Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kontrolka motoru X3 2,0D
Problém s kontrolkou přetrvává. Několikrát načteno na dvou různých diagnostikách v různých servisech s následným smazáním chyby. Vždy vydrželo jen pár dní, poté opět svítí. Nicméně zatím nevím přesně o co jde, protože ty chyby se často mění. Poprvé to bylo víření v sání, druhý pokus ukazoval váhu vzduchu, a poslední dva pokusy váha vzduchu - sporadicky a DPF - trvale. Je možný že je DPF v háji? Co mě zaráží ale je, že jsem nikde nenašel kontrolku typickou pro DPF. A jak vlastně poznám, že DPF potřebuje během jízdy spustit cyklus regenerace, když to nemá kontrolku? Je to moje první auto BMW a i první s DPF a tak se zatím učím a budu rád za každou radu. Díky Pavel
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
dobrá, jelikož to mám 10min jízdy do nejbližšího Německého BMW, tak to tam zkusím zavést. Tady u nás mám nejblíže K.Vary, ale do nich to mám 70km. Přesto ještě zkusím uvést kódy, kdyby někdo měl nějaké zkušenosti: P3264, 3FF, 480A. Auto jsem kupoval v říjnu v německu, má najeto 156t km, plnou servisní historii. Nevím jak předchozí majitel auto používal, ale já jezdím 95% město a to DPF asi moc nesvědčí.
tento motor je hroznej,
tady máš o něm něco napsané
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
doporočuju to auto prodat a na městké jezdění si koupit benzinový motor, tomu to nevadí, to DPF rychle umře pokud nebude jezdit delší trasy.
pokud by sis to přesto chtěl nechat
- do BMW nejezdi, vyhozené peníze, najdi si BMW odborníka co tomu rozumí a nebere 2ku na hodinu
- nech si zkontrolovat žhaviče, termostaty a změřit protitlak DPF
- rovnou nech zkontrolovat nebo rovnou vyměnit rozvody než se to potká.
tady máš o něm něco napsané
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
doporočuju to auto prodat a na městké jezdění si koupit benzinový motor, tomu to nevadí, to DPF rychle umře pokud nebude jezdit delší trasy.
pokud by sis to přesto chtěl nechat
- do BMW nejezdi, vyhozené peníze, najdi si BMW odborníka co tomu rozumí a nebere 2ku na hodinu
- nech si zkontrolovat žhaviče, termostaty a změřit protitlak DPF
- rovnou nech zkontrolovat nebo rovnou vyměnit rozvody než se to potká.