mozna i ampermetr uprostred palubky, ale to je u 7er, ostatni "nežerou"
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Teplota vody X5 E70 3,0 D
...zatiaľ som mal zopár Bavorákov a termostatmi som sa začal zaoberať keď ručička teplomera po zahriatí motora nebola uprostred či to bola e34, e38, e46 problém s termostatmi som zaznamenal práve ručičkovým teplomerom...
...inak na mojej e70 bol chýbajúci teplomer jedná z prvých veci čo ma nasrala...hneď po absencii výškového nastavovania bezpečnostných pásov...
...inak na mojej e70 bol chýbajúci teplomer jedná z prvých veci čo ma nasrala...hneď po absencii výškového nastavovania bezpečnostných pásov...
Houmi: Ale neee, rychlo vsetko zabudni. JaraX a dalsi "odbornici" kazu, ze o teplote nemas co vediet a motor ma cakat na svoj osud. Dovod je prosty - kupili sme si diesel, tudiz blbost, sme blbci a s nami drtiva vacsina majitelov X5, ktori si diesel kupili tiez. BMW na vsetko myslelo za nas a ukaze nam tu spravnu cestu. Ten "tichy" kod 480A je vlastne pre nase dobro. amen

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak možná, že někdo z Mnichova to tady pročítá a rozhodl že když ten diesel stojí za hovno, tak mu dáme ještě více zahulit a všichni budou kupovat benál a otevřou novou motorárnu s nápisem Hitler paket LPG a bude klid od smraďochů 
Prostě a jednoduše, ropa má tolik neduhů a věcí co musíš kontrolovat a na něco myslet, abys ji prodloužil život, že si to muže koupit opravdu jen blbec. Píši z vlastní zkušenosti tak něž mě někdo napadne. Ale letos je to celkem v poho na to že začla zima, normáůně v tuto dobu jsou v popředí vlákna Pomoc nestartuje, Pomoc nežhaví, Pomoc hulí,...
Prostě a jednoduše, ropa má tolik neduhů a věcí co musíš kontrolovat a na něco myslet, abys ji prodloužil život, že si to muže koupit opravdu jen blbec. Píši z vlastní zkušenosti tak něž mě někdo napadne. Ale letos je to celkem v poho na to že začla zima, normáůně v tuto dobu jsou v popředí vlákna Pomoc nestartuje, Pomoc nežhaví, Pomoc hulí,...
celkem se pri cteni tehle diskuze bavim 
nic ve zlem, pravda je vzdy nekde mezi. Vse ma sve pro a proti.
3.0D uz bohuzel mam, z auta mam radost, po roce hledani odpovidalo jako jedine mym pozadavkum ve vsech ohledech, az na to, ze jsem chtel 4,8i
ale neda se svitit. 3.0D jsem mel i predtim..nejak to snad preziju..
To: vlastnemec : zkusenosti hafo, pises o spouste veci, ktere je treba sledovat, abych zivot dieselu prodlouzil..das je dohromady? Ja auto hlidam a sleduju a celkem by to bodlo..asi je jasny :
1, OLEJ - kvalitni, casto meneny 1x za 15k - delam
2, chladnuti turba - delam
3, pozor na rozvody, menit - chystam se, mam 130k
4, teplota motoru - sem tam checknout - delam a resil jsem..
5, pokud mozno kvalitni nafta - beru tam, kde je certifikat, idealne bez bioslozky - mam si nastesti kde vybrat
6, zhaveni apod, vse OK - hlidam
..
....?
nic ve zlem, pravda je vzdy nekde mezi. Vse ma sve pro a proti.
3.0D uz bohuzel mam, z auta mam radost, po roce hledani odpovidalo jako jedine mym pozadavkum ve vsech ohledech, az na to, ze jsem chtel 4,8i
ale neda se svitit. 3.0D jsem mel i predtim..nejak to snad preziju..
To: vlastnemec : zkusenosti hafo, pises o spouste veci, ktere je treba sledovat, abych zivot dieselu prodlouzil..das je dohromady? Ja auto hlidam a sleduju a celkem by to bodlo..asi je jasny :
1, OLEJ - kvalitni, casto meneny 1x za 15k - delam
2, chladnuti turba - delam
3, pozor na rozvody, menit - chystam se, mam 130k
4, teplota motoru - sem tam checknout - delam a resil jsem..
5, pokud mozno kvalitni nafta - beru tam, kde je certifikat, idealne bez bioslozky - mam si nastesti kde vybrat
6, zhaveni apod, vse OK - hlidam
..
....?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
u té nafty se prostě vše násobí,
už jsem tu měl i auta kde je termostat na EGRu stál 100tkč, odešel termostat, ucpalo se DPF, zničilo to turbo, to pak vletělo do sani a motor KO,
motorů které sežrali klapky nespočet,
motory N57 které se zadírají na klice je taky masakr,
ten benzín je přece jen taková bezudržbovka, člověk v tom mění olej a leje benzín (LPG)a když někdo rok pojezdí s vadným termostatem tak se nic nestane, nepouští si to sračky z výfuku do sání apod, navíc to má proti naftě podstatně větší komfort.
Dolfus, tvuj seznam je ok, jen si přidej pravidělně měnit separator oleje, a pravidelně po cca 150k čistit DPF.
a cca 2x ročně udělat diagnostiku auta, vadny žhaviče hned řešit atd.
už jsem tu měl i auta kde je termostat na EGRu stál 100tkč, odešel termostat, ucpalo se DPF, zničilo to turbo, to pak vletělo do sani a motor KO,
motorů které sežrali klapky nespočet,
motory N57 které se zadírají na klice je taky masakr,
ten benzín je přece jen taková bezudržbovka, člověk v tom mění olej a leje benzín (LPG)a když někdo rok pojezdí s vadným termostatem tak se nic nestane, nepouští si to sračky z výfuku do sání apod, navíc to má proti naftě podstatně větší komfort.
Dolfus, tvuj seznam je ok, jen si přidej pravidělně měnit separator oleje, a pravidelně po cca 150k čistit DPF.
a cca 2x ročně udělat diagnostiku auta, vadny žhaviče hned řešit atd.
Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..
JaraX tusis, kolik orientacne vymena klapek kostuje?
Impa...uz jsem to tu s nekym resil, tusim s IceBlade..asi do toho pujdu..ale az zacatkem roku.. Chci na aute poresit jeste klakson, funguje jen vysokoton a taky svetla..aby krouzky svitily furt, i na "automat sviceni" pres den, kvuli Dynamic light..ktere jinak nefacha. Tak to poresim vse najednou..
Impa...uz jsem to tu s nekym resil, tusim s IceBlade..asi do toho pujdu..ale az zacatkem roku.. Chci na aute poresit jeste klakson, funguje jen vysokoton a taky svetla..aby krouzky svitily furt, i na "automat sviceni" pres den, kvuli Dynamic light..ktere jinak nefacha. Tak to poresim vse najednou..
-
jimmyhendrix
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Dle meho nazoru mas spatny nejaky termostat mozna oba. Predehrev se ti automaticky spina pokud je teplota okoli +5 a mene a webasto pouze prihriva vodu - okruh motoru a nefouka dovnitr auta. Toto chovani bych videl na termostaty.Houmi píše:Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..
