Čau chlapy, mám pár dotazů pokud by někdo věděl.
1) na stropě u stropního osvětlení mám nějaké tři tlačítka vedle sebe označené číslicemi 1,2,3 když je stisknu blikne zelená kontrolka ale nic se nestane. K čemu slouží???
2) Problém se zadními brzdovými světly. V zadní lampě mám od shora nejdříve bliknu, pak je dvouvláknová žárovka u které svítí pouze jedno vlákno(což jsem myslel že jsou brzdovky) a spodní je 21w žárovka.
Když rozsvítím světla svítí mi střed a spodek a když šlápnu na brzdu rozsvítí se místo dvouvlákna ještě víc ta spodní 21w žárovka. Přičemž mi na levé straně čas od času nechce ta spodní svítit a hlásí mi to na budíku.
Jsem z toho jelen, ale nevypadá to že by byla překopávaná elektrika, je možný že problém je v usa modelu vozu?
3)Nemá někdo z vás schéma sundání palubky( jde mi o to kde hledat šrouby). Musím se dostat k ventilátoru....
Děkuji za rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E53 3.0i 2002 USA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
1) zrejme se jedna o dalkove ovladani vrat (mělo by jit sparovat s garážovými vraty a používat místo dálkového ovladace)
3) primo u X5 jsem palubku nesundaval, ale u e39 několikrát, vzhledem k tomu, ze ma dost věci stejnych s e53, mohlo by to byt podobne: odstroji se spodni plasty palubky, budiky, radio, klima panel, volant, atd, pod ozdobnými listami se vysroubuji všechny srouby, další jsou z boku (smerem ke dverim) a pak se cela palubka vytahne smerem do interieru (je vzadu, pod celnim sklem, ukotvena na trech bodcích), vedeni vzduchu je pridelane zespod k palubce, tak se nemusi nijak oddelavat.
3) primo u X5 jsem palubku nesundaval, ale u e39 několikrát, vzhledem k tomu, ze ma dost věci stejnych s e53, mohlo by to byt podobne: odstroji se spodni plasty palubky, budiky, radio, klima panel, volant, atd, pod ozdobnými listami se vysroubuji všechny srouby, další jsou z boku (smerem ke dverim) a pak se cela palubka vytahne smerem do interieru (je vzadu, pod celnim sklem, ukotvena na trech bodcích), vedeni vzduchu je pridelane zespod k palubce, tak se nemusi nijak oddelavat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale takova hitparada to taky neni. Mel jsem to na aute asi 2 dny i v kombinaci s blinkrama a na prvni pohled to vypadalo docela dobre, ale porad je tam hodne veci, ktere byly spis proti.
Vzhledem k faktu, ze to ani nesplnuje podminky pro denni sviceni, je to prilis daleko od kraje auta, tak je to u nas stejne nepouzitelne. Navic to na tech 30% sviti prilis zlute, vypada to divne, kdyz jedes kolem nejake zdi, vidis, jak to sviti vysoko, proste to klasicke denni sviceni nenahradi. Krouzky jsou proste krouzky, ale to uz zase musis rozlepit svetla.
Vzhledem k faktu, ze to ani nesplnuje podminky pro denni sviceni, je to prilis daleko od kraje auta, tak je to u nas stejne nepouzitelne. Navic to na tech 30% sviti prilis zlute, vypada to divne, kdyz jedes kolem nejake zdi, vidis, jak to sviti vysoko, proste to klasicke denni sviceni nenahradi. Krouzky jsou proste krouzky, ale to uz zase musis rozlepit svetla.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i