Na e90post sem našel zajímavou informaci - zdá se, že po ujetí 300tis km u 3er generace e9x (pravděpodbně se týká hlavně NA R6 benzínů) přestane fungovat ukazatel servisní výměny oleje a je nutno jej deaktivovat...
souhlas, mě ukazuje 30tis, ale jezdím tak 10 - 12tis
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
no, esli sem si zapamatoval správně co se psalo na e90post, tak to potem trvale hlásí proběhlou výměnu woleje, čili proto sa to musí deaktivovat, viz ta servisní informace výše...
tak to z toho dokumentu, co jsi postoval nahoře vyplívá
btw. dá se nastavit i aby BC hlásil olej třeba po 10tis km. A auta z prémiového segmentu 21. století si hlídat "manuálně" výměnu oleje je návrat zpátky do Favorita
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
vita11 píše:tak to z toho dokumentu, co jsi postoval nahoře vyplívá
btw. dá se nastavit i aby BC hlásil olej třeba po 10tis km. A auta z prémiového segmentu 21. století si hlídat "manuálně" výměnu oleje je návrat zpátky do Favorita
S třema kilama za hrbem už to nebude zrovna novátor ale je to samozřejmě silně idividuální věc .... viděl jsem auta s najetou stovkou (opravdu reálnou) a pomalu jsem se bál do toho sednout a na druhou stranu jsem viděl auta, kterým na budíku svítilo přes 300 a byly v super kondici
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Prave, vzdycky je to o majitelich a samozrejme i kus od kusu dneska.
Z uplne jineho soudku...znamy taxikar najel na prvni Fabii 1.2 HTP 500000km a motor umrel az pak, dal tam jiny a jezdi dal, sice pristrojovka vypada jak barevna hudba kdyz to nakopne, ale porad to jezdi. Vim o jinych kteri meli sotva tretinu a on to mel vylozene jako spotrebni zbozi a nechoval se k tomu kdovijak hezky.
Najet s HaŤaPkou půl milonu, to už chce fištróna ... většinou ty motory nevydrží ani zlomek toho.
Je to stavěné do města na důchodcovské ježdění (navíc blbě) a ti co mají trochu nájezd takovým stylem určitě nejezdí, takže to většinou umře daleko dřív. Tak to klobouk dolů před pánem taxikářem
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
jj, doba, kdy NA motor najezdil milion bez GO je už dávno pryč.... (v okolí mám dva medvědy a jednu omegu).... a tak vím o jedné 5er 25tds, co má už mega apůl, sic po GO, ale blok je původní....
Holt uz to neni co to byvalo. Ja mam na m50b25tu +/- 295tkm a krome toho, ze jsou slyset hydrostely (budu resit) tak motor je rekl bych hodne v pohode.