Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Na BMW servis do Německa nebo Rakouska?
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Byl jsem v BMW v Nemecku nekolikrat, menili mi napr celni sklo z pojistky po kaminku. Pristup v Nemecku na urovni, nic neni problem, prace perfektne a velmi rychle odvedena, cena nizsi nez v CR - i pojistovna se divila. Za me asi tak. Dulezita podminka je, ze umis dobre nemecky a nevypadas u nich jako privandrovalej turek 

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Počkat to fakt jde? S českou pojistkou je do Německého BMW a nechat to tak opravit? To bych toho asi využil, měnili mi sklo v CarTecu na Průbežné a dešťák se nechová dobře, ikdyž ho seřizovaliscooter_x píše:...menili mi napr celni sklo z pojistky po kaminku. Pristup v Nemecku na urovni, nic neni problem, prace perfektne a velmi rychle odvedena...
Jinak je obecně známo, že kvalita autorizovaých servisů je v ČR naprostá katastrofa. Pokud nemáš funglovku, tak Ti ty hovádka tam dají znát, že tam něpatříš a jsi odpad. Nehledě na to, že ví kulový. Byl jsem svědkem toho, že postarší pán chtěl další klíč do 1 rok starého auta. Borec na servisu mu řekl, že musí vyměnit CAS, všechny zámky...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Ano, šlo to bez problému, říkali mi, že mají i víc českých (a dalších zahraničních) klientů. Pojišťovna s tím neměla problém, chtěli jen předběžnou kalkulaci od něm. BMW dealera a upozornili mě, že pokud by rozdíl od českého BMW byl větší, že si ho zaplatím sám.
U německého dealera mi pak zpětně říkali, že to není problém pro ně i přes plnou moc, že to všechno zařídí sami. Já si to raději zařizoval všechno sám.
Jinak ten německý dealer byl BMW Strauss Plauen.
U německého dealera mi pak zpětně říkali, že to není problém pro ně i přes plnou moc, že to všechno zařídí sami. Já si to raději zařizoval všechno sám.
Jinak ten německý dealer byl BMW Strauss Plauen.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Tak pánové, právě jsem se vrátil z Něměcka. Byl jsem se svým novým (ojetým) BMWčkem poprvé v servisu a také poprvé v německém servisu. Musím říct, že super! Ochota, pořádek, vstřícnost, výborná angličtina všech zůčastněných. Poprvé v servisu jsem poznal "náš zákazník, náš pán". Absolvoval jsem standardní servis, výměna náplní a filtrů. Zašel jsem si tam do města na kafe a do hodiny a půl mi volali, že je auto připravené.
Oslovil jsem několik německých a českých servisů se stejnou poptávkou servisu. Na zálkadě VIN připravili cenové nabídky. Víceméně v přepočtu vycházela nabídka neměckých a českých servisů stejně. Pak tu bylo několik českých servisů (Praha) s cenou nesmyslně nadsazenou. Vše autoriz. BMW. Byl jsem v jedné z poboček http://www.lell-bmw.de/. Z Prahy 95% po dálnici, necelé dvě hodiny.
Budete možná namítat nesmyslnost jet takovou dálku, stojí to benzín a čas, ale asi jsem blázen a rád jsem si udělal výlet.
Oslovil jsem několik německých a českých servisů se stejnou poptávkou servisu. Na zálkadě VIN připravili cenové nabídky. Víceméně v přepočtu vycházela nabídka neměckých a českých servisů stejně. Pak tu bylo několik českých servisů (Praha) s cenou nesmyslně nadsazenou. Vše autoriz. BMW. Byl jsem v jedné z poboček http://www.lell-bmw.de/. Z Prahy 95% po dálnici, necelé dvě hodiny.
Budete možná namítat nesmyslnost jet takovou dálku, stojí to benzín a čas, ale asi jsem blázen a rád jsem si udělal výlet.
Pokud to není tajné, mohl by jsi tu napsat jak se pohybovali ceny? Hlavně ty přemštěné a uvést i jaký to byl servis. Ať lidi ví, komu se vyhnout.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tajné to není, ale nezdá se mi dobrej nápad se tady o tom rozepisovat. Rozhodně ale doporučuju jich vždy zkusit oslovit více. Může to ušetřit tisíce. Jak kvalitně pak bude provedena samotná práce je ale věc druhá.hurvajs77 píše:Pokud to není tajné, mohl by jsi tu napsat jak se pohybovali ceny? Hlavně ty přemštěné a uvést i jaký to byl servis. Ať lidi ví, komu se vyhnout.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: sob 18.06.2011 00:00
Původně jsem to sem nechtěl psát, ale přes soukromé zprávy se Vás ptalo více, takže to sem hodím. Berte to s rezervou, je to hrubě orientační a vše se může velmi lišit případ od případu.
Pro srovnání jsem poptával následující: výměnu oleje (náplň 6,5l) Castrol 5W30 LL04 (dávají všichni), olejový filtr a práce. Na základě VIN mi byl nabídnut servis za tyto ceny. Ne všichni mi na e-mail odpověděli, což nechápu. Doporučuji je oslovit s poptávkou a nechat je udělat odhad. Další věc je samozřejmě samotná práce. Obecně nemám důvěru k českým autorizovaným servisů. Mám dlouhodobě špatné zkušenosti se servisy koncernu VW v ČR.
Česká republika (specializované):
Machmotors 5 500 Kč
Bwmotors 4 500 Kč
Česká republika (autorizované):
Bychl 4 700 Kč
Invelt 5 500 Kč
Cartech 6 000 Kč
Stratos 10 000 Kč
Německo (autorizované):
J.B. LELL 6 300 Kč
Niederlassung Dresden 6 400 Kč
Salmannsberger Deggendorf 5 600 Kč
Leebmann Passau 6 000 Kč
Herrnleben Bayreuth 6 000 Kč
Degner Hof 6 000 Kč
Rozdíl byl dále také v komunikaci, ochotě a vstřícnosti. Opět ve prospěch Německa.
Pro srovnání jsem poptával následující: výměnu oleje (náplň 6,5l) Castrol 5W30 LL04 (dávají všichni), olejový filtr a práce. Na základě VIN mi byl nabídnut servis za tyto ceny. Ne všichni mi na e-mail odpověděli, což nechápu. Doporučuji je oslovit s poptávkou a nechat je udělat odhad. Další věc je samozřejmě samotná práce. Obecně nemám důvěru k českým autorizovaným servisů. Mám dlouhodobě špatné zkušenosti se servisy koncernu VW v ČR.
Česká republika (specializované):
Machmotors 5 500 Kč
Bwmotors 4 500 Kč
Česká republika (autorizované):
Bychl 4 700 Kč
Invelt 5 500 Kč
Cartech 6 000 Kč
Stratos 10 000 Kč
Německo (autorizované):
J.B. LELL 6 300 Kč
Niederlassung Dresden 6 400 Kč
Salmannsberger Deggendorf 5 600 Kč
Leebmann Passau 6 000 Kč
Herrnleben Bayreuth 6 000 Kč
Degner Hof 6 000 Kč
Rozdíl byl dále také v komunikaci, ochotě a vstřícnosti. Opět ve prospěch Německa.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
Dnes autorizáky žijí jen ze servisu. Bohužel, na tom oleji je to ojebávání nejmarkantnější. Když mně před 10 lety naúčtovali za olej 5W-30 800 Kč/l, od té doby jsem si tam na výměnu vozil vlastní 0W-30 za méně, než polovinu jejich ceny, v originál litrovkách, aby se nemohli kroutit kvůli záruce
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Olej účtovali v rozmezí 450 a 550 Kč/l. Šlo o Castrol EDGE Professional LL04 5W-30, který někdo v nabídkách označoval jako BMW ORIGINAL 5W-30 Quality LL04 Engine Oil, což je předpokládám to samé v jiné láhvi.Vlasta píše:Dnes autorizáky žijí jen ze servisu. Bohužel, na tom oleji je to ojebávání nejmarkantnější. Když mně před 10 lety naúčtovali za olej 5W-30 800 Kč/l, od té doby jsem si tam na výměnu vozil vlastní 0W-30 za méně, než polovinu jejich ceny, v originál litrovkách, aby se nemohli kroutit kvůli záruce
V českých e-shopech ho mají za 250-300 Kč/l. Člověk z Castrol Lubricants ČR, s.r.o. mi říkal, že je to zajímavé. Řady olejů professional jdou od nich jen do autorizovaných servisních sítí, takže těžko říct, kde je e-shopy berou.
Ty kraso... realna cena je bita na padrť ... jako zloději jsou všichni, ale Stratos je vrchol... navíc za 5w-30 LL srajdu....
Jinak mam podobne zkusenosti, u jiného auta kde ho vozim do autorizaku kvůli stemplu atd atd... taky vždy poptavam dopředu s nacenenim jednotlivosti a ceny se dokážou vyrazne lisit.... kdo se nezepta, holt plati... palec hore
Jinak vymena oleje a filtru je realne za praci cca 1/2 hodinka, tj. max 200 czk u "normálních lidi", olejovej filtr do benzinaku par stovek a olej leju zavodni ne-longlife Millers 5w-40 CFS za cca 380 czk/litr diky velkoodberne sleve... to ze ten olej je uplne nekde jinde je věc jina....
Jinak mam podobne zkusenosti, u jiného auta kde ho vozim do autorizaku kvůli stemplu atd atd... taky vždy poptavam dopředu s nacenenim jednotlivosti a ceny se dokážou vyrazne lisit.... kdo se nezepta, holt plati... palec hore

Jinak vymena oleje a filtru je realne za praci cca 1/2 hodinka, tj. max 200 czk u "normálních lidi", olejovej filtr do benzinaku par stovek a olej leju zavodni ne-longlife Millers 5w-40 CFS za cca 380 czk/litr diky velkoodberne sleve... to ze ten olej je uplne nekde jinde je věc jina....
Měnit bych chtěl každý rok nebo 10tis km. S olejem nemám moc zkušenosti. V Německu doporučili tohle. Určitě se k Vám rád na FB připojím, díky za pozvání.xyron píše:JayFader : ty bys do 135i rozhodne lejt 5w-30 neměl, kor jestli jezdis trosku agresivnejs..... minimalne 5w-40 neli 5w-50 ... kvůli dosahovanym teplotam... a i tak menit max po 12tis km
Jestli mas FB, klidne pojd za nama do skupiny "BMW 335i CZ" ... když mas tu N54