Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X5 koupě
já nikoho nikam nelámu, jen říkám svoje názory, E65 je někde jinde komfortem i svezením a nějak nevidím důvod si koupit X5 za 3-4 kila
přijet se svíst obojím a můžeš sám hned porovnat co ti líp sedí.
stejně potřebuješ ty auta obě, já chtěl k E66 druhou V8, podmínky byli V8, komforty, webasto a cena do 150k,
vypadlo mi z toho E38, E39, E53,
- E39 je taková chudá, ten interier je z těchto aut nejhorší, navíc se mi strašně nelíbí jak je to celý takový kulatý a nešla sehnat ve výbavě, s komfortama a webastem skoro nic, navíc je E39 strašně nízká a blbě se nasedá a vysedá
- E38 je z těchto aut nejlepší, ale většina aut už sou vraky a nebo stojí 3 kila, navíc je nesmysl mít dvě sedmy, druhé auto by mělo být jiného charakteru
- E53 je k sedmě prostě nejlepší volba, ty auta se doplnují X5 jezdím krátké trasy, protože na dalnici je v tom hluk, skáče to po cestě, ale je super do města, v poslední době jezdím hodně po poli tak co celkem využiju, jen ten provoz něco stojí.
celoměch je nejlepší podvozek, ale ten nesportpaketovej, tchán to má na svojí E53 a nádherně to žehlí cestu, ale něco to stojí no.
a ano už se občas stane že někdo koupí X5 za 60 a sedmu za kilo, a prostě podle mě nemá smysl ani za jedno z těch aut dávat 3 kila,
přijet se svíst obojím a můžeš sám hned porovnat co ti líp sedí.
stejně potřebuješ ty auta obě, já chtěl k E66 druhou V8, podmínky byli V8, komforty, webasto a cena do 150k,
vypadlo mi z toho E38, E39, E53,
- E39 je taková chudá, ten interier je z těchto aut nejhorší, navíc se mi strašně nelíbí jak je to celý takový kulatý a nešla sehnat ve výbavě, s komfortama a webastem skoro nic, navíc je E39 strašně nízká a blbě se nasedá a vysedá
- E38 je z těchto aut nejlepší, ale většina aut už sou vraky a nebo stojí 3 kila, navíc je nesmysl mít dvě sedmy, druhé auto by mělo být jiného charakteru
- E53 je k sedmě prostě nejlepší volba, ty auta se doplnují X5 jezdím krátké trasy, protože na dalnici je v tom hluk, skáče to po cestě, ale je super do města, v poslední době jezdím hodně po poli tak co celkem využiju, jen ten provoz něco stojí.
celoměch je nejlepší podvozek, ale ten nesportpaketovej, tchán to má na svojí E53 a nádherně to žehlí cestu, ale něco to stojí no.
a ano už se občas stane že někdo koupí X5 za 60 a sedmu za kilo, a prostě podle mě nemá smysl ani za jedno z těch aut dávat 3 kila,
pro: laik
Tady má JaraX pravdu, že je lepší jít do BMW 750i nebo 745i (já bych se možná přikláněl za 750i, ale je to otázka peněz), zase na krátké tratě do 15 km to pěkně bude papkat, protože se to všechno ani pořádně "nezahřeje".
a) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
b) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
Tady má JaraX pravdu, že je lepší jít do BMW 750i nebo 745i (já bych se možná přikláněl za 750i, ale je to otázka peněz), zase na krátké tratě do 15 km to pěkně bude papkat, protože se to všechno ani pořádně "nezahřeje".

a) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
b) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
- Přílohy
-
- BMW_745i_Ham.jpg (150.48 KiB) Zobrazeno 2061 x
Dobrej komediant,ale co taky ocekavat od nekoho kdo se.jmenuje Erdogan ze?!.Uz vidim ty vysivany koberecky a decky uvnitr,peknej humus! (Odkaz jsem ani neotviral)
Ale proc pisu,co ja porad nechapu je to ze nekdo se zakouka do x5 e53,chce V8 takze bud 4.4 nebo 4.8is,na 4.6is kaslat to je pri soucasnem stari vozu slusna pokladnicka.A nejednou potencionalni zajemce zjisti ze 4.4 nechce protoze je to do e53 "malo" vykony a ze 4.8is je top motorizace a tomu taky odpovida cena slusnych kusu,do.toho par remcalu pro ktere je e65 vic jak bozske auto a zacnou zajemce lanarit at na e53 kasle a jde do 7er.Tak pokud chci x5 tak chci x5 a ne 7er,ty dve auta jsou tak naprosto odlisne ze pokud chci x5 nespokojim se proste se 7er,to stejny plati aj obracene.
Takze Laik beztak skonci v 745i protoze jina moznost mu stejne ani nezbyde.
Ale proc pisu,co ja porad nechapu je to ze nekdo se zakouka do x5 e53,chce V8 takze bud 4.4 nebo 4.8is,na 4.6is kaslat to je pri soucasnem stari vozu slusna pokladnicka.A nejednou potencionalni zajemce zjisti ze 4.4 nechce protoze je to do e53 "malo" vykony a ze 4.8is je top motorizace a tomu taky odpovida cena slusnych kusu,do.toho par remcalu pro ktere je e65 vic jak bozske auto a zacnou zajemce lanarit at na e53 kasle a jde do 7er.Tak pokud chci x5 tak chci x5 a ne 7er,ty dve auta jsou tak naprosto odlisne ze pokud chci x5 nespokojim se proste se 7er,to stejny plati aj obracene.
Takze Laik beztak skonci v 745i protoze jina moznost mu stejne ani nezbyde.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Vy jste mi ale chytrý pán! Na Vás jsem tu opravdu čekal. Děkuji, že jste se také ozval. Jedná se, pane, o "komediantskou" úpravu od firmy Hamann. Někomu se líbit může, někomu nemusí, hlavně, že jste odkaz pro jistotu neotvíral. A to se mi na Vás líbí! To můžete rovnou tvrdit, že Alpina je také "dobrej komediant". Ale respektuji Váš názor.Sweden píše:Dobrej komediant,ale co taky ocekavat od nekoho kdo se.jmenuje Erdogan ze?!.Uz vidim ty vysivany koberecky a decky uvnitr,peknej humus! (Odkaz jsem ani neotviral)
Ale proc pisu,co ja porad nechapu je to ze nekdo se zakouka do x5 e53,chce V8 takze bud 4.4 nebo 4.8is,na 4.6is kaslat to je pri soucasnem stari vozu slusna pokladnicka.A nejednou potencionalni zajemce zjisti ze 4.4 nechce protoze je to do e53 "malo" vykony a ze 4.8is je top motorizace a tomu taky odpovida cena slusnych kusu,do.toho par remcalu pro ktere je e65 vic jak bozske auto a zacnou zajemce lanarit at na e53 kasle a jde do 7er.Tak pokud chci x5 tak chci x5 a ne 7er,ty dve auta jsou tak naprosto odlisne ze pokud chci x5 nespokojim se proste se 7er,to stejny plati aj obracene.
Takze Laik beztak skonci v 745i protoze jina moznost mu stejne ani nezbyde.
Nikdo tady nikomu nic nevnucuje, jsme na fóru a volně diskutujeme. Jestli se rozhodne "laik" pro X5 nebo 7, je nám jedno, servisy a benzíny či LPG si bude platit pouze on sám. Pokladnička to může být i u nového vozidla, pokud není zaplacený servis na pár let dopředu, nicméně čas strávený po servisech Vám to už nevrátí. Upozorňoval jsem už před pár články, že na tyhle vozidla, obzvláště v ojetém stavu, potřebujete chechtáky a musíte počítat s tím, že to nespraví jen pár tisícovek jako u malého "obyčejného" auta, ale že to jsou často desetitisíce korun a je dobře mít bokem na takový servis, který může a nemusí nastat. Remcalů je tady možná dost, lidí, co si myslí, že mají božskou sedmičku také, to ale neznamená, že to tak vnímají všichni. Ať se "laik" rozhodne, jak chce, vše záleží jen na něm!!!
Můžeme si tu povídat Vy i já, co chceme, možná si nakonec nekoupí ani jedno!
sweden o tom že je sedma někde jinde nepochybuje nikdo, řekne ti to i Killingman kterej z tvého IS přešel do E65, je to prostě auto které nabízí něco jiného, zkus s e65 něco najet, než budeš hodnotit.
vlastněmec tak není žadnej co má božskou sedmičku, jen má prostě obě auta, vlastní x let jak E65 tak E53 a muže porvnovávat, a jak jsem již 1000x psal, E65 a E53 se výborně doplnujou a mám spoustu majitelů co maji obě auta a kdyby měli jedno prodat, asi nikdo by nevolil E65, všichni by prodali radši X5.
přesto je X5 dobré auto, ale nemá smysl za něj solit větši peníze než E65.
a ano sou to rozdílná auta, rozdílné třídy, sedma moc neumí jezdit po poli a E53 zase neumí moc nabídnout komfort.
ale přesto se auta vybíraj i podle ceny, nejen dle typu, E60 je taky uplně jiné auto než E65, ale pokud by mě E60 ve stejné výbavě stála o 150 min jak stejně vybavené E65 ze stejným motorem, tak si vezmu radši poruchovější a levnější E60 než "předraženou e65"
a ten haman je strašná odpornost, legální Tuzing
vlastněmec tak není žadnej co má božskou sedmičku, jen má prostě obě auta, vlastní x let jak E65 tak E53 a muže porvnovávat, a jak jsem již 1000x psal, E65 a E53 se výborně doplnujou a mám spoustu majitelů co maji obě auta a kdyby měli jedno prodat, asi nikdo by nevolil E65, všichni by prodali radši X5.
přesto je X5 dobré auto, ale nemá smysl za něj solit větši peníze než E65.
a ano sou to rozdílná auta, rozdílné třídy, sedma moc neumí jezdit po poli a E53 zase neumí moc nabídnout komfort.
ale přesto se auta vybíraj i podle ceny, nejen dle typu, E60 je taky uplně jiné auto než E65, ale pokud by mě E60 ve stejné výbavě stála o 150 min jak stejně vybavené E65 ze stejným motorem, tak si vezmu radši poruchovější a levnější E60 než "předraženou e65"
a ten haman je strašná odpornost, legální Tuzing
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nevim proc, vzpomel jsem si na jednu scenku z Top gearu 
https://youtu.be/f8-NNEK1kGo?t=16s
Ja bych z X rady zadny velky terenak fakt nedelal. Ano, zrejme ma lepsi prujezdnost nez sedma, ale zase o tolik ne e... V zime jsem sice problem nikdy nemel (dost neprijemny vyjezd od baraku do kopce), ale to byly taky trochu jiny gumy, ktery na Xkach asi bezne behem celeho roku majitele nemivaji.
Xko je fajn. Manzelka me jeste porad nenavidi, ze jsem ho dal pryc, ale je to zenska, vidi v tom trochu jiny uzitek, nez jsem v tom zrejme (ne)videl ja...
A ten Hamman ma jenom blbou barvu...

https://youtu.be/f8-NNEK1kGo?t=16s
Ja bych z X rady zadny velky terenak fakt nedelal. Ano, zrejme ma lepsi prujezdnost nez sedma, ale zase o tolik ne e... V zime jsem sice problem nikdy nemel (dost neprijemny vyjezd od baraku do kopce), ale to byly taky trochu jiny gumy, ktery na Xkach asi bezne behem celeho roku majitele nemivaji.
Xko je fajn. Manzelka me jeste porad nenavidi, ze jsem ho dal pryc, ale je to zenska, vidi v tom trochu jiny uzitek, nez jsem v tom zrejme (ne)videl ja...
A ten Hamman ma jenom blbou barvu...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
já jezdím s X5 běžně do terenu, prošel jsem i školením xdrive v německu, docela zajimavy co X5 dokáže, nějak bych netvrdil že X5 nic neumí, táhl jsem s tím vlečku za traktor, jezdím po zoraným poli, různý průjezdy, lesem, jednou jsem potkal hraniční kámen a to bolelo, předface je v terenu super, jelikož je to stála 4x4, mám tam hodně hruby gumy a ono to je nejvíc o gumách.
todle by sedma asi neprojela
https://www.youtube.com/watch?v=cMj56a0OPv0
https://www.youtube.com/watch?v=T8NXtQRmewI
https://www.youtube.com/watch?v=d3czKelfObU
sedma taky umí

https://www.youtube.com/watch?v=RMkYt8pT3vg
todle by sedma asi neprojela

https://www.youtube.com/watch?v=cMj56a0OPv0
https://www.youtube.com/watch?v=T8NXtQRmewI
https://www.youtube.com/watch?v=d3czKelfObU
sedma taky umí


https://www.youtube.com/watch?v=RMkYt8pT3vg
Koukam ze jsem pichnul do vosiho hnizda
.
Asi me pan Harry XXXXL moc nepochopil,ale to je fuk.To ze je pro me Hamann od pradavna humus je pravda,s Alpine bych to proboha radsi ani nesrovnaval,ta se venuje i jinym vecem nez jen vesmes megahnusny plasty.
Co jsem chtel ale prechazejicim prispevek rict je to ze pokud chci X5 chci ji z nejakyho duvodu,vyssi posed,prujezdnost,vzhled .... a kdyz chci 7er tak ji chci pro jeji komfort,vybavenost,vzhled...Pokud mam vysnenou x5 nemuzu pak prijit na to ze chci vlastne 7er.Je mi uplne jedno co si Laik koupi,chtel jsem jenom pomoc pokud by mel vysnenou,jak na zacatku vypadalo 4.8is,ukazat.mu co a jak a jak to auto celkove funguje,preci jenom e53 4.8is neni moznost projet jen tak kazdy den.
Toho koho jsem se dotknul co se e65 tyce se omlouvam


Asi me pan Harry XXXXL moc nepochopil,ale to je fuk.To ze je pro me Hamann od pradavna humus je pravda,s Alpine bych to proboha radsi ani nesrovnaval,ta se venuje i jinym vecem nez jen vesmes megahnusny plasty.
Co jsem chtel ale prechazejicim prispevek rict je to ze pokud chci X5 chci ji z nejakyho duvodu,vyssi posed,prujezdnost,vzhled .... a kdyz chci 7er tak ji chci pro jeji komfort,vybavenost,vzhled...Pokud mam vysnenou x5 nemuzu pak prijit na to ze chci vlastne 7er.Je mi uplne jedno co si Laik koupi,chtel jsem jenom pomoc pokud by mel vysnenou,jak na zacatku vypadalo 4.8is,ukazat.mu co a jak a jak to auto celkove funguje,preci jenom e53 4.8is neni moznost projet jen tak kazdy den.
Toho koho jsem se dotknul co se e65 tyce se omlouvam


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Sweden píše:Koukam ze jsem pichnul do vosiho hnizda.
Asi me pan Harry XXXXL moc nepochopil,ale to je fuk.To ze je pro me Hamann od pradavna humus je pravda,s Alpine bych to proboha radsi ani nesrovnaval,ta se venuje i jinym vecem nez jen vesmes megahnusny plasty.
Co jsem chtel ale prechazejicim prispevek rict je to ze pokud chci X5 chci ji z nejakyho duvodu,vyssi posed,prujezdnost,vzhled .... a kdyz chci 7er tak ji chci pro jeji komfort,vybavenost,vzhled...Pokud mam vysnenou x5 nemuzu pak prijit na to ze chci vlastne 7er.Je mi uplne jedno co si Laik koupi,chtel jsem jenom pomoc pokud by mel vysnenou,jak na zacatku vypadalo 4.8is,ukazat.mu co a jak a jak to auto celkove funguje,preci jenom e53 4.8is neni moznost projet jen tak kazdy den.
Toho koho jsem se dotknul co se e65 tyce se omlouvam![]()
Ne, opravdu jsem Vás nepochopil, obrázek jsem si ale musel udělat, to zase ano...

Za chvíli z Hamanna bude Hama a z Alpiny Alpa... Ale jsem rád, že Vás tu máme, strašně dlouho jsem se nezasmál a nemyslím to teď zle a na Vaši adresu, tak mě neberte za slovo.

Laik: podle mě sám neví, do čeho jít, ať se sveze a rozhodne mezi x5 nebo 7, na obě asi nemá chechtáky, ale možná se hluboce mýlím.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Jen pro příklad, když bych dnes šel do e53 a vím co už vím, tak bych si udělal výlet s JaraXem a kešem.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
U nás pěknou asi jen tak nenajdeš... A má už 300 tisíc za sebou, což je také dost. Dovezl bych si ji raději ze zahraničí, ale vždycky je i tu riziko, proto to chce pořádnýho mechanika s diag. s sebou.vlastnemec píše:Jen pro příklad, když bych dnes šel do e53 a vím co už vím, tak bych si udělal výlet s JaraXem a kešem.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Tak na ceskym trhu jsou ceny dost jinde,problem je ten ze je to na ceskym trhu nedostatkovy zbozi,bohuzel.My kupovali z kraje roku tady na klubu od Michala 4.8is 2005 v lpg od Jaraxe,individualu a hodne naslapane vybave,130tis.km najeto,stav exterier/interier/technika v TOP stavu,stala 330k a to se tady valela v inzerci dost dlouho.Takze sehnat se da ale chce to cas,more casu,vim ze to neni jednoduchy,neco podobnyho jsem si prozil pri hledani e39 m5,po roce a neco jsem to vzdal.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Hary - bingo, na obě opravdu nemám, to bych tady neměl co řešit.
U X5 je strašák téměř pokaždé motor složitě ven. X5 se mi víc líbí (vyšší posez, ideál do města a na okresky, komfort na okresce asi nevyužiji) nebo 7er z rozumu (levnější auto i servis).
A některé určitě musím koupit. Děkuji za živou debatu, i ze záporné reakce si můžu udělat jasněji.A samozřejmě navštívím JaraXe i Svedena.
Zastaralá koncepce X5 mi vůbec nevadí i z důvodu, že u všech automobilek to jde model od modelu do kytek. E53 mi připadá jako poslední klasický poctivý baworák s technologií E39 do r.v.2007.
U X5 je strašák téměř pokaždé motor složitě ven. X5 se mi víc líbí (vyšší posez, ideál do města a na okresky, komfort na okresce asi nevyužiji) nebo 7er z rozumu (levnější auto i servis).
A některé určitě musím koupit. Děkuji za živou debatu, i ze záporné reakce si můžu udělat jasněji.A samozřejmě navštívím JaraXe i Svedena.
Zastaralá koncepce X5 mi vůbec nevadí i z důvodu, že u všech automobilek to jde model od modelu do kytek. E53 mi připadá jako poslední klasický poctivý baworák s technologií E39 do r.v.2007.
V pohodě, to asi většina lidí z nás, důležité je, abyste měl jasno, do čeho jít a na co se zaměřit. Já teda poslední dobou upřednostňuji komfort než tvrdou prkenici alá žebřiňák, asi holt stárnu a E53 u mě jedině ve verzi 4.8is - ten paket a jiný vzhled, vypadá to famózně, jede to moc hezky (i tvrdě na našich silnicích), ale sehnat pěknou ve slušném stavu a za slušný peníze je běh na dlouhou trať, ale za půl mega už si můžete koupit ne E53, ale verzi E70 s podobně výkoným motorem a mnohem lepším designem, druhou otázkou je, co na to servis a díly, kvalita šla bohužel dolů, a to nejen u BMW, ale i jiných prémiových značek.laik píše:Hary - bingo, na obě opravdu nemám, to bych tady neměl co řešit.
U X5 je strašák téměř pokaždé motor složitě ven. X5 se mi víc líbí (vyšší posez, ideál do města a na okresky, komfort na okresce asi nevyužiji) nebo 7er z rozumu (levnější auto i servis).
A některé určitě musím koupit. Děkuji za živou debatu, i ze záporné reakce si můžu udělat jasněji.A samozřejmě navštívím JaraXe i Svedena.
Zastaralá koncepce X5 mi vůbec nevadí i z důvodu, že u všech automobilek to jde model od modelu do kytek. E53 mi připadá jako poslední klasický poctivý baworák s technologií E39 do r.v.2007.
Hrozně se mi líbí BMW X6 M 1. generace, ale dlouho se budu rozmýšlet, zda do toho v budoucnu někdy půjdu, ale to už je trošku jiný příběh. Možná to vyhraje staré ML63 AMG... Držím palce a ať se podaří vybrat správný kus. Mějte se.
pro: laik
BMW X5 4.8iS, 360 koní, rok výroby 11/2005, 177 tisíc km najeto, 10.800,-EUR, Wuppertal, cca za 300.000,- Kč podle mě velmi slušný vůz:
a) http://ww3.autoscout24.de/classified/290044649?asrc=st
Krátké video - zvuk V8:
https://www.youtube.com/watch?v=9ZPqJRzaQAk&app=desktop
BMW X5 4.8iS, 360 koní, rok výroby 11/2005, 177 tisíc km najeto, 10.800,-EUR, Wuppertal, cca za 300.000,- Kč podle mě velmi slušný vůz:
a) http://ww3.autoscout24.de/classified/290044649?asrc=st
Krátké video - zvuk V8:
https://www.youtube.com/watch?v=9ZPqJRzaQAk&app=desktop