Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
X1 rozměry kol a pneu
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Díky za info - toho jsem se bál. Včera jsem prodal E91 LCI na R18 kolech protože už nechci trpět s podvozkem na těch našich rozmlácených silnicích a proto jsem se rozhodl pro SUV. O víkendu jsem se projel s Mitsubishi ASX na R16 s pneu 215/65 a ani jsem nevěděl že jsem vymetl nějakou díru. Na X1 jsou R17 zbytečně moc tvrdé a to nepočítám náklady za pneu. Bohužel asi budu muset po 10 letech ježdění v BMW změnit značku. 

netreba zabudat. ze cim ma auto "vymlatenejsi" podvozok (tlmice, silace, capy...) tym posobi akoby nekomfortnejsie. (hrka, odskakuje, trasie sa, bucha...) ASX je nove auto takze este nestihlo byt "vymlatene". Ja mam doma X1 na 18" Runflatoch od nova (aktualne 12tis km) a na nekomfort si vobec nemozem stazovat, naopak- je podla mna velmi prijemny
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale houby vymlacené, prostě BMW má podvozky tvrdé, hlavně u SUVček,ty sou nejtvrdší, ostatní modely sou malinko měkčí ale moc ne, jediné co je pak měkčí je E65, F01, G11 na 18"kách kolech, na 19kách už sou i sedmy tvrdé,
já přezul E53 z 19" na 17" a nejradší bych přezul ještě tak na 15"
ted jsem sedl do 20 let staryho berlinga a pochvaloval jsem si jak je to pohodlny na rozbitých cestách, bmw je prostě tvrdý aby nabídlo sportovní jízdu, až novější sedmičky sou měkčí kvuli dynamic drivu si to mohli dovolit.
já přezul E53 z 19" na 17" a nejradší bych přezul ještě tak na 15"

ted jsem sedl do 20 let staryho berlinga a pochvaloval jsem si jak je to pohodlny na rozbitých cestách, bmw je prostě tvrdý aby nabídlo sportovní jízdu, až novější sedmičky sou měkčí kvuli dynamic drivu si to mohli dovolit.