Zdar pánové, rád bych se zeptal, jestli Vám taky vrže palubní deska, případně co s tím jde udělat.
Mě vrže něco v palubce u spolujezdce (E82). Zkoušel jsem zjistit místo vrzání a jde to odněkud zevnitř palubní desky pod air bagem u spolujezdce. Není to ani v uzaviratelné příhrádce, ani nahoře pod sklem.
Při nízkých otáčkách to trochu vibruje a při nerovnostech v tom popraskává. Už mě to docela sere.
Zkoušel jste někdo třeba nacpat nějakou pásku mezi plasty? Díky.
Na vině je samozřejmě tvrdý podvozek a české silnice
Přesně tak ja píšeš, auta se za těchto podmínek prostě rozvrzají..
Ta páska docela funguje, ale musí mít alespoň 1mm tloušťku, takže ideálně ta oboustranná. Vymezit všechny vůle mezi plasty je ale zábava na celou zimu
Právě v tímhle mě zklamaly i 90/91. To co jsem u 46 neznal, tady jako by se vrátili o desetiletí zpět. Navíc mi ještě vrže panoramatická střecha. Taky moc super. Před 91 jsem měl 60 a bez problémů. Prostě na 1 a 3 se dost šetřilo
gsicbr píše:Právě v tímhle mě zklamaly i 90/91. To co jsem u 46 neznal, tady jako by se vrátili o desetiletí zpět. Navíc mi ještě vrže panoramatická střecha. Taky moc super. Před 91 jsem měl 60 a bez problémů. Prostě na 1 a 3 se dost šetřilo
E90 po FL mi přijde právě úplně v pohodě. Z F30 je cejtit, že je míň robustní než předchůdce a i ty plasty jsou víc papundekl. Hlavně spodní část palubky a dveří. Seděl jsem i v LCI F30. Tapecírunk taky za nic nestojí. Ani v pětce.
A nechápu, proč na F BMW chybí zevnějšku na horní hraně předního okna gumová lišta/těsnění. Je tam ostrá hrana...
pleaseSMILE píše:Je to BMW a není to sedmička. Co jiného od této firmy očekávat? A to jsi ještě toho po ČR silnicích nenajel...
Loketka ti neskřípe/nevrže? Tohle je typický neduh E82.
Pokoušel jsi se to vrzání palubky nějak poladit? Při nízkých otáčkách mi tam uvnitř palubky něco rezonuje, podle zvuku ale spíše nějaký plech než plast. Budu se asi muset nějak podívat dovnitř.
nemůže to být kryt motoru? mě jednou něco vrzalo a vypadalo to jako uvnitř, ale zvuky ve skutečnosti šly od krytu motoru, který byl špatně nasazen a rezonoval jen při určitých otáčkách (jak se motor ais víc třásl) o vzpěru. Zkusil bych to vzít i tak...
..co se může rozvrzat uvnitř palubovky?
pleaseSMILE píše:Je to BMW a není to sedmička. Co jiného od této firmy očekávat? A to jsi ještě toho po ČR silnicích nenajel...
Loketka ti neskřípe/nevrže? Tohle je typický neduh E82.
Pokoušel jsi se to vrzání palubky nějak poladit? Při nízkých otáčkách mi tam uvnitř palubky něco rezonuje, podle zvuku ale spíše nějaký plech než plast. Budu se asi muset nějak podívat dovnitř.
MiraCZ píše:nemůže to být kryt motoru? mě jednou něco vrzalo a vypadalo to jako uvnitř, ale zvuky ve skutečnosti šly od krytu motoru, který byl špatně nasazen a rezonoval jen při určitých otáčkách (jak se motor ais víc třásl) o vzpěru. Zkusil bych to vzít i tak...
..co se může rozvrzat uvnitř palubovky?
To mě taky napadlo, ale když jsem do palubky v tom místě zkusit trochu prásknout rukou, na chvíli to přestalo. Pak auto někde drnclo a už to zase vrzalo. Jsou tam nějaké ty průduchy vzduchotechniky, klapky, nevím.
Kryt motoru myslíš ten plast co je přímo na těle motoru? Ten s logem BMW?
U mě vrzala hlavně přihrádka před spolujezdcem a to jak doraz vpravo, tak ten píst na levé straně. A při savu našich silnic se není co divit, že je interiér rozvrzaný