Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kontrolka motoru X3 2,0D

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
TPavel
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 28.10.2015 01:00

#1 Příspěvek od TPavel »

Ahoj, nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru u BMW x3 2,0D 130kw. Druhý den již nesvítila a po třech dnech se rozsvítila na dobro. Byl jsem na diagnostice a zahlásilo to: Víření v sání. Chyba smazána a po týdnu opět svítí. Nemá někdo zkušenost? Díky Pavel
TPavel
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 28.10.2015 01:00

#2 Příspěvek od TPavel »

Problém s kontrolkou přetrvává. Několikrát načteno na dvou různých diagnostikách v různých servisech s následným smazáním chyby. Vždy vydrželo jen pár dní, poté opět svítí. Nicméně zatím nevím přesně o co jde, protože ty chyby se často mění. Poprvé to bylo víření v sání, druhý pokus ukazoval váhu vzduchu, a poslední dva pokusy váha vzduchu - sporadicky a DPF - trvale. Je možný že je DPF v háji? Co mě zaráží ale je, že jsem nikde nenašel kontrolku typickou pro DPF. A jak vlastně poznám, že DPF potřebuje během jízdy spustit cyklus regenerace, když to nemá kontrolku? Je to moje první auto BMW a i první s DPF a tak se zatím učím a budu rád za každou radu. Díky Pavel
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#3 Příspěvek od vlastnemec »

Ahoj zkus někoho s bmw diagnostikou ty univerzál stojí zaprd a hlavně s tou diagnostikou musí umět pak odhalíš vše, takhle můžeme hádat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

to sis moc dobré auto nekoupil, koupil si bmw s tím nejhorším motorem co kdy vyrobili, doporučuju spíš prodat auto.

diagnostiku potřebuješ originální ne nějakou uni, tzn Ista, Inpa atd

žádnou kontrolku DPF BMW nemá

uroven zanesení se dá přes origo diag změřit.
TPavel
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 28.10.2015 01:00

#5 Příspěvek od TPavel »

dobrá, jelikož to mám 10min jízdy do nejbližšího Německého BMW, tak to tam zkusím zavést. Tady u nás mám nejblíže K.Vary, ale do nich to mám 70km. Přesto ještě zkusím uvést kódy, kdyby někdo měl nějaké zkušenosti: P3264, 3FF, 480A. Auto jsem kupoval v říjnu v německu, má najeto 156t km, plnou servisní historii. Nevím jak předchozí majitel auto používal, ale já jezdím 95% město a to DPF asi moc nesvědčí.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

tento motor je hroznej,
tady máš o něm něco napsané
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem


doporočuju to auto prodat a na městké jezdění si koupit benzinový motor, tomu to nevadí, to DPF rychle umře pokud nebude jezdit delší trasy.
pokud by sis to přesto chtěl nechat


- do BMW nejezdi, vyhozené peníze, najdi si BMW odborníka co tomu rozumí a nebere 2ku na hodinu
- nech si zkontrolovat žhaviče, termostaty a změřit protitlak DPF
- rovnou nech zkontrolovat nebo rovnou vyměnit rozvody než se to potká.
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#7 Příspěvek od Jeremy »

Pěknej článek, díky za odkaz!
Raziel
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: sob 30.01.2016 01:00
Bydliště: Zábřeh na Moravě

#8 Příspěvek od Raziel »

No tak tahle informace o motoru mně moc nepotěšila. Vlastním take X3 e 83 2.0d 130 kw r.v2008. :( Používam ho denně na dojižděni do práce cca 30 km.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

kurna lidi proč se nezeptate než si to koupite? dyt to tady ví každej.
Odpovědět