Odbornik na Turba
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
-
nocarret
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 18.05.2014 00:00
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
-
nocarret
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 18.05.2014 00:00
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Turbo, resp. velikosti kompresorove skrine, lopatkoveho kola, turbiny a tela turbiny se voli podle pozadovaneho vykonu. Podle toho zhruba zvolis kola a k nim patricne skrine. Idealne nastudovat tady> http://www.gnttype.org/techarea/turbo/turboflow.html
http://www.turbomagazine.com/tech/0304_ ... to_01.html
http://www.gnttype.org/techarea/turbo/turboflow.html
a tabulka, ktera za tebe udela skoro vse
http://dairally.net/daihard/chas/MiscCa ... iTurbo.htm
http://www.turbomagazine.com/tech/0304_ ... to_01.html
http://www.gnttype.org/techarea/turbo/turboflow.html
a tabulka, ktera za tebe udela skoro vse
http://dairally.net/daihard/chas/MiscCa ... iTurbo.htm
“Ability is what you're capable of doing.”
-
nocarret
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 18.05.2014 00:00
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
