E53 N62 problém
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Ahoj, mam problém, ale ani vlastně nevim jakej
nastartuju studený auto, chytlo až podezřele rychle, ale beží hodně špatně a nemá problém i chcípnout. Přidání plynu to jen zhorší...po chvilce ohřívání přepne na LPG a najednou beží vše úplně normálně jako vždy, po přepnutí zpět na benzín zase vše špatně a takhle dokola. Takže jasná věc, problém máme někde u benzínu. Začal jsem palivovým filtrem MANN, ale problém přetrvává (původní filtr byl vyroben 10/2004, takže stejně dobře, že jsem dal novej). Podávácí čerpadlo jsme pustili na přímo přes INPU a dává normálně..dokonce jsme odpojili palivový potrubí do motoru, nasadili pet lahev, nechali běžet čerpadlo 10 vteřin a přelili do odměrky a spočítali jsme, že to dá cca 180l/h, což by mělo být ok, protože u nových čerpadel se udává 135l-170l/h... Pak telefonát Lucifer - JaraXovi, tímto JaraXe zdravím
adaptace motoru smazány a po prvním startu na benzín se to chvilku hádalo, ale po pár vteřinách se volnoběh krásně uklidnil a vypadalo to, že jsme zvítězili, ale to mě zase přešlo po přidání plynu
takže jestli je čerpadlo ok, filtr ok, pak už je snad jediná věc a to benzínové vstřiky.. to je jako fakt možný? Pořád přemýšlíme nad tím, jestli vlastně máme málo paliva a nebo moc.. Teoreticky nějaký vstřiky můžou být K.O. a třeba se to uchlastává... Předem díky za všechny rady a nápady
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Pravda, hadice jsou dlouhý, to uz tam bylo z předchozího. Umístění reduktoru taky a tu jednotku tam schovat mohl, to máš recht. Taky jsem čekal, že si s tim pohraje víc...a to chtěl ještě 1000,- navíc, za to, že musel demontovat starej plyn...říkam za to, že má vše "připravený" ?
no, ok..alespoň to chodí dobře
a nádrž 65l. Má to DSP a tak nešel dát nivelační kompresor do spodu pravý kapsy v kufru, jináč by se dala větší...takhle je kompresor vzadu za nádrží pod podlahou v kufru
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
tady máš fota toho LPG,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo_LPG_X5_E53_88L
ještě jsem pořádně nenafotil motor s krytem a bez krytu,
no a na diag je ten motor bez chyb i po pár minutách na benzín?
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo_LPG_X5_E53_88L
ještě jsem pořádně nenafotil motor s krytem a bez krytu,
no a na diag je ten motor bez chyb i po pár minutách na benzín?
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
