Ahojte, vyndavám vodní pumpu na BMW X5, motor 4,4i a nejde mi pumpa ven, protože před ní je nějaká kovová asi hliniková trubka. Potřeboval bych vědět jestli to jde kolem té trubky nějak provléknout, nebo se musí vyndat. Pokud vyndat tak jestli někdo neví jak a kde aby to bylo co nejméně práce.
Děkuji všem.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X5 4,4i 2001 jak vyndat vodní pumpu
Díky už je venku, já jsem neviděl jestli nevede až kolem za motor, ale nevede, tak jsem ji vyndal, je to vedení okruhu vzduchu.
Nevím, jestli se s tím už někdo z vás setkal, ale za jízdy se zadřela pumpa takovým způsobem, že motor při jízdě ze dvou tisíc otáček se zastavil a chcípnul a nešlo s ním hnout ani startérem ani ručně. Přitom pumpa běžela krásně tiše a nikde netekla.
Nevím, jestli se s tím už někdo z vás setkal, ale za jízdy se zadřela pumpa takovým způsobem, že motor při jízdě ze dvou tisíc otáček se zastavil a chcípnul a nešlo s ním hnout ani startérem ani ručně. Přitom pumpa běžela krásně tiše a nikde netekla.
jakej zase EGR ventil? to není žádný EGR ventil ale sekundarní vzduch(SLS) a vyznám to má velký, jararak, zkus si o tom něco přečíst než budeš radit, EGR vrací spaliny do sání,
https://cs.wikipedia.org/wiki/EGR
https://cs.wikipedia.org/wiki/EGR