Ahoj všem,
řešil už někdo chlazení vzduchu pomocí vody namísto vzduchu? Když jsme počítali plochu pro IC náporový chlazený vzduch měl by mít metr na metr a sílu 15cm aby jsme získali teplotu v saní, kterou potřebuji. Stejný "výkon" by měl vodní IC s minimálním rozměrem.
Na internetu to moc lidí neřešilo, argument byl že kdyby to bylo dobrý montuje se to sériově.
Nyní nová M4 i M3 budou mít vodní IC což mě přesvědčilo že je to dobrá cesta.
Budu rád za každé info díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vodní intercooler
no třeba X6 5litr s dvěma turbama má také vodní chlazení.
zlepšuje to malou kapacitu vzduchu, jen nevím jaká je tam účinnost.
také jsem o tom přemýšlel, ale použít to jako aftercooler.
Na výstupu z turba mám 152°C za seriovym coolerem mám 94°C
měřeno při 1,5bar a vzduch měl 26°C
chtěl jsem dát velký celohliníkový a za něj ještě vodní aftercooler.
něco takového:
http://www.highperformanceparts.cz/afte ... mpou.24016
zlepšuje to malou kapacitu vzduchu, jen nevím jaká je tam účinnost.
také jsem o tom přemýšlel, ale použít to jako aftercooler.
Na výstupu z turba mám 152°C za seriovym coolerem mám 94°C
měřeno při 1,5bar a vzduch měl 26°C
chtěl jsem dát velký celohliníkový a za něj ještě vodní aftercooler.
něco takového:
http://www.highperformanceparts.cz/afte ... mpou.24016