Bt racing úspěšně čistí sací kanálky hezky manuálně. Když si vzpomenu na ten zapečený olej, nevěřím, že ho nějaký sprej uvolní..
Mám N54, Američané už mají i vymyšlený postup jak na to - wallnut shell blasting a vysavač. Nebo potom ten kartáček...
Nechal jsem si instalovat i oil catch can, který by měl přebytečný olej v sání zachytit, aby se to tak nezasíralo.
A taky pomůže vstřikování metanolu do sání...
Edit: problém je v tom, že u přímého vstřiku nejde palivo kanálkem. Proto se nemá jak průběžně čistit.. Když k tomu přidáme slabost bmw motorů na přítomnost oleje v sání, je problém na světě a dochází k usazování zapečeného oleje. Nasledkem je neoptimalní průchod vzduchu... Následek je nižší vykon motoru, hrubší chod atd. Samotný proces čištění není až tak náročný, jen do kanálku při čištění nesmí nic spadnout atd.