Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e9x - 300.000km = CBS oil service neaktivní...

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Zadní náprava původní, jen doplněna samosvorná klec do originálního diferu s originálním soukolím a ložisky, poloosy a ložiska v nábojích originální.
Kardan originální, letos v létě vyměněn jen přední díl kvůli větší hardyspojce - klouby jsou na zadním díle, zůstaly originální.
Na 260k km měněn jeden náboj předního kola. začínalo být slyšet ložisko, druhý originální dodnes.
Na 340k km opotřebené uhlíky v alternátoru vyřešeny výměnou za jiný celý jetý alternátor, letos definitivní repase alternátoru (nová ložiska, nové sběrné kroužky).
Na 392k km začalo sáknout čerpadlo chladící kapaliny, vyměněno za nové - po zakoupení vozu zkontrolován typ oběžného kola - poznámka pro blackjacka ;-)
Na 418k km repase hřebenového řízení , byla drobná radiální vůle hřebenu, nic dramatického, většina aut po "200k" km má vůli větší a jezdí s tím.
Na 420k km výměna zadního tlumiče výfuku, originální vydržel 15 a 1/4 roku.
Na 424k km měněn motor za M52B28, původní M52B25 leží v garáži a je plně funkční s najetými 424k km.
Na 426k měněno horní ložisko hřídele volantu (plastové).
Na 459k km měněna převodovka za S5D 320Z (k motoru M52B28 patří) současně se setrvákem a spojkou, původní převodovka měla najeto 459k km a je plně funkční. Dvouhmotový setrvák ještě nerachtal a je plně funkční, leží též v garáži.

Průběžně měněny spotřební díly: čepy přední nápravy, silentbloky, tlumiče, brzdové desky a kotouče, lambdasondy, náplně a filtry, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#22 Příspěvek od vita11 Moderátor »

No šak to říkám :D ... z drivetrainu tam máš původní jenom karda (který se v podstatě neopotřebovává) a část difu
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)

#23 Příspěvek od blackjack »

Na 392k km začalo sáknout čerpadlo chladící kapaliny, vyměněno za nové - po zakoupení vozu zkontrolován typ oběžného kola - poznámka pro blackjacka Wink
Beru v potaz :D

Já mam taky k 400t a ještě chrochtá blahem :D
Obrázek
Odpovědět