Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
odlehcenej setrvak->ted uz zkusenosti
Ahoj,znovu otevírám toto téma 
Včera jsem na auto (M50B25) nahodil setrvačník z M20 6kg spolu s přítlačákem a novou lamelou.
Mám takový problém a nevím kde jsem udělal chybu.
Po sešlápnutí spojkového pedálu se mi rozlítne spojkový váleček.
Ta páka v převodovce co tlačí ložisko na přitlačák se mi zdá hrozně utopená.
Sotva na ní dosáhnu prsty.
Převodovku shodím zase dolů a udělám nějaké foto.
Budu moc vděčný za každou odpověd'
Včera jsem na auto (M50B25) nahodil setrvačník z M20 6kg spolu s přítlačákem a novou lamelou.
Mám takový problém a nevím kde jsem udělal chybu.
Po sešlápnutí spojkového pedálu se mi rozlítne spojkový váleček.
Ta páka v převodovce co tlačí ložisko na přitlačák se mi zdá hrozně utopená.
Sotva na ní dosáhnu prsty.
Převodovku shodím zase dolů a udělám nějaké foto.
Budu moc vděčný za každou odpověd'
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Setrvák z M20 s přítlačákem je celkově nižší než setrvák pro M50. Potřebuješ buď podložku mezi vysouvací ložisko a páku nebo jinou páku (E36 M3 3.0 nebo 320i s jednohmotou) nebo nechat vyrobit delší opěrný pin pro páku a nastavit/prodloužit tyčku na prasátku. A nebo kombinaci.
Změř si na obou sestavách vzdálenost páček talířové pružiny od klikovky a budeš vědět o kolik je třeba nastavit výše uvedené možnosti.
Změř si na obou sestavách vzdálenost páček talířové pružiny od klikovky a budeš vědět o kolik je třeba nastavit výše uvedené možnosti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Děkuji za odpověď,asi zkusím vyrobit ten opěrny pin a delší tyčku do prasátka.Nic jiného mi asi nezbydeFrancis píše:Setrvák z M20 s přítlačákem je celkově nižší než setrvák pro M50. Potřebuješ buď podložku mezi vysouvací ložisko a páku nebo jinou páku (E36 M3 3.0 nebo 320i s jednohmotou) nebo nechat vyrobit delší opěrný pin pro páku a nastavit/prodloužit tyčku na prasátku. A nebo kombinaci.
Změř si na obou sestavách vzdálenost páček talířové pružiny od klikovky a budeš vědět o kolik je třeba nastavit výše uvedené možnosti.
Mě to právě nesedí vůbec.Rade520 píše:Mně to funguje normálně ,najeto už několik tis.km bez problémů,krok pedálu spojky ok.
Nic jsem neupravoval, nemůže být rozdíl v setrvačníku nebo v přítlačáku ?
Není ten 6,3kg nižší jak 8,5kg?
Jakou jsi použil spojkovou sadu?
Jakmile jsem šlápl na pedál tak vyjel pistek z prasátka.
Nějak se mi nezdá přitlačák když ho dotáhnu tak talířová pružina se máčkne docela dost směrem k lamele,ale asi to tak má být.
Nic jsem právě neměřil,myslel jsem že to bude ok.
Ještě to celé rozdělám a budu měřit.
Lamela tam je Sachs viz foto.Jak je silná jsem také neměřil.
- Přílohy
-
- rps20140407_143733_386.jpg (89.29 KiB) Zobrazeno 2207 x
To budeš moc hodný jestli to změříš pro porovnáníRade520 píše:Zkusím změřit setrvačníky co mám doma ,
Ale převodovku mám stejnou co ty ,
Setrvačník,lamelu i přítlačák mám e30 325,
Nemáš tu sadu a setrvačník z jiného modelu e21,e28 v tom bych hledal ten rozdíl že mě to funguje a tobě ne .
Přitlačák i lamela je e30 a ten setrvačnik ještě změřim.
Jinak měl jsem tam dvouhmotu s 240mm lamelou asi z 328i,kterou tam dal nejspíš bývalý majitel.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Zvažoval jsem tuto možnost, nutno ohřát a stahnout věnec pro startér, odsoustružit asi 2mm na průměru a navléct ohřátý věnec z M50/M52 setrváku.
Ve finále mám jednohmotu z M50B20 odlehčenou a upravenou pro lamelu+přítlačák z S14B23 (E30 M3) Sachs Performance do 350Nm. Komplet lehčí o víc než 4 kg proti originálu kdy materiál ubyl na obvodu.
Ve finále mám jednohmotu z M50B20 odlehčenou a upravenou pro lamelu+přítlačák z S14B23 (E30 M3) Sachs Performance do 350Nm. Komplet lehčí o víc než 4 kg proti originálu kdy materiál ubyl na obvodu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Vlastní zkušenosti po 6k km s jednohmotou, sestava popsána v předchozím příspěvku.
Je to super
Výrazně lepší akcelerace na nižší kvalty, méně výrazná na vyšší. Excelentní na pravé meziplyny, řazení jedna radost.
Drobná negativa samozřejmě jsou: sotva slyšitelné rachtání převodovky na volnoběh a dunivé vibrace výfuku ve velké zátěži pod 1500 rpm.
Proti získaným kladům jsou zápory prkotiny a mě nijak nepřekážejí.
Při stavbě byly drobné problémy s nastavením, musel jsem prodloužit (vyrobit jinou) tyčku do spojkového prasátka i když mám vyšší vysouvací ložisko a upravenou vysouvací páku. Na vině je velmi upravený setrvák - jednohmota M50 z E36 320i upravená na styl M20 + odlehčení
Je to super
Výrazně lepší akcelerace na nižší kvalty, méně výrazná na vyšší. Excelentní na pravé meziplyny, řazení jedna radost.
Drobná negativa samozřejmě jsou: sotva slyšitelné rachtání převodovky na volnoběh a dunivé vibrace výfuku ve velké zátěži pod 1500 rpm.
Proti získaným kladům jsou zápory prkotiny a mě nijak nepřekážejí.
Při stavbě byly drobné problémy s nastavením, musel jsem prodloužit (vyrobit jinou) tyčku do spojkového prasátka i když mám vyšší vysouvací ložisko a upravenou vysouvací páku. Na vině je velmi upravený setrvák - jednohmota M50 z E36 320i upravená na styl M20 + odlehčení
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
