Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Motor M57n2 306d3 a 306d5

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
drfting
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 12.05.2010 00:00
Bydliště: CZ

#1 Příspěvek od drfting »

Ahoj vsem,

prosim o malou radu
Je blok motoru s oznacenim 306d3 totozny s 306d5 myslim i s vnitrnostma. Vim, ze oba motory maji zaroven stejne oznaceni M57N2 coz mi ukazuje realoem katalog.

Mam odreny valec z propaleneho pistu v motoru 306d5 a hledam nahradni spodek motoru. Jde mi o to jestli mohu tedy schanet i motor 306d3

Prosim odpovedi jen opravdu od nekoho kdo si je jisty, me tuto informaci nejsou schopny sdelit ani v Renocaru !

dekuju Vam predem za rady
P.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Osobně se dieselům vyhýbám jak jen to jde ...

Zkontroluj v ETK shodnost těsnění pod hlavu, pod vanu, pod prsa, ... a pokud budou shodná, je velká naděje, že to zbastlit půjde.

P.S. Až seženeš jiný spodek, budu mít zájem o klikovku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
drfting
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 12.05.2010 00:00
Bydliště: CZ

#3 Příspěvek od drfting »

...koukám to je asi oříšek to zjistit :roll:
Laco19
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: sob 05.05.2012 00:00
Bydliště: Košice

#4 Příspěvek od Laco19 »

Co som zistoval, 535d ma mensi kompresny pomer, tj ine piesty ako 530d.
Podla katalogu je komplet blok + piesty lahsi o 9kg, takze bude asi aj blok motora iny (rok 2007).
Odpovědět