Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Špatný první start, když je cca 20+ stupňů
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
No právě to kolečko má vlív jen na budíky, na BC ne. Byl jsem to ted zkoušet, ale pokud není fakt tma, tak to nepoznám. Jen jsem poznal, že se intenzita lehce mění, ještě musím zkusit, jestli to bude ok až bude tma. Ale jinak s BC to nehlo a dnes svítilo dobře. Mám fakt pocit, že baterka má občas svý nálady.
pokud máš baterku 10let tak honem pro novou.
Ještě zkus přeměřit napětí když auto stojí a pak při nastartovaném. Mělo by bejt aspoň 12V a více a pokud ne musí bejt zákonitě po baterce a už dává o sobě vědět. Nastartuješ něco málo se dobije ale taky může mít už jen 5-10procent kapacity a benzín na to sice furt nastartuje, ale začnou se dít přesně věci co popisuješ. Měl jsem 525i e34 vanos. A po koupi baterky auto bylo uplně vyměněné.
Pak startovalo na drc kdykoliv. Takže vsadím boty na baterku, pokud má 10let je to jistota hodně veliká.

Ještě zkus přeměřit napětí když auto stojí a pak při nastartovaném. Mělo by bejt aspoň 12V a více a pokud ne musí bejt zákonitě po baterce a už dává o sobě vědět. Nastartuješ něco málo se dobije ale taky může mít už jen 5-10procent kapacity a benzín na to sice furt nastartuje, ale začnou se dít přesně věci co popisuješ. Měl jsem 525i e34 vanos. A po koupi baterky auto bylo uplně vyměněné.
Pak startovalo na drc kdykoliv. Takže vsadím boty na baterku, pokud má 10let je to jistota hodně veliká.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
Jasný no, jako mě to lákalo už dřív, prostě baterka stará jak hovado, musí bejt špatná. Ale na druhou stranu jsem v zimě vždy nastartoval na první otočení, prostě ukázkový starty, tak to mě trošku odradilo od výměny. A pak ještě v servisu řikali, že pokud startuju vpoho, tak bych ji vubec nemusel řešit. Zkusím vzít na zkoušku baterku z druhýho auta a uvidí se. Ale kéž by to všechno bylo jen baterkou 
EDIT: Byl jsem to proměřit a vypadá to následovně:
Napěti bat bylo asi 12,3V
Po otočení do 2. polohy 11,9V
+ světla 11,7V
Po nastartování asi 13,7V

EDIT: Byl jsem to proměřit a vypadá to následovně:
Napěti bat bylo asi 12,3V
Po otočení do 2. polohy 11,9V
+ světla 11,7V
Po nastartování asi 13,7V
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
to je ještě v pohodě. Ale po deseti letech bych čekal že bude v horším stavu.
¨
mrkni sem je na cca 50procentech.
ale ten pokles po světlech je docela dost mám pocit.
http://eshop.tza.cz/autobaterie-co-vas-zajima-navody
¨
mrkni sem je na cca 50procentech.
ale ten pokles po světlech je docela dost mám pocit.
http://eshop.tza.cz/autobaterie-co-vas-zajima-navody
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava