Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Smrtka přišla pro moje čerpadlo?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#1 Příspěvek od xander8387 »

Ahoj, mám takovej (prozatím) menši problém, zajímal by mě váš názor, jestli se jedná o paliv. čerpadlo, které tipuju.

Cca každý 3. start (nikdy né ranní) je horší - startuju dýl a čekám až to chytí, startér točí, tak předpokládám, že čekám na palivo. A když se stane tento problém se startem tak chvíli po rozjedu auto nechce táhnout a zničeho nic se rozjede. To se však stává zatím zřídka.

Zahřátej motor, vysoký otáčky... nikdy nebyl problém s dodávkou paliv.

Takže vidím to buď na palivovej filtr, nebo spíš čerpalo, co vy?

jinak e36 325 bezvan, ale to je stejně asi jedno :-)
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#2 Příspěvek od xander8387 »

Možná i mírný pokles výkonu... co myslíte?
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#3 Příspěvek od xander8387 »

:banan:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tipuju to na cidlo vacky nebo kliky. Cerpadlo bud jede nebo nejede. Zajed na diagnostiku, ktera rekne vic.
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#5 Příspěvek od xander8387 »

Tam jsem prave byl a vůbec nic. Mám jedno čidlo váčky doma, tak ho zkusím. ;)
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#6 Příspěvek od xander8387 »

Tak čidlo vačky nepomohlo. (nové orig bmw)
Myslíte, že to může byt klikové? Na diag je vše ok.

To čerpadlo je teda blbost jo?
Ještě jsem si řikal jestli ne baterka? Jak jsem zjistil, má 10 let. Ale co mě od toho odrazuje je fakt, že studeny a mrazivý starty jsou jak z učebnice...I když jsem někde na forku četl, že na tohle baterka komusi pomohla..
Co myslíte?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A co hadice za váhou vzduchu případně k volnoběžnýmu ventilu? Někdy se zasekává i volnoběžný ventil a to na diagnostice není poznat. Musím konstatovat, že něco podobného se mi teď 2x stalo u 323i během půl roku a zatím jsem to neodhalil. Typicky se to stane, když nastartuju, ujedu 2-3m(ne km) a pak vypnu motor.
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#8 Příspěvek od xander8387 »

Tak hadice jsem prozatím nekontroloval.
ALE

Nemůže na to mít vliv také snímač polohy škrtící klapky? Jelikož když blbě startuju a začnu šlapat po plynu tak to chytne líp se mi zdá.

Jinak, ještě jsem vypozoroval, že když se studeným autem brzdím motor, tak auto někdy celkem slušně pocukává. Mohlo by to spojené s tím špatnym startem?
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#9 Příspěvek od SvitaE36 »

Nemohl by to být regulátor tlaku paliva na liště? :)
xander8387
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: Jižní Morava

#10 Příspěvek od xander8387 »

No, mohl asi :lol: Existuje jiný způsob, jak to zjistit, než kus za kus? :D
Odpovědět