Zkroucené brzdové kotouče a další mýty
-
Kugelig
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon 12.12.2011 01:00
- Bydliště: Praha
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
Kugelig
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon 12.12.2011 01:00
- Bydliště: Praha
četl jsem to od shora dolů a zpátky a ze studie vyplývá, že jak je jednou zahájen proces cementování plošek na kotouči, je ho lépe rovnou vyměnit. Soudím, že špatně zahořené kotouče a desky má tak 50 % vozů a je jen otázkou času, kdy dojde na výměnu. Taky jsem to nedávno uhnal na dálnici a od té doby pozoruju nepatrné vibrace. A to mám kotouče a desky zánovní. No, chybama se člověk učí.bibikuba píše:když je tu téma o kotoučích-jakej máte názor na rovnání či olíznutí kotoučů na soustruhu??Myslím tím když jsou OK a mají jen vyjeté drážky-tak je malinko porovnat....Je to správná cesta,nebo je lepší rovnou vyměnit..
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Přesně tak koupil jsem auto a majitel asi nevěnoval zahoření dostatečnej čas a taky se to teď vymstilo, budu zrovna o víkendu měnit komplet brzdy. Zase naopak ještě když jsem řídíval GIII tak jsem mu ty brzdy pořádně zajel a nechal zahořet a brzdy do dneška brzdí brilantně a žádný vibrace na volantu a to jsem kolikrát fakt musel brzdit jak blázen.
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
popravde bych se zacal venovat zahorovani az kdyz se po par kilometrech (aspon stovka) uplne usadi sestva deska-kotouc. drobounky vyrobni nepresnosti by mohly zpusobit lokalni prehrev a asi by to moc vecem nepomohlo.
jinak poznamka na to, ze by se pri zahorovani nemelo brzdit az do nuly je fakt dobra, to mi uplne nedoslo.
jinak poznamka na to, ze by se pri zahorovani nemelo brzdit az do nuly je fakt dobra, to mi uplne nedoslo.
-
krejcia1
- Registrovaný
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte 30.10.2007 01:00
- Bydliště: Praha a Strakonice
- Klubové ID: 2531
Tak to zahořování asi bude důležitý, dal jsem na auto Brembo max plus deky brembo (myslim že je vyrábí nekdo jinej a jen to přebalujou) zajížděl jsem je tak, že jsem brzdil hodně volně asi 1000 Km, ale nastalo pár situací kdy jsem na to musel jít nechtěně prudčeji, po půl roce mi začali lehce házet. Táta dával na na auto origo ATE i desky ATE, zajížděl je taky volným používáním asi 1000 Km a dneska mu to opět vibruje do volantu jak vbrátor Roberta Rossenberga.
-
Rady523i
- Registrovaný
- Příspěvky: 466
- Registrován: stř 21.11.2012 01:00
ja mam na e 39 do roka už treti brzdy a to podotyam ze vse funguje , brzdice se vrací a kdyz jsem kupoval poslední a to Brembo tak i desky a co se nestalo po opetovném najeti cca 1500 -2000 km opět zvlněné a to nebrzdim zdaleka nijak razantně a ani jsem nemusel nijak zvast na ně slapat , brzi to dobre ale pomalu neudrzim volant v ruce jak to haze a co se tyce měreni nové meli o,15 mm hazivost a ted ale zase zvlástnost jen u spolujezdce se zkrouti pokazdé a na ,25 mm a nejvice to hazi nebo vybruje ze 60na 40 km /h ,,, a ted mi nekdo reknete je to mozné nabojem ,,,, na strane spolujezdce jsem koukal ze majitel jeste v nemecku daval novy a dela to stejne porad
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762

