Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW X5 koupě
Zdarec chlapi. Asi budu kupovat nakonec E53,bo se líbí manželce a já stále váhám s E65. Definitivně to rozhodnu, až se svezu s obouma. Ale více také tíhnu k X5, jsem tak trochu kombíkový (páté dveře) a má vyšší posez. Pokud tedy nenarazím na pro mne zásadní věc ve prospěch E65-6
Zatím, co jsem vyčetl tady na fóru, by měla být:
4,4 nebo 4,8i
vzadu měchy - poradí někdo jaké mají číslo v dekodéru? Nebo jak jinak poznám?
měla by být poface?
nutná výbava - navigaci, výhřev sedaček, nevím, jestli jsou nutné komforty nebo i sporty?
E 65 mám trochu nastudovanou, ta je dost o výbavě, ale tady nevím.
Pokud se to tady už řešilo, poraďte kde. Chtěl bych zatím hledat, ale nevím co konkrétně.
Díky za jakýkoliv názor nebo radu.
JaraXi - koupit bych chtěl na jaře 2017, ale ne za každou cenu, raději počkám, třeba něco vytrucuji jako Tvůj tchán.
Zatím, co jsem vyčetl tady na fóru, by měla být:
4,4 nebo 4,8i
vzadu měchy - poradí někdo jaké mají číslo v dekodéru? Nebo jak jinak poznám?
měla by být poface?
nutná výbava - navigaci, výhřev sedaček, nevím, jestli jsou nutné komforty nebo i sporty?
E 65 mám trochu nastudovanou, ta je dost o výbavě, ale tady nevím.
Pokud se to tady už řešilo, poraďte kde. Chtěl bych zatím hledat, ale nevím co konkrétně.
Díky za jakýkoliv názor nebo radu.
JaraXi - koupit bych chtěl na jaře 2017, ale ne za každou cenu, raději počkám, třeba něco vytrucuji jako Tvůj tchán.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
X5 určitě s komfortama, základní sedačky sou hrozný a sporty taky, lámání je základ komfortu,
poface je lepší na delší trasy, zase je nákladnější na servis, předface je lepší na kratší trasy, osobně bych hledal oboje a rozhodl se spíš dle výbavy a stavu
tvoje požadová výbava je OK, taky jsem to tak měl, V8, komforty, vzduch vzadu, ještě do budoucna nutně potřebuju dvojskla, ve 130ti je v tom už strašnej kravál, ale moc nejsou, teda spíš vubec než moc.
to že je to "kombík" beru jako nevýhodu, né jako výhodu, cokoliv co vezeš v kufru tam celou cestou strašně drncá a skřípe, chtělo by to za zadní sedačky nějakou odhlučněnou přepážku. škoda že se X5 nedělala jako sedan SUV
poface je lepší na delší trasy, zase je nákladnější na servis, předface je lepší na kratší trasy, osobně bych hledal oboje a rozhodl se spíš dle výbavy a stavu
tvoje požadová výbava je OK, taky jsem to tak měl, V8, komforty, vzduch vzadu, ještě do budoucna nutně potřebuju dvojskla, ve 130ti je v tom už strašnej kravál, ale moc nejsou, teda spíš vubec než moc.
to že je to "kombík" beru jako nevýhodu, né jako výhodu, cokoliv co vezeš v kufru tam celou cestou strašně drncá a skřípe, chtělo by to za zadní sedačky nějakou odhlučněnou přepážku. škoda že se X5 nedělala jako sedan SUV

Jak poznám ty měchy vzadu? Nebo 4,4 je mají všechny?
No já budu převážně jezdit spíše kratší trasy okresky, denně 15 km do
práce, sem tam dálnici cca 40 km do Brna, nezávodím, jedu max 100 a na dálnici 150, ale V8 určitě pro rezervu k předjíždění v dnešním provozu, skla mě asi houkat nebudou, ikdyž je to bomba, kombík používám příležitostně, jinak je prázdný, navigačku po okrese nepotřebuji, ale beru ji jako nutnou výbavu.Největší problém budou asi ty komforty,moc jsem je neviděl. Bufík by se mi ještě líbil a půlmetrové nášlapy proti magorům co otloukají dveře na parkovišti a rám zepředu a zezadu. Takže předfl by asi taky nebyl problém pro mne. Samozřejmě slyším i na levnější servis, potažmo nemusel bych tak často někam do servisu? Nebo myslíš dražší ND? Slyšel jsem pouze o problému s Xdrive, ale tam je to údajně jen nějaký motorek, co řadí. U motoru valvetronic? A nevykompenzuje se dražší servis se spořivostí fl?
Ale jak říkáš, pokud přijde nějaký kup roku, tak vše co jsem napsal ztratí význam včetně dražšího servisu se spotřebou a nevím čím vším dohromady.
No já budu převážně jezdit spíše kratší trasy okresky, denně 15 km do
práce, sem tam dálnici cca 40 km do Brna, nezávodím, jedu max 100 a na dálnici 150, ale V8 určitě pro rezervu k předjíždění v dnešním provozu, skla mě asi houkat nebudou, ikdyž je to bomba, kombík používám příležitostně, jinak je prázdný, navigačku po okrese nepotřebuji, ale beru ji jako nutnou výbavu.Největší problém budou asi ty komforty,moc jsem je neviděl. Bufík by se mi ještě líbil a půlmetrové nášlapy proti magorům co otloukají dveře na parkovišti a rám zepředu a zezadu. Takže předfl by asi taky nebyl problém pro mne. Samozřejmě slyším i na levnější servis, potažmo nemusel bych tak často někam do servisu? Nebo myslíš dražší ND? Slyšel jsem pouze o problému s Xdrive, ale tam je to údajně jen nějaký motorek, co řadí. U motoru valvetronic? A nevykompenzuje se dražší servis se spořivostí fl?
Ale jak říkáš, pokud přijde nějaký kup roku, tak vše co jsem napsal ztratí význam včetně dražšího servisu se spotřebou a nevím čím vším dohromady.
Jen tak ze zajímavosti http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
ale asi má sportovní podvozek. Nedá se to nějak vypnout
má i logic7. Nějak levný nebo něco chybí? Tedy kromě komfortů,
ale asi má sportovní podvozek. Nedá se to nějak vypnout
má i logic7. Nějak levný nebo něco chybí? Tedy kromě komfortů,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
- nádherná barva
- fotek vypadá hodně zachovale
- má lámací komforty (pozná se podle toho malinkyho tlačitka nad ovladače sedáku
- bohužel sportovní podvozek - vypnout to nejde, mění se měchy, pružiny a tlumiče
- logica E53 nikdy neměla, ale má to nejlepší audio který se do E53 montovalo, ale furt to hraje základní hudba v sedmě,
- hodně bohatá výbava.
- fotek vypadá hodně zachovale
- má lámací komforty (pozná se podle toho malinkyho tlačitka nad ovladače sedáku
- bohužel sportovní podvozek - vypnout to nejde, mění se měchy, pružiny a tlumiče
- logica E53 nikdy neměla, ale má to nejlepší audio který se do E53 montovalo, ale furt to hraje základní hudba v sedmě,
- hodně bohatá výbava.
Tak jsem se byl podívat a okem nezkušeného jsem uviděl opravený PZ roh u lampy pouze stěrkou a osprejováno i se strupama, zpoloviny přestříkáno,neseděly díly,motor chytil a na 2sec zamlátil a pak už koncert i převodovka OK. Sportovní podvozek je tuhý ale po okrese bych jej strávil,na dálnici to bude asi opruz. Věřím, že kdo přesedne ze 7er s EDC, tak je otrávený.
JaraXi, myslím že by to byla ztráta Tvého drahocenného času a příště bys mě poslal do p...........Za ty peníze a výbavu bych hodně odpustil ale bylo toho moc. Celolak cca 50 kil?
Tak někdy jindy.
JaraXi, myslím že by to byla ztráta Tvého drahocenného času a příště bys mě poslal do p...........Za ty peníze a výbavu bych hodně odpustil ale bylo toho moc. Celolak cca 50 kil?
Tak někdy jindy.
Jen pro zajímavost.
Údajně je to rarita - dvojitá skla - pro případ, že by si někdo nevšiml a shání.
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 25788.html
Výběr je větší na podzim nebo zjara?
Údajně je to rarita - dvojitá skla - pro případ, že by si někdo nevšiml a shání.
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 25788.html
Výběr je větší na podzim nebo zjara?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Nejcastejsi problem, je zrejme separator oleje, dela se blbe, utopili to hodne dolu pod sani, je tam nahouby pristup, zejmena pokud ma auto jeste webasto... To je pak na uplnou sebevrazdu.
Jinak urcite venovat velkou pozornost automatu. Je pro ten motor dost na hrane, kdyz to nekdo pouziva na tahani, tak jsou pak rychle v dezolatu.
S patyma dverma jsem mel jenom ten problem, ze mi odeslo otevirani a osvetleni SPZ. Praskla ta guma u spinacu dveri a dostavala se tam vlhkost. Tistak co tam je proste postupem casu vyhnil. Nastesti se to da snadno opravit, cesty jsou tam velke, trocha dratku a ocisteni to vyresi. Paty dvere jako jsou problemy u E61 jsem u sve X5tky nezaznamenal. Zrejme lepsi oddil... Mam rok 2000, takze snad nejstarsi mozny a za 5 let co ho mam, tak s nicim nebyl zasadni problem. Ale mam teda 3.0i. Chtel jsem ho v manualu, protoze trilitr benzin je jediny, ktery se v nem dela, ale taky nebylo uplne snadne ho sehnat, takze jsem nakonec skoncil u automatu. S naftou zkusenost nemam. Za me je to tezky auto, ten trilitr se musi docela snazit, zadne velke zavodeni to neni. 4.4rka s tim uz udela trochu lepsi paradu a vybirat si dnes, tak vezmu 4.4, poradne proverim automat a prestavim to na lpg
Co jsem dneska slysel, ze nam chtej do tri let zrusit N95 a nahradit to E10 nebo jak se to ma jmenovat, takze ten plyn bude asi brzy v oblibe
Ikdyz teda X5tka ma predepsany N98.
Jinak urcite venovat velkou pozornost automatu. Je pro ten motor dost na hrane, kdyz to nekdo pouziva na tahani, tak jsou pak rychle v dezolatu.
S patyma dverma jsem mel jenom ten problem, ze mi odeslo otevirani a osvetleni SPZ. Praskla ta guma u spinacu dveri a dostavala se tam vlhkost. Tistak co tam je proste postupem casu vyhnil. Nastesti se to da snadno opravit, cesty jsou tam velke, trocha dratku a ocisteni to vyresi. Paty dvere jako jsou problemy u E61 jsem u sve X5tky nezaznamenal. Zrejme lepsi oddil... Mam rok 2000, takze snad nejstarsi mozny a za 5 let co ho mam, tak s nicim nebyl zasadni problem. Ale mam teda 3.0i. Chtel jsem ho v manualu, protoze trilitr benzin je jediny, ktery se v nem dela, ale taky nebylo uplne snadne ho sehnat, takze jsem nakonec skoncil u automatu. S naftou zkusenost nemam. Za me je to tezky auto, ten trilitr se musi docela snazit, zadne velke zavodeni to neni. 4.4rka s tim uz udela trochu lepsi paradu a vybirat si dnes, tak vezmu 4.4, poradne proverim automat a prestavim to na lpg

Co jsem dneska slysel, ze nam chtej do tri let zrusit N95 a nahradit to E10 nebo jak se to ma jmenovat, takze ten plyn bude asi brzy v oblibe

Ikdyz teda X5tka ma predepsany N98.
Díky moc
Pokud nemáš rez na ročníku 2000, tak to je krásný. Netroufal bych věřit, že taková auta existují, pokud není bourané,přestříklé a pak se to vyvalí. Viděl jsem totálku a zlatý český ručičky z toho udělaly leštěnku, ani se tomu nedalo věřit. A z toho mám největší strach.
Jinak musí to být BMW
V motoru mám jasno - 4,4 - 4,8, ideál M62 -jednoduchý
E53 - předface s měchama vzadu - ideál po okreskách a nouzově dálnici. Sice žere víc, ale hlavně se málo sere a má levnější servis, což se vyplatí
Plyn si musím spočítat při nájezdu 10-15k km,jestli se vůbec vrátí investice /revize, po 10ti letech znovu nádrž aj.
Automat určitě na tak těžké auto. Repas stejně nákladný jako dvouhmota si myslím.
Separátor se řeší v řádu kolika km? To jsem si myslel, že to udělám sám na chodníku.
Jediný mínus za mne, že při dešti asi budu od blata při nastupování a nebo do toho neumím vlézt. Měřím 187cm
Máme doma S-Max 7míst s nivem, ten je uskákaný jak sviňa a passata 1.9tdi 22let bez investic kromě spotřebáku. Teď na moderního chrochtáka nemám odvahu, řídil jsem 2x X5 V8, jednu se sportpaketem a věřte, že pro mne trochu tužší, ale pohodlný. Než se svezu v E65 samozřejmě.
A tady jsem ve slepé uličce - dát na rady a na okresky a pro stárnoucího fandu X5 s vyšším posezem nebo z rozumu E65-6 s údajně levnějším provozem. Ženě se líbí víc X5 a to má taky velkou váhu, že?Spotřebu znám. Už ať je kup za mnou, bolí mě z toho hlava.
Doufám, že jsem nenapsal nějaký sračky a nejsem tolik mimo mísu.
Děkuji i za záporné reakce od znalých a Joshuaxi, přeji mnoho spokojených km s BMW.
Pokud nemáš rez na ročníku 2000, tak to je krásný. Netroufal bych věřit, že taková auta existují, pokud není bourané,přestříklé a pak se to vyvalí. Viděl jsem totálku a zlatý český ručičky z toho udělaly leštěnku, ani se tomu nedalo věřit. A z toho mám největší strach.
Jinak musí to být BMW
V motoru mám jasno - 4,4 - 4,8, ideál M62 -jednoduchý
E53 - předface s měchama vzadu - ideál po okreskách a nouzově dálnici. Sice žere víc, ale hlavně se málo sere a má levnější servis, což se vyplatí
Plyn si musím spočítat při nájezdu 10-15k km,jestli se vůbec vrátí investice /revize, po 10ti letech znovu nádrž aj.
Automat určitě na tak těžké auto. Repas stejně nákladný jako dvouhmota si myslím.
Separátor se řeší v řádu kolika km? To jsem si myslel, že to udělám sám na chodníku.
Jediný mínus za mne, že při dešti asi budu od blata při nastupování a nebo do toho neumím vlézt. Měřím 187cm
Máme doma S-Max 7míst s nivem, ten je uskákaný jak sviňa a passata 1.9tdi 22let bez investic kromě spotřebáku. Teď na moderního chrochtáka nemám odvahu, řídil jsem 2x X5 V8, jednu se sportpaketem a věřte, že pro mne trochu tužší, ale pohodlný. Než se svezu v E65 samozřejmě.
A tady jsem ve slepé uličce - dát na rady a na okresky a pro stárnoucího fandu X5 s vyšším posezem nebo z rozumu E65-6 s údajně levnějším provozem. Ženě se líbí víc X5 a to má taky velkou váhu, že?Spotřebu znám. Už ať je kup za mnou, bolí mě z toho hlava.
Doufám, že jsem nenapsal nějaký sračky a nejsem tolik mimo mísu.
Děkuji i za záporné reakce od znalých a Joshuaxi, přeji mnoho spokojených km s BMW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
co to je za nesmysl s tím N98?
X5ky normálně mají předepsáno kolem 90ti oktanů, z hlavy ti přesně neřeknu, ale určitě to není ani N95, běž se podívat na víčko co tam máš napsané, mělo by to být kolem 90ti oktanů.
na převodovky trpí hlavně 3.0i protože má poruchovou GM převodovkou, 4,4i má ZF převodovku, ta je mnohem méně poruchová a hlavně mnohem lépe řadí, ale samozřejmě i ZF může odejít.
separator má 3.0i i 4,4i uplně jinak řešenej a mění se po 150tkm nebo 10 letech.
E61 srovnavat v E53 nelze, do E53 nezatika, ani se tomu nerosí světla, ani se tomu nelamou kabely v kufru, ani se tomu nevydiraj kompresory, atd atd.
LPG bych dal určitě, i při nájezdu 5000km ročně je návratnost rychle, když vezmu že 4,4i jezdí průměr tak za 16 s normální nohou tak je to 4,8kč km vs 2kč km, tzn uspora 2,8kč km,
roční uspora je pak při tvém nájezdu 28 000 - 42 000kč !! při ceně přestavby 35tisic a zárověn zvětšení hodnoty auta bych vůbec neváhal a myslím si že revize LPG jednou za dva roky za 300kč není finanční zátěž stejně jako servis LPG každých 50 000km v hodnotě cca 2000-4000kč
EDIT ted jsem se byl dívat a 4,4i M62 má 91-98 oktanu
X5ky normálně mají předepsáno kolem 90ti oktanů, z hlavy ti přesně neřeknu, ale určitě to není ani N95, běž se podívat na víčko co tam máš napsané, mělo by to být kolem 90ti oktanů.
na převodovky trpí hlavně 3.0i protože má poruchovou GM převodovkou, 4,4i má ZF převodovku, ta je mnohem méně poruchová a hlavně mnohem lépe řadí, ale samozřejmě i ZF může odejít.
separator má 3.0i i 4,4i uplně jinak řešenej a mění se po 150tkm nebo 10 letech.
E61 srovnavat v E53 nelze, do E53 nezatika, ani se tomu nerosí světla, ani se tomu nelamou kabely v kufru, ani se tomu nevydiraj kompresory, atd atd.
LPG bych dal určitě, i při nájezdu 5000km ročně je návratnost rychle, když vezmu že 4,4i jezdí průměr tak za 16 s normální nohou tak je to 4,8kč km vs 2kč km, tzn uspora 2,8kč km,
roční uspora je pak při tvém nájezdu 28 000 - 42 000kč !! při ceně přestavby 35tisic a zárověn zvětšení hodnoty auta bych vůbec neváhal a myslím si že revize LPG jednou za dva roky za 300kč není finanční zátěž stejně jako servis LPG každých 50 000km v hodnotě cca 2000-4000kč
EDIT ted jsem se byl dívat a 4,4i M62 má 91-98 oktanu
Takže separátor mi vychází za 10let při mém nájezdu, to je v poho a plyn je také jasný. Lehké počty, jen jsem tu někde četl, že do 10ti tisíc se neoplatí. No definitivní rozhodnutí asi padne u Jaraxe při kávě, třeba se poseru až se svezu v E65. Kompromis asi neexistuje, každý má jiné priority. Proto asi vyrábí individuály. Ale i tak díky.
Já nemám ani tak obavy z benzínu, ale z nějaké daně z luxusu, omezení emisí, daň z objemu a tak. Určitě nějaká hlava pomazaná na nás něco vymyslí časem.
Já nemám ani tak obavy z benzínu, ale z nějaké daně z luxusu, omezení emisí, daň z objemu a tak. Určitě nějaká hlava pomazaná na nás něco vymyslí časem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
nemůžeš řešit co možná bude, ale co je teď, o zvýšení daně na LPG se uvažuje už víc jak 10 let a za těch 10 let se nic nestalo. pokud by se to ted stalo, furt jsem za těch 10 let ušetřil statisíce kč.
no a co se týče E65 vs E53, kompromis existuje, mít obě, ty auta se výborně doplnujou, tak to má vlastně většina mých zákazníků.
ale jinak je E65 skoro ve všem lepší, jen ve městě trpí na obouchávání od lidí, takže je lepší nekupovat v top optickém stavu, to pak člověk rve srdce.
pokud by muselo jedno auto z domu, byla by to na jistotu X5, jinak mrkni do kategorie 7er, jak si Arnie_one koupil E65 bez výbavy se slabým motorem a stejně je při přechodu z E53 4,4i z toho auta hotovej.
no a co se týče E65 vs E53, kompromis existuje, mít obě, ty auta se výborně doplnujou, tak to má vlastně většina mých zákazníků.
ale jinak je E65 skoro ve všem lepší, jen ve městě trpí na obouchávání od lidí, takže je lepší nekupovat v top optickém stavu, to pak člověk rve srdce.
pokud by muselo jedno auto z domu, byla by to na jistotu X5, jinak mrkni do kategorie 7er, jak si Arnie_one koupil E65 bez výbavy se slabým motorem a stejně je při přechodu z E53 4,4i z toho auta hotovej.