Nedokazu jednoznacne odpovedet, neb nejsem vylozene odbornik, ale jelikoz mam 6st automat ZF a ve vybave "hill holder" predpokladam, ze v prudsim kopci ANO se muze sunout dozadu.Gore píše:Pročetl jsme poctivě celé téma, ale odpověď na moji otázku jsme nenalezl. Pokud někde byla, tak jen okrajově nebo jsem minul...
Automat v kopci se zařazeným D může v prudším kopci sám couvat (tedy neudrží se sám)? ANO nebo NE - na každém i jiném foru prostě není jednoznačná odpověď. Pokud je tedy v pořádku, že se v kopci neudrží, tak jak moc velké % stoupání by to muselo být (pro představu, je jasné, že popsat sklon kopce do textu je unreal)
mám v autě ZF 8st a na D, se na rovince rozjede, mírný kopec stojí a prudší (ne nějak extrémě cca 10-12%) už se sune dozadu.....
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Automatická převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Je to sice srovnání už s poměrně historickou skříní, ale...
Ani v jedný E39, jedna se skříní ZF, jedna GM, se mi neděje, že by auto couvalo v kopci a to i poměrně prudkym. Ale jak bylo psáno výše, tření v tom měniči není nekonečený, takže když je to auto těžký a kopec prudkej, tak to asi couvnout může. Pak je taky otázka, jestli ten vícekvaltovej automat nepoužívá oproti tomu šestikvaltu jedničku jenom při plným plynu. Standartně tam je jako nejnižsí kvalt dvojka a ta bude o něco delší než jednička v tom šestikvaltu a pak to má míň síly na udržení toho auta. Ale to fabuluju. Nový auta (rozumněj od cca 2005) neznám a vlastně asi moc znát nechci:)
Ani v jedný E39, jedna se skříní ZF, jedna GM, se mi neděje, že by auto couvalo v kopci a to i poměrně prudkym. Ale jak bylo psáno výše, tření v tom měniči není nekonečený, takže když je to auto těžký a kopec prudkej, tak to asi couvnout může. Pak je taky otázka, jestli ten vícekvaltovej automat nepoužívá oproti tomu šestikvaltu jedničku jenom při plným plynu. Standartně tam je jako nejnižsí kvalt dvojka a ta bude o něco delší než jednička v tom šestikvaltu a pak to má míň síly na udržení toho auta. Ale to fabuluju. Nový auta (rozumněj od cca 2005) neznám a vlastně asi moc znát nechci:)
DSC III ma v sobe zabudovanou fci toho Hill holderu, tedy aplikuje brzdy, aby auto necouvlo, min rady e39, 53 a myslim ze i 38 + 46 to tak maji, novejsi nevim, ale divil bych se, kdyby to bylo jinak...
Co spis nechapu je chovani za snizene adheze, kdy pri zarazenem kvaltu nefungujou zadni brzdy v nizke rychlosti, je to v urcitych situacich dost neprijemny (stojite na brzde, predni se zablokovany klouzou a automat vas tahne pryc)...
Co spis nechapu je chovani za snizene adheze, kdy pri zarazenem kvaltu nefungujou zadni brzdy v nizke rychlosti, je to v urcitych situacich dost neprijemny (stojite na brzde, predni se zablokovany klouzou a automat vas tahne pryc)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Ahojte, Tak uz je to tady,klekla me prevodovka.Trvalo to cca 2 dny a uz necouva vubec.Mam v 525tds r.99 prevod zf 5hp18 se zelenym stitkem.Co tam muzu dat? cerny stitek to je jasne,ale jak je to s motorizacema.davalo se to i do benzinu ne?a jak hydromenic? Nebo musim zase sehnat vse z TDS ?
Návrat nahoru
Návrat nahoru
Není, stejná krabice, jiný měnič:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=05
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=05
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=05
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=05
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ani krabice není stejná.
V E34 je snímač polohy voliče na páce voliče, U E39 je to v převodovce = E39 má kabelový svazek do převodovky navíc a druhý konektor.
V E34 je snímač polohy voliče na páce voliče, U E39 je to v převodovce = E39 má kabelový svazek do převodovky navíc a druhý konektor.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
vím, že to tu možná i bylo a možná ne jednou, ale jen rychlý dotaz, jel jsem po nezpevněný cestě a přepl režim na režim vločky. Od té doby nejde přepnout na jiný režim, prostě vlezu do auta nakopnu to a pořád vločka, baterku jsem měl odpojenou asi 10 minut a problém přetrvává. Díky moc
edit: e34 TDS
edit: e34 TDS
Aha, tak to jsem netušil. Tak tohle musím propátrat dál. Není to ale jenom softem? BMW ji sice značí A55 440Z, nevím proč. V 535 mohla být ještě A5S560Z. Ale tahle se mně zdá jiná. Mám ještě jednu, asi ji vyhrabu..
560 asi nemá steptronic.
Tak to bude ona.
K porovnání typů: http://www.otonetko.com.mk/bmw.asp
560 asi nemá steptronic.
Tak to bude ona.
K porovnání typů: http://www.otonetko.com.mk/bmw.asp