M54B30(puvodně cca 77tis km+kompresor) po zastavbě(květen 2014) naj kolem 2tis ,olej 5w50 mobil vyměněn po 300km ,
pár mistních mělo tu čest,
na brzdě (dieselpower.cz) při 30C .....520hp a 680NM při 1baru(gt35r) save boost je myslim pro motor do 1,5baru
ale nad 1bar už klouže keramika (strvak a přítlačak S54)
graf z brzdy doložím a zatím je motor pořád namontovan ,takže vyzkoušet není problém
 
 .....................................................................
písty CP piston (custom CR8,8.1)
ojnice K1
Cooperring PPF head gasket
Supertech sací ventily
ARP Head studs(stefty hlava)
ARP Main studs(stefty klika)
kovova vodni pumpa
bmw hlaví šály a ojnicní
vedeni roz. řetezu (nove bmw)
všechny gufera a tesnení
nove hydra
svíce NGK BKR7(chladnejší)
blok a hlava srovnana a vše co je třeba
novy řetez k olej pumpě + zavařena matka ozub kola
cena tohohle přesashuje bez prace 79tis kč
na prodej je motor bez el atd ....................cena 79 tis kč
po dohoděk motoru možno litinove svody(T3)za 4000kč
......................................................................................................................................................................................................................
 nejde mi vložit novek inz tak to jebnu sem
 nejde mi vložit novek inz tak to jebnu semdál na prodej .......
blok S50b32,vrtanej na 87mm ,hotovej a pripravenej
8000kč
písty orig 3,2 86,4mm
3500kč
vanos 3,2 naj 115tis
9000kč
dvouhmota + přitlačak(smg)
5000kč
dohoda
775998099

 
  


 ?
?
 
							 tak sem pořidil jinej motor kterej bych tam chtěl na přiští rok .............
 tak sem pořidil jinej motor kterej bych tam chtěl na přiští rok ............. 
   
  