Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

update SW vsech ridicich jednotek u F10= kolisavy volnobeh?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#21 Příspěvek od Dyx »

TT píše:...no jo už to není starý, dobrý, poctivý auto, řadí se pomalu k ostatním spotřebákům max 5 let a pak vyměnit komplet střeva, hold trend nové doby.. :D, jak tak pomalu pročítám Dyxovi dotazy, koukám, že na té F10 už laik nenajde vůbec nic, co ? :)
No takze asi budu uvazovat o presunuti palivoveho filtru zpet tam kam patri: do motoroveho prostoru.
At mne presvedcuje kdo chce jak chce ze BMW inzenyri to vsechno vymysleli nejgenialnejsim zpusobem a nic se na tom neda vylepsit ale s timto mne nikdo nepresvedci...
Byl jsem u toho kdyz na 118d rv 2006 se mechosi snazili o vymenu vzduchoveho filtru.. museli rozebrat snad pulku motoroveho prostoru vzpery atd. a trvalo jim to skoro hodinu. Na F10ce je napak vymena vzduchace otazkou par minut (zato ten vzduchac stoji snad 45 EUR) ovsem aby se nereklo tak to "vylepsili" tim palivakem dat ho tak aby byl co nejhure dostupny..

Vpravo kdyz stojim pred autem, primo na kastli v motorovem prostoru jsou 2 "kabelove uchyty" a v nich podle vseho je palivove vedeni, jedno silene tluste jedno tensi (tensi asi bude vratka) tak tam bude asi potreba se nekde napojit pro "spravne a logicke a dostupne" umisteni palivoveho filtru...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#22 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

On ten filtr je tam, kde je, protože je vyhřívanej, takže co nejblíž nádrži, aby nafta nezamrzala v potrubí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#23 Příspěvek od Dyx »

Vlasta píše:On ten filtr je tam, kde je, protože je vyhřívanej, takže co nejblíž nádrži, aby nafta nezamrzala v potrubí
Omlouvam se za ironii.. ale ono snad pokud vyse uvedene by byla pravda, tak tim padem by ve VSECH ostatnich predeslych modelech a VSECH autech ostatnich vyrobcu, kde neni "vyhrivany filtr blizko nadrze" (on je zde opravdu nejak hodne blizko nadrze jako ze 2-3cm? ze jsem si toho nevsiml :-)) tak nafta VZDYCKY zmrzne a vsechny auta krome BMW co maji vyhrivany filtr pod sedadlem, tak zustanou kazdou zimu viset se zamrzlou naftou v nadrzi :lol: :lol: :lol: ?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od matiz »

Pokud budes chtit, tak si nech nahrat snizeny interval olejoveho servisu, mam ted dojem ze to bude na 12k km. Neni to zadny problem. Pak tomu nemusis venovat zadnou pozornost a auto samo zacne upozornovat na blizici se vymenu oleje.
Odpovědět