starým autem kamkoliv s trochu lepším vercajkem v kufru. Měl jsem pár dieselovech Mercedesů a ty, pokud jsi nastartoval, tak tě nic už nezastavilo (žádnej předehřev nafty, čidla tlaku na comonrailu, filtry pevných částic atd atd.). Proto jsem přesedlal na benzín. Teď ale kromě nářadí vozím v kufru i mini NB s diagnostikou, bez který bych se nevydal nikam. Stačí v zimě na horách při -19 zamrzlej kompresor od podvozku a jseš bez čtyřkolky a péróvání a máš před sebou 800 km domů. Ještě lepší je opotřebovaný plastový (!!!) kolečko od serva mezinápravovýho diferáku, to potom kromě čtyřkolky a DSC vypne i ABS a to je potom jízda! O naprosto nahodilých poruchách spalování, při kterých ti DME povypíná klidně i tři válce najednou ani nemluvě.
-
gsicbr
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: sob 10.11.2007 01:00
- Bydliště: Jihlava
koukám máš s tím pěkný srandy. Taky jsem šel do benzínů, a vrátil se k naftě. Je to asi kus od kusu, ale je fakt, že jsem neviděl N62, která by nebyla oblitá olejem. Ten xdrive jak píšeš mě překvapuje. Píše se o něm jako jednom z nejspolehlivějších na světě. Jinak teď mám common rail, před tím jsem ho měl a nemůžu na něj říct špatný slovo. Je fakt, že mám jenom se solenoidovým vstřikovačem a ty vydrží. Tak uvidím jestli se vrátím k N62 no nevím nevím.
